Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

e-Business Innovation Forum

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - ELTRUN) συνδιοργανώνουν το Συνέδριο "e-Business Innovation Forum", το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011 και ώρες 17:00 – 20:30 και την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011 και ώρες 08:45 – 18:15 στο Συνεδριακό Κέντρο της ΕΕΔΕ (Αίθουσα «Γ. Κοντογεώργης», Λεωφ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων 61, 11144 Κάτω Πατήσια).


Σκοπός του συνεδρίου είναι η ενημέρωση των ειδικών για την παρούσα κατάσταση και προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, η προβολή βέλτιστων πρακτικών, η παρουσίαση πρόσφατων ερευνών για τις Ελληνικές τάσεις, η ανάλυση των βασικών θεμάτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη γενικά του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στην Ελλάδα και η καταγραφή προτάσεων προς την πολιτεία και άλλους φορείς για την ενίσχυση των πρωτοβουλιών αυτών. Ειδικότερα εστιάζει το ενδιαφέρον του στους παρακάτω τομείς:
  • - Υποδομές, Θεσμικό Πλαίσιο & Εθνικές Πρωτοβουλίες για το η-Εμπόριο
  • - Τάσεις Καταναλωτών, Επιχ/σεων & Οργανισμών για το η-Εμπόριο & Διαδίκτυο
  • - Ελληνικά Cases Βέλτιστων Πρακτικών στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
  • - Νέα Επιχειρηματικότητα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στη Ψηφιακή Καινοτομία
Για να εγραφείτε στο συνέδριο απαιτείται να αποστείλετε τη δήλωση συμμετοχής συμπληρωμένη και να την αποστείλετε μαζί με την εξόφληση του δικαιώματος συμμετοχής (Μέλη ΕΕΔΕ: 80 €, Μη μέλη ΕΕΔΕ: 120 €, Φοιτητές: 50 €) στα γραφεία της ΕΕΔΕ, Διεύθυνση Μελών και Ινστιτούτων, Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων, 111 44, Κ. Πατήσια, τηλ: 210 21 12 000 (εσωτ.*710), fax: 210 21 12 020-1, e-mail: eip@eede.gr, υπόψη κ. Βάσως Ταξίδου.

Πρόγραμμα e-business Innovation forum
08:45 - 09:15 Προσέλευση - Εγγραφές
09:15 - 09:30 Χαιρετισμοί:
- Ευάγγελος Κοσμίδης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Forum
- Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
- Αλέξης Δαυίδ, Πρόεδρος Δ.Ε. ΕΙΠ
- Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΕΔΕ

ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΩΤΗ: Υποδομές, Θεσμικό Πλαίσιο και Εθνικές Πρωτοβουλίες για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Συντονιστής: Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
9:30 – 11:00
«Σύντομος Χαιρετισμός – Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα», Παντελής Τζωρτζάκης, Υφυπουργός, Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
«Αναζητώντας την ανάπτυξη μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο», Στέφανος Κομνηνός, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
«Ψηφιακό Εμπόριο: Λύση στα προβλήματα του σήμερα», Aντώνης Μαρκόπουλος, Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού, Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
«Ηλεκτρονική Τιμολόγηση στη Ελλάδα - Βήματα και Προοπτικές», Πάνος Ζαφειρόπουλος, Σύμβουλος Πληροφορικής και Ψηφιακής Σύγκλισης, Συντονιστής ομάδας Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας

11:00 – 11:30 Διάλειμμα - Καφές

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Τάσεις Καταναλωτών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών για το Ηλεκτρoνικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο
Συντονιστής: Ευάγγελος Κοσμίδης, Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Διοικητικών & Τεχνικών Υπηρεσιών, ΟΠΑΠ Υπηρεσιών
11:30 – 13:00
«Η αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα: Είμαστε στο ταξίδι…», Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και CEO, Focus Bari
«H χρήση ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών στην Ελλάδα», Γιώργος Λεκάκος, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Στάσεις, αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των Ελλήνων για τα Social Media», Επ. Καθ. Κατερίνα Πραματάρη, Κατερίνα Φραϊδάκη, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα on-line καταναλωτή», Καθ. Γιώργος Δουκίδης, Κατερίνα Φραϊδάκη, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

13:00 – 14:00 Γεύμα

ΤΡΙΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ελληνικά Cases Βέλτιστων Πρακτικών στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Συντονιστής: Γιώργος Λεκάκος, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
14:00 – 16:00
«Αnytime: Η 1η Direct ασφάλιση» ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ, Ξενοφών Λιαπάκης, CIO, Ομιλος Interamerican
«ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε: Πώς μείωσε το κόστος διαχείρισης των παραστατικών με την ηλεκτρονική τιμολόγηση», Britta Balden, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Retail@Link A.E
«Delivering On the Promise of eCommerce with Oracle ATG eCommerce solution», Θάνος Σαμπάνης, Business Solutions Manager, Cognity Α.Ε.
«Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Πληροφόρησης (Business Intelligence) στις Ηλεκτρονικές Προμήθειες», Θανάσης Πετμεζάς, Γενικός Διευθυντής, cosmoONE
«Redefining Smarter Commerce in the age of the Customer», Παντελής Ξανθούλης, Software Solutions Specialist, ΙΒΜ Hellas
«Smartphone Banking», Έλενα Ορφανίδου, Head of Internet Banking & Interactive Marketing, Τράπεζα Πειραιώς

16:00 – 16:30 Διάλειμμα - Καφές

ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Νέα Επιχειρηματικότητα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στη Ψηφιακή Καινοτομία
Συντονιστής: Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness consultant, Be eBusiness blog
16:30 – 18:00
Κουτουβέλης Φάνης, συν-ιδρυτής, iKiosk, Νικητής του διαγωνισμού Ε-nnovation 2011
Γελαδάκη Θάλεια, Digital Account Manager, Tagyourcloset.com της Care Direct
Alex Ehrmann, συν-ιδρυτής, MyCoupon & MyDeals της Digilex
Μπούλης Κωνσταντίνος, συν-ιδρυτής, Personalization as-a-service της Infolytics, Νικητής του διαγωνισμού Aegean StartUps
Γιώργος Τερμεντζόγλου, συν-ιδρυτής, roundwalk.com
18:00 - 18:15 Συμπεράσματα - Κλείσιμο Forum, Ευάγγελος Κοσμίδης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Forum

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...