Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λογοτεχνικός Διαγωνισμός "Ιστορίες πόλης"

Χανιά,
Λογοτεχνικός Διαγωνισμός "Ιστορίες πόλης"

Από τις 20 Οκτωβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2011, η εφημερίδα πόλης "Μόνιτορ" σας προσκαλεί να γράψτε ένα διήγημα έως 500 λέξεις με θέμα "Ιστορίες πόλης".
Στείλτε τη συμμετοχή σας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση monitor.contest@gmail.com έως 30 Νοεμβρίου 2011.
Η εφημερίδα πόλης ΜΟΝΙΤΟΡ ( www.themonitor.gr) στηρίζει με κάθε τρόπο τη δημιουργική έκφραση μέσω της τέχνης. Στο πλαίσιο των δράσεων πολιτισμού που υλοποιεί, προκηρύσσει ανοικτό λογοτεχνικό διαγωνισμό με θέμα "Ιστορίες πόλης".
Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη, γράψτε μια μικρή ιστορία με αστικό φόντο και στείλτε την ηλεκτρονικά στον διαγωνισμό μας. Οι 3 καλύτερες ιστορίες που θα επιλέξει η Κριτική Επιτροπή θα βραβευθούν με τιμητικό δίπλωμα και δώρα και θα δημοσιευθούν στις σελίδες της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ.

Κριτική Επιτροπή: Γιάννης Καλπούζος: Συγγραφέας, βραβευμένος με το Βραβείο Αναγνωστών 2009 του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου
Λευτέρης Γιαννακουδάκης: Συγγραφέας, εισηγητής εργαστηρίων δημιουργικής γραφής για ενήλικες και μαθητές [http://syngrafi.blogspot.com/]
Στέργια Κάββαλου: Συγγραφέας, υποψήφια για το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα 2011 του περιοδικού Διαβάζω
Γιάννης Φαρσάρης: Συντάκτης της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ, δημιουργός της ανοικτής βιβλιοθήκης [www.openbook.gr]

Τα βραβεία των νικητών:
1ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & 2 διανυκτερεύσεις σε σουίτα στο MAMA NENA charming hotel (Ζαμπελίου 30, παλιά πόλη Χανίων - www.mamanena.gr)
2ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & Δωροεπιταγή 100 ευρώ από το Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης (Οδός 1821, αρ. 10, Ηράκλειο - www.books.gr)
3ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & 5 λογοτεχνικά βιβλία από το Βιβλιοπωλείο Λέξις (Έβανς 56, Ηράκλειο - www.lexisbooks.gr)

Όροι Συμμετοχής:


- Στο Διαγωνισμό μπορεί ελεύθερα να συμμετέχει οποιοσδήποτε άνω των 18 ετών. Το διήγημα θα πρέπει να είναι αδημοσίευτο έργο του ίδιου του διαγωνιζόμενου και να είναι γραμμένο στην ελληνική γλώσσα.

- Η αποστολή των διηγημάτων θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά στο email: monitor.contest@gmail.com μαζί με το ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας του συμμετέχοντα έως και την 30η Νοεμβρίου 2011. Το συμμετέχον διήγημα θα πρέπει να αποσταλεί ως συνημμένο αρχείο κειμένου Microsoft Word.
- Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή στον διαγωνισμό θα πρέπει το διήγημα να μην υπερβαίνει σε έκταση τις 500 λέξεις και να περιλαμβάνει στοιχεία που να σχετίζονται με το θέμα «Ιστορίες πόλης».
- Η Κριτική Επιτροπή θα αξιολογήσει όλα τα διηγήματα που θα σταλούν στο Διαγωνισμό και θα πληρούν τους Όρους Συμμετοχής, και θα επιλέξει για βράβευση 3 διηγήματα. Η τελική αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
- Τα 3 διηγήματα που θα επιλέξει η Κριτική Επιτροπή θα βραβευθούν με τιμητικό δίπλωμα και δώρα και θα δημοσιευθούν σε ειδικό αφιέρωμα της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ.
- Τα δώρα του Διαγωνισμού είναι προσωπικά, δεν μεταβιβάζονται ούτε ανταλλάσσονται με χρήματα.
- Από τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό αποκλείονται οι συντάκτες και οι συνεργάτες της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ, καθώς και οι εργαζόμενοι στις εταιρείες των Χορηγών.
- Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να μεταβάλουν τις ημερομηνίες, να ματαιώσουν το Διαγωνισμό ή/και και να αλλάξουν τα δώρα των νικητών.
- Η συμμετοχή στο Διαγωνισμό προϋποθέτει και συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω όρων.
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...