Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο επικείμενος «γάμος» Wind-Vodafone και τα μεγαλύτερα εμπόδια

Νέο σκηνικό διαμορ΄φωνεται από χθες και στο χώρο των τηλεπικοινωνιών μετά και την επιβεβαίωση από τις δύο μεγάλες εταιρείας Wind και Vodafone, ότι βρίσκονται σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευση, η οποία όμως αποκλείει την εξαγορά με μετρητά.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι συζητήσεις γαι την συγχώνευση μεταξύ των δύο έχουν αρχίσει εδώ και αρκετούς μήνες στο Λονδίνο όταν τα στελέχη της Vodafone απευθύνθηκαν σε επενδυτικές τράπεζες του City στο Λονδίνο με σκοπό να διερευνήσουν αν υπάρχει ενδιαφέρον για την πώληση της θυγατρικής τους. Οι επενδυτικές τράπεζες δεν βρήκαν αγοραστές και ο όμιλος στράφηκε στον τρίτο «παίχτη» της ελληνική αγοράς, την Wind.

Αν η συγχώνευση προχωρήσει τότε θα προκύψει νέα εταιρεία με μερίδιο αγοράς 52%, βάση των εσόδων του 2010. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αλλά και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων όμως αναμένεται να θέσουν εμπόδια στον επικείμενο «γάμο».

Ένας πρώτος λόγος είναι ότι η νέα εταιρεία θα χρειάζεται λιγότερες συχνότητες από τις δύο, που συνεπάγεται λιγότερα έσοδα για το Δημόσιο, το οποίο προσδοκά από την ανανέωση των αδειών έως και 380 εκατ. ευρώ.

Ακόμη, όπως είναι γνωστό η Wind έχει συγχωνευτεί με την Tellas και η Vodafone κατέχει μερίδιο της holl και το ερώτημα που τίθεται είναι τι θα γίνει με αυτές.

Από την μεριά τους οι δύο εταιρείες θα επικαλεστούν την βιωσιμότητά τους στην αγορά ως επιχείρημα για να πάρουν το «πράσινο φως» και να προχωρήσουν στη ένωση..

Οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμα σε αρχικό στάδιο και το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί χρόνος έως ότου ξεκαθαρίσει το τοπίο και δοθούν οι νέες άδειες.

Οι ανακοινώσεις των δύο εταιρειών

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Vodafone Group «επιβεβαιώνει ότι έχει ξεκινήσει συζητήσεις με την Largo Limited για τη διερεύνηση πιθανής επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ Vodafone Ελλάδας και WIND Ελλάς», υποστηρίζοντας ωστόσο ότι τα δημοσιεύματα περί εξαγοράς της Wind «δεν είναι αληθή».

Οι συζητήσεις, αναφέρει η ανακοίνωση, βρίσκονται σε αρχικό επίπεδο και δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα ότι θα οδηγήσουν σε κάποια συμφωνία.

Παράλληλα, η Wind Ελλάς ανακοίνωσε ότι οι συζητήσεις «ενδέχεται ή όχι να οδηγήσουν σε έναν επιχειρηματικό συνδυασμό μεταξύ των εταιριών WIND Ελλάς και Vodafone Ελλάδος». Επίσης, διευκρινίζει ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση για την επίτευξη συμφωνίας που θα προκύψει από τις συνομιλίες.













Πηγή: newscode.gr




Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...