Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΥΞ ΛΑΞ ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!

Οι Πυξ Λαξ επανενώνονται! Με μία μοναδική για τα ελληνικά χρονικά, μουσική παραγωγή που θα αποτελέσει το μουσικό γεγονός του 2011, οι παλιοί φίλοι ξανασυναντιούνται στη σκηνή!
Πρόκειται μάλιστα για μία μουσική συνάντηση φόρο-τιμής στη μνήμη του πολυαγαπημένου τους φίλου, συνεργάτη και πιστού συνοδοιπόρου, Μάνου Ξυδούς.

Οι Πυξ Λαξ, είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση από οποιαδήποτε άλλο συγκρότημα στην ελληνική μουσική σκηνή, κάτι που
προκύπτει όχι μόνο από τις πωλήσεις των albums τους, αλλά και από τη συνολική τους πορεία. Είναι ένα ιστορικό συγκρότημα που δημιούργησε τη δική του σχολή, την οποία ακολουθούν πιστά πολλά συγκροτήματα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια.

Tο 2004, σε μια τηλεοπτική συνέντευξη, οι Πυξ Λαξ ανακοινώνουν ότι το συγκρότημα διαλύεται. Τότε, θεώρησαν ότι ένας κύκλος έκλεισε. Έτσι, η τελευταία συναυλία των Πυξ Λαξ γίνεται στις 18 Σεπτεμβρίου του 2004 στο θέατρο του Λυκαβηττού.

Επτά χρόνια μετά τη διάλυσή τους, οι Πυξ Λαξ αποφάσισαν να έρθουν πάλι κοντά στους χιλιάδες οπαδούς τους και το 2011 θα δώσουν περιορισμένο αριθμό συναυλιών στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκρότημα θέλησε να ξαναβρεθεί και πάλι μαζί αλλά και να συναντηθεί ξανά με το κοινό του, το οποίο τους ακολουθούσε πιστά και σιωπηλά όλα τα χρόνια της απουσίας του.

Η ιδέα της επιστροφής ξεκίνησε από τον Μάνο Ξυδούς που την εμπιστεύτηκε στον Νίκο Λώρη, βασικό συνεργάτη των Πυξ Λαξ επί 8 ολόκληρα χρόνια (1995 – 2003). Πριν περίπου ένα χρόνο, άρχισαν να το σκέφτονται σοβαρά και εκεί γύρω στο Πάσχα του 2010 την μοιράστηκαν και με τον Φίλιππο Πλιάτσικα και τον Μπάμπη Στόκα.

Δυστυχώς, όμως, ο Μάνος δεν θα είναι κοντά μας για να δει το δημιούργημά του ξανά στη σκηνή, να βάζει φωτιές με τις θρυλικές μουσικές του! Γι’ αυτό, οι συναυλίες αυτές θα είναι αφιερωμένες στη μνήμη του.

Εκτός από τους Φίλιππο Πλιάτσικα και Μπάμπη Στόκα, η μπάντα θα απαρτίζεται από μουσικούς που βρέθηκαν από την αρχή δίπλα στο συγκρότημα.

Ραντεβού λοιπόν με τους Πυξ Λαξ το καλοκαίρι και το φθινόπωρο του 2011, για να ξανανιώσουμε ζωντανοί, να θυμηθούμε, να μοιραστούμε και να ανακαλύψουμε ξανά όλα όσα μας ενώνουν και μας κάνουν πιο δυνατούς!


Το εισιτήριο γενικής εισόδου κοστίζει 15 ευρώ.

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ  


Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011, Παγκρήτιο Στάδιο

ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ, Οδός 1821, 10, τηλ.: 2810 227 500
ΑΕΡΑΚΗΣ ΔΙΣΚΟΠΩΛΕΙΟ, Δαιδάλου 37, τηλ.: 2810 225 758

Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο:
www.ticketpro.grwww.tickethouse.gr 

Πηγή: thesout 
Δημοσίευση : Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...