Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Eκπαίδευση web marketing σε Κρητικούς και Κύπριους Επιχειρηματίες

Το Επιμελητήριο Ηρακλείου, ως αναθέτουσα αρχή, στο πλαίσιο του έργου «ΣΥΝ-ΕΡΓΩ» του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα – Κύπρος 2007-2013, προκηρύσσει πρόχειρο Διαγωνισμό για το πρόγραμμα «Υπηρεσίες εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο «web marketing» σε Κρητικούς και Κύπριους επιχειρηματίες με ταυτόχρονη παροχή πρακτικής υποστήριξης 1 ημέρας ανά συμμετέχουσα επιχείρηση».

Από τα εκπαιδευτικά σεμινάρια στο αντικείμενο: ‘web marketing παραδοσιακών επιχειρήσεων θα ωφεληθούν 35 – 40 Κρήτες και Κύπριοι επιχειρηματίες.
Το πρόγραμμα κατάρτισης θα υλοποιηθεί σε 4 πόλεις της Κρήτης -ένα στο Ηράκλειο, ένα στα Χανιά, ένα στο Ρέθυμνο και ένα στη Σητεία- και στην Λευκωσία της Κύπρου, διάρκειας 10 διδακτικών ωρών έκαστο.
Οι εισηγητές παράλληλα με την υλοποίηση των σεμιναρίων αναλαμβάνουν την υποχρέωση της προετοιμασίας και δημιουργίας του διδακτικού υλικού το οποίο θα διατεθεί στους εκπαιδευόμενους αλλά και μιας δωρεάν ημερήσιας πρακτικής υποστήριξης τους στη συνέχεια (όπου ζητηθεί από την επιχείρηση).
Ο μέγιστος αριθμός καταρτιζομένων που θα συμμετέχουν ανά εκπαιδευτικό πρόγραμμα ορίζεται σε δεκαπέντε (15) άτομα και ο ελάχιστος αριθμός καταρτιζομένων ορίζεται σε οκτώ (8) άτομα.
Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 34.800,00 € (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ).
Το έργο χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του προγράμματος διασυνοριακής συνεργασίας Ελλάδα-Κύπρος 2007-2013 κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης -Ε.Τ.Π.Α. και κατά 20% από Εθνικούς Πόρους».
Αντικείμενο του Διαγωνισμού
Ως αντικείμενο του διαγωνισμού ορίζεται:
• Υλοποίηση σεμιναρίων σε επιχειρηματίες τοπικών παραδοσιακών κλάδων της οικονομίας (τρόφιμα –ποτά) σε Κρήτη και Κύπρο σε «web marketing»
• Παροχή δωρεάν ημερήσιας πρακτικής υποστήριξης για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις μετά το πέρας των σεμιναρίων.
Σε ποιους απευθύνονται τα σεμινάρια
Τα σεμινάρια αυτά είναι εξειδικευμένα, απευθύνονται σε στελέχη και επιχειρηματίες ΜΜΕ του κλάδου των τροφίμων και ποτών με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους και την αξιοποίηση του διαδικτύου για την προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους εντός και εκτός της διασυνοριακής περιοχής.
Κατάθεση των προσφορών
Οι προσφορές υποβάλλονται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, δακτυλογραφημένες, εις διπλούν – πρωτότυπο και αντίγραφο – (και σε ηλεκτρονική μορφή επίσης, δισκέτα ή CD-ROM) με την ένδειξη:
ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ :
«Υπηρεσίες εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο «web marketing» σε Κρητικούς και Κύπριους επιχειρηματίες με ταυτόχρονη παροχή πρακτικής υποστήριξης 1 ημέρας ανά συμμετέχουσα επιχείρηση»
έως και την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 10:00 π.μ. στα Γραφεία του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, 71202, Ηράκλειο Κρήτης.
Οι προσφορές θα υποβληθούν στην Ελληνική γλώσσα με εξαίρεση αυστηρά τεχνικούς όρους για τους οποίους δεν υπάρχει αντίστοιχη δόκιμη μετάφραση στην Ελληνική και που μπορεί να είναι στην Αγγλική γλώσσα.
Οι προσφορές μπορεί επίσης να αποστέλλονται στην αναθέτουσα αρχή με οποιοδήποτε τρόπο και να παραλαμβάνονται με απόδειξη, με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι αυτές θα περιέρχονται στην αναθέτουσα αρχή πριν την εκπνοή της προθεσμίας υποβολής.
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι μπορούν να ζητήσουν γραπτώς συμπληρωματικές πληροφορίες ή διευκρινίσεις για το περιεχόμενο της παρούσας προκήρυξης κατά τη διάρκεια των πέντε (5) πρώτων ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της παρούσας.
Οι αιτήσεις παροχής διευκρινίσεων θα πρέπει να απευθύνονται στην αναθέτουσα αρχή.
Οι τιμές των προσφορών για τις προσφερόμενες υπηρεσίες θα εκφράζονται σε ΕΥΡΩ (€).Η τιμή χωρίς Φ.Π.Α. θα λαμβάνεται για τη σύγκριση των προσφορών.

Πηγή: flashnews.gr
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...