Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λογοτεχνικός Διαγωνισμός "Ιστορίες πόλης"

Χανιά,
Λογοτεχνικός Διαγωνισμός "Ιστορίες πόλης"

Από τις 20 Οκτωβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2011, η εφημερίδα πόλης "Μόνιτορ" σας προσκαλεί να γράψτε ένα διήγημα έως 500 λέξεις με θέμα "Ιστορίες πόλης".
Στείλτε τη συμμετοχή σας με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση monitor.contest@gmail.com έως 30 Νοεμβρίου 2011.
Η εφημερίδα πόλης ΜΟΝΙΤΟΡ ( www.themonitor.gr) στηρίζει με κάθε τρόπο τη δημιουργική έκφραση μέσω της τέχνης. Στο πλαίσιο των δράσεων πολιτισμού που υλοποιεί, προκηρύσσει ανοικτό λογοτεχνικό διαγωνισμό με θέμα "Ιστορίες πόλης".
Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη, γράψτε μια μικρή ιστορία με αστικό φόντο και στείλτε την ηλεκτρονικά στον διαγωνισμό μας. Οι 3 καλύτερες ιστορίες που θα επιλέξει η Κριτική Επιτροπή θα βραβευθούν με τιμητικό δίπλωμα και δώρα και θα δημοσιευθούν στις σελίδες της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ.

Κριτική Επιτροπή: Γιάννης Καλπούζος: Συγγραφέας, βραβευμένος με το Βραβείο Αναγνωστών 2009 του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου
Λευτέρης Γιαννακουδάκης: Συγγραφέας, εισηγητής εργαστηρίων δημιουργικής γραφής για ενήλικες και μαθητές [http://syngrafi.blogspot.com/]
Στέργια Κάββαλου: Συγγραφέας, υποψήφια για το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα 2011 του περιοδικού Διαβάζω
Γιάννης Φαρσάρης: Συντάκτης της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ, δημιουργός της ανοικτής βιβλιοθήκης [www.openbook.gr]

Τα βραβεία των νικητών:
1ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & 2 διανυκτερεύσεις σε σουίτα στο MAMA NENA charming hotel (Ζαμπελίου 30, παλιά πόλη Χανίων - www.mamanena.gr)
2ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & Δωροεπιταγή 100 ευρώ από το Βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης (Οδός 1821, αρ. 10, Ηράκλειο - www.books.gr)
3ο Βραβείο: Τιμητικό Δίπλωμα & 5 λογοτεχνικά βιβλία από το Βιβλιοπωλείο Λέξις (Έβανς 56, Ηράκλειο - www.lexisbooks.gr)

Όροι Συμμετοχής:


- Στο Διαγωνισμό μπορεί ελεύθερα να συμμετέχει οποιοσδήποτε άνω των 18 ετών. Το διήγημα θα πρέπει να είναι αδημοσίευτο έργο του ίδιου του διαγωνιζόμενου και να είναι γραμμένο στην ελληνική γλώσσα.

- Η αποστολή των διηγημάτων θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά στο email: monitor.contest@gmail.com μαζί με το ονοματεπώνυμο και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας του συμμετέχοντα έως και την 30η Νοεμβρίου 2011. Το συμμετέχον διήγημα θα πρέπει να αποσταλεί ως συνημμένο αρχείο κειμένου Microsoft Word.
- Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή στον διαγωνισμό θα πρέπει το διήγημα να μην υπερβαίνει σε έκταση τις 500 λέξεις και να περιλαμβάνει στοιχεία που να σχετίζονται με το θέμα «Ιστορίες πόλης».
- Η Κριτική Επιτροπή θα αξιολογήσει όλα τα διηγήματα που θα σταλούν στο Διαγωνισμό και θα πληρούν τους Όρους Συμμετοχής, και θα επιλέξει για βράβευση 3 διηγήματα. Η τελική αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.
- Τα 3 διηγήματα που θα επιλέξει η Κριτική Επιτροπή θα βραβευθούν με τιμητικό δίπλωμα και δώρα και θα δημοσιευθούν σε ειδικό αφιέρωμα της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ.
- Τα δώρα του Διαγωνισμού είναι προσωπικά, δεν μεταβιβάζονται ούτε ανταλλάσσονται με χρήματα.
- Από τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό αποκλείονται οι συντάκτες και οι συνεργάτες της εφημερίδας ΜΟΝΙΤΟΡ, καθώς και οι εργαζόμενοι στις εταιρείες των Χορηγών.
- Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να μεταβάλουν τις ημερομηνίες, να ματαιώσουν το Διαγωνισμό ή/και και να αλλάξουν τα δώρα των νικητών.
- Η συμμετοχή στο Διαγωνισμό προϋποθέτει και συνεπάγεται την πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω όρων.
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...