Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Eκπαίδευση web marketing σε Κρητικούς και Κύπριους Επιχειρηματίες

Το Επιμελητήριο Ηρακλείου, ως αναθέτουσα αρχή, στο πλαίσιο του έργου «ΣΥΝ-ΕΡΓΩ» του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα – Κύπρος 2007-2013, προκηρύσσει πρόχειρο Διαγωνισμό για το πρόγραμμα «Υπηρεσίες εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο «web marketing» σε Κρητικούς και Κύπριους επιχειρηματίες με ταυτόχρονη παροχή πρακτικής υποστήριξης 1 ημέρας ανά συμμετέχουσα επιχείρηση».

Από τα εκπαιδευτικά σεμινάρια στο αντικείμενο: ‘web marketing παραδοσιακών επιχειρήσεων θα ωφεληθούν 35 – 40 Κρήτες και Κύπριοι επιχειρηματίες.
Το πρόγραμμα κατάρτισης θα υλοποιηθεί σε 4 πόλεις της Κρήτης -ένα στο Ηράκλειο, ένα στα Χανιά, ένα στο Ρέθυμνο και ένα στη Σητεία- και στην Λευκωσία της Κύπρου, διάρκειας 10 διδακτικών ωρών έκαστο.
Οι εισηγητές παράλληλα με την υλοποίηση των σεμιναρίων αναλαμβάνουν την υποχρέωση της προετοιμασίας και δημιουργίας του διδακτικού υλικού το οποίο θα διατεθεί στους εκπαιδευόμενους αλλά και μιας δωρεάν ημερήσιας πρακτικής υποστήριξης τους στη συνέχεια (όπου ζητηθεί από την επιχείρηση).
Ο μέγιστος αριθμός καταρτιζομένων που θα συμμετέχουν ανά εκπαιδευτικό πρόγραμμα ορίζεται σε δεκαπέντε (15) άτομα και ο ελάχιστος αριθμός καταρτιζομένων ορίζεται σε οκτώ (8) άτομα.
Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 34.800,00 € (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ).
Το έργο χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του προγράμματος διασυνοριακής συνεργασίας Ελλάδα-Κύπρος 2007-2013 κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης -Ε.Τ.Π.Α. και κατά 20% από Εθνικούς Πόρους».
Αντικείμενο του Διαγωνισμού
Ως αντικείμενο του διαγωνισμού ορίζεται:
• Υλοποίηση σεμιναρίων σε επιχειρηματίες τοπικών παραδοσιακών κλάδων της οικονομίας (τρόφιμα –ποτά) σε Κρήτη και Κύπρο σε «web marketing»
• Παροχή δωρεάν ημερήσιας πρακτικής υποστήριξης για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις μετά το πέρας των σεμιναρίων.
Σε ποιους απευθύνονται τα σεμινάρια
Τα σεμινάρια αυτά είναι εξειδικευμένα, απευθύνονται σε στελέχη και επιχειρηματίες ΜΜΕ του κλάδου των τροφίμων και ποτών με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους και την αξιοποίηση του διαδικτύου για την προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους εντός και εκτός της διασυνοριακής περιοχής.
Κατάθεση των προσφορών
Οι προσφορές υποβάλλονται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, δακτυλογραφημένες, εις διπλούν – πρωτότυπο και αντίγραφο – (και σε ηλεκτρονική μορφή επίσης, δισκέτα ή CD-ROM) με την ένδειξη:
ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ :
«Υπηρεσίες εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο «web marketing» σε Κρητικούς και Κύπριους επιχειρηματίες με ταυτόχρονη παροχή πρακτικής υποστήριξης 1 ημέρας ανά συμμετέχουσα επιχείρηση»
έως και την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 10:00 π.μ. στα Γραφεία του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, 71202, Ηράκλειο Κρήτης.
Οι προσφορές θα υποβληθούν στην Ελληνική γλώσσα με εξαίρεση αυστηρά τεχνικούς όρους για τους οποίους δεν υπάρχει αντίστοιχη δόκιμη μετάφραση στην Ελληνική και που μπορεί να είναι στην Αγγλική γλώσσα.
Οι προσφορές μπορεί επίσης να αποστέλλονται στην αναθέτουσα αρχή με οποιοδήποτε τρόπο και να παραλαμβάνονται με απόδειξη, με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι αυτές θα περιέρχονται στην αναθέτουσα αρχή πριν την εκπνοή της προθεσμίας υποβολής.
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι μπορούν να ζητήσουν γραπτώς συμπληρωματικές πληροφορίες ή διευκρινίσεις για το περιεχόμενο της παρούσας προκήρυξης κατά τη διάρκεια των πέντε (5) πρώτων ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της παρούσας.
Οι αιτήσεις παροχής διευκρινίσεων θα πρέπει να απευθύνονται στην αναθέτουσα αρχή.
Οι τιμές των προσφορών για τις προσφερόμενες υπηρεσίες θα εκφράζονται σε ΕΥΡΩ (€).Η τιμή χωρίς Φ.Π.Α. θα λαμβάνεται για τη σύγκριση των προσφορών.

Πηγή: flashnews.gr
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Το καπάκι από τη συσκευασία μπορεί να κάνει θαύματα!!!

Η πρωτοβουλία αυτή έχει ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες, καθώς θέλουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα καπάκια και με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσουν τα άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα. Πρωτοπόρος στην προσπάθεια είναι ο Σύλλογος Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων του νομού Πέλλας με έδρα τα Γιαννιτσά, ο οποίος δέχεται καθημερινά τουλάχιστον μισό τόνο πλαστικά καπάκια, που φτάνουν από όλη την Ελλάδα με διάφορους τρόπους, όπως ταχυδρομείο, κούριερ και ΚΤΕΛ. Οι εθελοντές του Συλλόγου τα μεταφέρουν σε μία εταιρεία ανακύκλωσης ειδών εμφιάλωσης με έδρα την Κεντρική Μακεδονία, με την οποία συνεργάζεται ο Σύλλογος, όπου τα παραλαμβάνει και συγκεντρώνει με αντάλλαγμα τη παροχή οικονομικής συνδρομής προκειμένου να αγοραστούν αναπηρικά αμαξίδια. Κατόπιν, αυτά χαρίζονται σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.