Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

e-Business Innovation Forum

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - ELTRUN) συνδιοργανώνουν το Συνέδριο "e-Business Innovation Forum", το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011 και ώρες 17:00 – 20:30 και την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011 και ώρες 08:45 – 18:15 στο Συνεδριακό Κέντρο της ΕΕΔΕ (Αίθουσα «Γ. Κοντογεώργης», Λεωφ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων 61, 11144 Κάτω Πατήσια).


Σκοπός του συνεδρίου είναι η ενημέρωση των ειδικών για την παρούσα κατάσταση και προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, η προβολή βέλτιστων πρακτικών, η παρουσίαση πρόσφατων ερευνών για τις Ελληνικές τάσεις, η ανάλυση των βασικών θεμάτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη γενικά του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στην Ελλάδα και η καταγραφή προτάσεων προς την πολιτεία και άλλους φορείς για την ενίσχυση των πρωτοβουλιών αυτών. Ειδικότερα εστιάζει το ενδιαφέρον του στους παρακάτω τομείς:
  • - Υποδομές, Θεσμικό Πλαίσιο & Εθνικές Πρωτοβουλίες για το η-Εμπόριο
  • - Τάσεις Καταναλωτών, Επιχ/σεων & Οργανισμών για το η-Εμπόριο & Διαδίκτυο
  • - Ελληνικά Cases Βέλτιστων Πρακτικών στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
  • - Νέα Επιχειρηματικότητα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στη Ψηφιακή Καινοτομία
Για να εγραφείτε στο συνέδριο απαιτείται να αποστείλετε τη δήλωση συμμετοχής συμπληρωμένη και να την αποστείλετε μαζί με την εξόφληση του δικαιώματος συμμετοχής (Μέλη ΕΕΔΕ: 80 €, Μη μέλη ΕΕΔΕ: 120 €, Φοιτητές: 50 €) στα γραφεία της ΕΕΔΕ, Διεύθυνση Μελών και Ινστιτούτων, Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44, Κ. Πατήσια, τηλ: 210 21 12 000 (εσωτ.*710), fax: 210 21 12 020-1, e-mail: eip@eede.gr, υπόψη κ. Βάσως Ταξίδου.

Πρόγραμμα e-business Innovation forum
08:45 - 09:15 Προσέλευση - Εγγραφές
09:15 - 09:30 Χαιρετισμοί:
- Ευάγγελος Κοσμίδης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Forum
- Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
- Αλέξης Δαυίδ, Πρόεδρος Δ.Ε. ΕΙΠ
- Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΕΔΕ

ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΩΤΗ: Υποδομές, Θεσμικό Πλαίσιο και Εθνικές Πρωτοβουλίες για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Συντονιστής: Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
9:30 – 11:00
«Σύντομος Χαιρετισμός – Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα», Παντελής Τζωρτζάκης, Υφυπουργός, Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
«Αναζητώντας την ανάπτυξη μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο», Στέφανος Κομνηνός, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
«Ψηφιακό Εμπόριο: Λύση στα προβλήματα του σήμερα», Aντώνης Μαρκόπουλος, Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού, Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
«Ηλεκτρονική Τιμολόγηση στη Ελλάδα - Βήματα και Προοπτικές», Πάνος Ζαφειρόπουλος, Σύμβουλος Πληροφορικής και Ψηφιακής Σύγκλισης, Συντονιστής ομάδας Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας

11:00 – 11:30 Διάλειμμα - Καφές

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Τάσεις Καταναλωτών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών για το Ηλεκτρoνικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο
Συντονιστής: Ευάγγελος Κοσμίδης, Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Διοικητικών & Τεχνικών Υπηρεσιών, ΟΠΑΠ Υπηρεσιών
11:30 – 13:00
«Η αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα: Είμαστε στο ταξίδι…», Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και CEO, Focus Bari
«H χρήση ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών στην Ελλάδα», Γιώργος Λεκάκος, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Στάσεις, αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των Ελλήνων για τα Social Media», Επ. Καθ. Κατερίνα Πραματάρη, Κατερίνα Φραϊδάκη, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα on-line καταναλωτή», Καθ. Γιώργος Δουκίδης, Κατερίνα Φραϊδάκη, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

13:00 – 14:00 Γεύμα

ΤΡΙΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ελληνικά Cases Βέλτιστων Πρακτικών στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Συντονιστής: Γιώργος Λεκάκος, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
14:00 – 16:00
«Αnytime: Η 1η Direct ασφάλιση» ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ, Ξενοφών Λιαπάκης, CIO, Ομιλος Interamerican
«ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε: Πώς μείωσε το κόστος διαχείρισης των παραστατικών με την ηλεκτρονική τιμολόγηση», Britta Balden, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Retail@Link A.E
«Delivering On the Promise of eCommerce with Oracle ATG eCommerce solution», Θάνος Σαμπάνης, Business Solutions Manager, Cognity Α.Ε.
«Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Πληροφόρησης (Business Intelligence) στις Ηλεκτρονικές Προμήθειες», Θανάσης Πετμεζάς, Γενικός Διευθυντής, cosmoONE
«Redefining Smarter Commerce in the age of the Customer», Παντελής Ξανθούλης, Software Solutions Specialist, ΙΒΜ Hellas
«Smartphone Banking», Έλενα Ορφανίδου, Head of Internet Banking & Interactive Marketing, Τράπεζα Πειραιώς

16:00 – 16:30 Διάλειμμα - Καφές

ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Νέα Επιχειρηματικότητα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στη Ψηφιακή Καινοτομία
Συντονιστής: Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness consultant, Be eBusiness blog
16:30 – 18:00
Κουτουβέλης Φάνης, συν-ιδρυτής, iKiosk, Νικητής του διαγωνισμού Ε-nnovation 2011
Γελαδάκη Θάλεια, Digital Account Manager, Tagyourcloset.com της Care Direct
Alex Ehrmann, συν-ιδρυτής, MyCoupon & MyDeals της Digilex
Μπούλης Κωνσταντίνος, συν-ιδρυτής, Personalization as-a-service της Infolytics, Νικητής του διαγωνισμού Aegean StartUps
Γιώργος Τερμεντζόγλου, συν-ιδρυτής, roundwalk.com
18:00 - 18:15 Συμπεράσματα - Κλείσιμο Forum, Ευάγγελος Κοσμίδης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Forum

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...