Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ» ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ του Νίκου Βασιλειάδη

Με την ΥΡΩ ΜΑΝΕ

Η FIDÉLITÉ PRODUCTIONS παρουσιάζει την τραγική κωμωδία του Νίκου Βασιλειάδη«ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ». Η θεατρική διασκευή είναι της Εμμανουέλας Αλεξίου και του Γιώργου Καραμίχου, η σκηνοθεσία του Γιώργου Καραμίχου .
Μια παράσταση, απολογία και εξομολόγηση μαζί. Μια απλή πράξη.

Ερασμία. Μια γυναίκα με πάθος. Σε λάθος χώρο και λάθος χρόνο.

Σε μια επαρχιακή πόλη της Ελλάδος, η Ερασμία, μια χήρα εγκλωβισμένη σε ένα περίπτερο και στα ήθη της μικρής κοινωνίας, οδηγείται στην απουσία.

Το τριχωτόν της παρειάς της υποδηλώνει τη θέρμη της, αλλά για την πολίχνη όπου ζει, μια χήρα είναι απλώς μια μεταχειρισμένη. Χωρίς δικαιώματα.

Αντίδοτο στη φαντασίωσή της, τα κολοκυθάκια. Και ο νοών…νοείτω.

Το κακό όμως δεν αργεί να γίνει. Ο πειρασμός εμφανίζεται. Και είναι κοντός, αλλά με προσόντα. Κι η Ερασμία πώς να πάει κόντρα στη λίμπιντο;

Θύτης και θύμα μαζί, επιθυμεί το απαγορευμένον. Κι όταν τολμά να το προκαλέσει, η τιμωρία άμεση.

Ο λόγος είναι συμβόλαιο και το υπεσχημένον οφείλει να τηρηθεί.



ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΡΑΣΜΙΑΣ: Η ΥΡΩ ΜΑΝΕ



ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Θεατρική διασκευή: Εμμανουέλα Αλεξίου - Γιώργος Καραμίχος

Σκηνοθεσία: Γιώργος Καραμίχος

Σχεδιασμός φωτισμών: Κατερίνα Μαραγκουδάκη

Σκηνικά: Χριστίνα Κωστέα

Κοστούμια: Έλενα Παπανικολάου

Μουσική επιμέλεια: Γιώργος Νανούρης

Τραγούδι παράστασης: Κώστας Λειβαδάς

Το τραγούδι ερμηνεύει η Υρώ Μανέ

Βοηθός Σκηνοθέτη : Βιργινία Κυπριώτη

Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Αντώνης Κοκολάκης

Υπεύθυνη Περιοδείας : Γκέλλυ Σαρηγιάννη

Παραγωγός: Ρούλα Νικολάου

Παραγωγή : Fidelite Productions



ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 70 λεπτά
ΗΜΕΡΕΣΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:

14 Σεπτεμβρίου > , Ηράκλειο
16 Σεπτεμβρίου >, Ρέθυμνο
18 Σεπτεμβρίου >, Χανιά



ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: Γενική είσοδος 18 ευρώ, Μειωμένο 15 ευρώ

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΕ ΟΦΗ

1 ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΩΝ 18 ΕΥΡΩ 2 ΑΤΟΜΑ

14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 9.15 το βράδυ

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Δήμος Ηρακλείου : Ταμείο Κηποθεάτρου Νίκος Καζαντζάκης
( από 9:00πμ-22:00μμ) τηλέφωνο:2810-242977
Δήμος Ρεθύμνου: Στο Εκδοτήριο της Πλατείας Τεσσάρων Μαρτύρων
(από 9:00πμ-14:00μμ)
Δήμος Χανίων: Στο Εκδοτήριο της Δημοτικής Αγοράς Χανίων
( από 10:00πμ-13:00μμ Τρίτη,Πέμπτη,Παρασκευή
& από 9:00πμ – 14:00μμ Δευτέρα,Τετάρτη,Σάββατο )
Και για τους 3 Νομούς : Γκέλλυ Σαρηγιάννη
( από 10:00 πμ- 22:00μμ ) τηλέφωνο 6983-092026



Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,