Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πληρώνουμε τις απάτες των πολιτικών με την Υγεία μας!

Χωρίς φάρμακα αφήνει ο Ανδρέας Λοβέρδος τους Έλληνες από την 1η Μαρτίου του 2012!

Χτες, κοντά στα μεσάνυχτα, το υπουργείο Υγείας έφερε στη Βουλή τον εφαρμοστικό νόμο για το νέο μνημόνιο, που θεσμοθετεί διατάξεις οι οποίες, de facto, θα αδειάσουν τα ράφια των φαρμακείων και των νοσοκομείων από όλα τα υψηλής ποιότητας φάρμακα, που παράγονται στην Ελλάδα και τις δυτικές χώρες. Πρακτικά, η ρύθμιση για τη δραστική ουσία δεν επιτρέπει στον φαρμακοποιό να πουλήσει στον Έλληνα ασθενή κανένα άλλο φάρμακο, παρά μόνο το απολύτως φθηνότερο. Άσχετα με τις ποιοτικές προδιαγραφές, τον τόπο παραγωγής και τις όποιες παρενέργειες!

Με άλλα λόγια, τώρα θα πληρώσουμε τις απάτες και τα κλεμμένα των πολιτικών μας και με την Υγεία μας!

Αφού πληρώσαμε, αποχαιρετώντας συντάξεις, μισθούς, επιδόματα, αφού πληρώσαμε με φόρους και χαράτσια κάθε είδους, τώρα θέλουν να μας στερήσουν και το υπέρτατο αγαθό, την Υγεία μας, για να μαζέψουν τα εκατομμύρια που απαιτούν οι ξένοι δανειστές μας.

Μόνο που ούτε αυτά θα εξοικονομήσουν! Διότι, εκ των πραγμάτων, την επομένη της εφαρμογής του μέτρου αυτού, θα βάλουν λουκέτο όλες οι ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες αλλά και οι ξένες επιχειρήσεις που έχουν επενδύσει και παράγουν στην Ελλάδα.

Δεν θα έχουν άλλη λύση, αφού η ρύθμιση για τη δραστική ουσία λειτουργεί αποκλειστικά υπέρ συγκεκριμένης πολυεθνικής, ισραηλινών συμφερόντων, η οποία παράγει πάμφθηνα φάρμακα σε χώρες του τρίτου κόσμου. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες θα οδηγηθούν σε κλείσιμο. Περίπου 20.000 οικογένειες θα χάσουν το ψωμί τους. Κατά συνέπεια, το ελληνικό Δημόσιο θα απολέσει τεράστια φορολογικά έσοδα, τόσο από τους συμπολίτες μας που θα μείνουν χωρίς δουλειά, όσο και από τις επιχειρήσεις που θα πάψουν να δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Με άλλα λόγια, με την πρόφαση της εξοικονόμησης χρημάτων, αφενός χαρίζουν την ελληνική αγορά φαρμάκων σε συγκεκριμένη πολυεθνική (η οποία, προφανώς, μόλις μονοπωλήσει την αγορά θα εκτοξεύσει τις τιμές των αμφιβόλου ποιότητας σκευασμάτων της), αφετέρου στερούν την ελληνική οικονομία από έσοδα πολλαπλάσια της εξοικονόμησης που υποτίθεται ότι επιτυγχάνουν!

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που αφήνει τον Έλληνα πολίτη απροστάτευτο απέναντι σε κάθε είδους μεταδοτική και θανατηφόρα ασθένεια. Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που πρέπει με κάθε τρόπο να αποσυρθεί -έστω και αυτή την ύστατη ώρα- για χάρη της Υγείας των Ελλήνων πολιτών, για χάρη της Υγείας των παιδιών μας.
 
 
Πηγή: newsbomb.gr
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...