Kαμπάνια με σύνθημα «Greece: sea, sun & Shopping!» ξεκινά η
Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης, στα πλαίσια της προσπάθειας που
κάνει η Ε.Σ.Ε.Ε. για την τόνωση της αγοράς.
Η ΟΕΣΚ προχώρησε στην προώθηση διαφημιστικών προτάσεων που κινούνται σε δύο άξονες:
1. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).
2. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου, «η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης ξεκίνησε την επικοινωνία – καμπάνια, με την Αφίσα – Greece: sea, sun & Shopping!
Σε αυτή την αφίσα πολύ εύστοχα και δημιουργικά χρησιμοποιούνται τα 3 s για τα οποία είναι γνωστή η Ελλάδα (σε Έλληνες και ξένους) αντικαθιστώντας το τρίτο S με το Shopping (αγορές).
Η ΟΕΣΚ προχώρησε στην προώθηση διαφημιστικών προτάσεων που κινούνται σε δύο άξονες:
1. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).
2. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου, «η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης ξεκίνησε την επικοινωνία – καμπάνια, με την Αφίσα – Greece: sea, sun & Shopping!
Σε αυτή την αφίσα πολύ εύστοχα και δημιουργικά χρησιμοποιούνται τα 3 s για τα οποία είναι γνωστή η Ελλάδα (σε Έλληνες και ξένους) αντικαθιστώντας το τρίτο S με το Shopping (αγορές).
Πηγή: flashnews
Δημοσίευση : Βογιατζάκη Δέσποινα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου