Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Tα οφέλη από την εφαρμογή των Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων.

1.  O Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων εργάζεται με γνώμονα τον άνθρωπο. Οι Δημόσιες Σχέσεις είναι ανθρωποκεντρική επιστήμη. Κάθε λειτουργία της επιχείρησης λαμβάνει υπόψιν το καλό των ανθρώπων.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Σχέσεις εμπιστοσύνης, κατανόησης, ειλικρινείς.Οι άνθρωποι στέλνουν άμεσα και γρήγορα μηνύματα στην επιχείρηση η οποία λειτουργεί αποτελεσματικά.


2. Οι Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις δημιουργούν ανθρώπινες σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Στο εσωτερικό των επιχειρήσεων υπάρχει ενέργεια και πάθος. Οι άνθρωποι σκέφτονται και πράττουν ομαδικά.



3. Oι Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις πείθουν για την ισότητα των σχέσεων μεταξύ όλων των επιπέδων στελεχών και εργαζομένων.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Οι εργαζόμενοι δεσμεύονται απέναντι στη διοίκηση και δημιουργείται κλίμα σεβασμού.


4. Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων εκπαιδεύει επικοινωνιακά τα στελέχη και παρακινεί όλα τα τμήματα να εκπαιδεύονται διαρκώς στην ειδικότητα τους.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : άμεση αντίληψη των αλλαγών στην αγορά και άμεση προσαρμογή σε αυτές. Επίσης καινοτόμες λύσεις και δραστηριότητες.


5. Οι Δημόσιες Σχέσεις είναι ο τομέας που ρυθμίζει και διαχειρίζεται τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και όλες τις ομάδες συνεργασίας με την επιχείρηση.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Aφοσιωμένοι πελάτες και συνεργάτες. Επιστρέφουν διαρκώς στην επιχείρηση επενδύουν και την προτείνουν παντού. 


6. Οι Δημόσιες Σχέσεις πείθουν την εταιρεία να δρά για το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου .
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Η εταιρεία είναι αγαπητή. Αντέχει σε κάθε είδους κρίση, ευημερεί, προοδεύει, είναι ευτυχισμένη επιχείρηση.


7.  Οι Δημόσιες Σχέσεις δημιουργούν και διαχειρίζονται τις σχέσεις με τα ΜΜΕ με τρόπο αποτελεσματικό.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Θετική δημοσιότητα. Εκπέμπεται θετική εικόνα της επιχείρησης. Είναι συμπαθής και από την κοινωνία.


8. Κάθε διοργάνωση εκδήλωσης έχει σχεδιαστεί στρατηγικά.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : όσα χρήματα επενδύονται σε διοργάνωση εκδήλωσης, έχουν στόχο και μετρίσιμη αποτελεσματικότητα. Έτσι δεν δαπανώνται ποσά χωρίς λόγο και που δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τον προορισμό τους.


9. Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων μελετά την αποφυγή κρίσεων αλλά διαχειρίζεται επικοινωνιακά τις κρίσεις που δεν μπορεί να αποφύγει.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Αποφυγή πανικού, αποτελεσματική διαχείριση της εικόνας, ανθεκτικότητα και σε δυνατά χτυπήματα από κρίσεις.


10.  Ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων, φέρει αξίες τις οποίες ενσωματώνει στην επιχείρηση.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ : Ειλικρίνεια, ήθος, πάθος, αξιοπιστία, εμπιστοσύνη, αξιοπρέπεια, ακεραιότητα, δημιουργούν Ευτυχισμένες Επιχειρήσεις και τους Ανθρώπους .

Πηγή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ.
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...