Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Startup Genome Project and Compass

Την περασμένη χρονιά ξεκίνησε ένα ενδιαφέρον project από μία ομάδα επιχειρηματιών, επαγγελματιων που δραστηριοποιούνται σε θέματα επιχειρηματικότητας και ακαδημαϊκών που εργάζονται στη Silicon Valley. Στόχος του είναι να εντοπίσει τα στοιχεία εκείνα που κάνουν επιτυχημένη μία νέα επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο Διαδίκτυο (μία internet startup δηλαδή). Το όνομα του έργου αυτού: Startup Genome Project ή Αποκωδικοποιώντας το DNA των επιτυχημένων startups.
 
Στην έρευνα έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα περισσότερες από 650 νέες εταιρίες παγκοσμίως με αποτέλεσμα τη σύνταξη από την ομάδα μίας πολύ ενδιαφέρουσας αναφοράς αναφορά με παράγοντες επιτυχίας και χαρακτηριστικά επιτυχημένων επιχειρήσεων.

Η ομάδα ξεκινά τώρα μία νέα έρευνα βάσει του θεωρητικού πλαισίου που αναπτύχθηκε στο προηγούμενο στάδιο με τίτλο Startup Genome Compass. Το δεύτερο αυτό μέρος της έρευνας δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στη συγκριτική αξιολόγηση (benchmarking) να εντοπίσουν τη θέση τους στο θεωρητικό πλαίσιο του Startup Genome Project, να διαπιστώσουν αν διακρίνονται από χαρακτηριστικά που μπορεί να οδηγήσουν σε επιτυχία ή αποτυχία και να συγκριθούν με το πλήθος των άλλων νέων επιχειρήσεων που θα λάβουν μέρος.

Στοιχεία αναφορικά με το Startup Genome Project και το Startup Genome Compass μπορείτε να βρείτε στα http://startupgenome.cc και https://beta.startupgenome.cc αντιστοίχως. Σας ενθαρρύνουμε επίσης να "κατεβάσετε" και να διαβάσετε την πλήρη αναφορά της πρώτης φάσης, που έχει εξελιχθεί, στον λίγο χρόνο που υλοποιείται το έργο, σε σταθερή αναφορά στο χώρο.
Πηγή: www.mke.aueb.gr
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,