Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Eκπαίδευση web marketing σε Κρητικούς και Κύπριους Επιχειρηματίες

Το Επιμελητήριο Ηρακλείου, ως αναθέτουσα αρχή, στο πλαίσιο του έργου «ΣΥΝ-ΕΡΓΩ» του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα – Κύπρος 2007-2013, προκηρύσσει πρόχειρο Διαγωνισμό για το πρόγραμμα «Υπηρεσίες εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο «web marketing» σε Κρητικούς και Κύπριους επιχειρηματίες με ταυτόχρονη παροχή πρακτικής υποστήριξης 1 ημέρας ανά συμμετέχουσα επιχείρηση».

Από τα εκπαιδευτικά σεμινάρια στο αντικείμενο: ‘web marketing παραδοσιακών επιχειρήσεων θα ωφεληθούν 35 – 40 Κρήτες και Κύπριοι επιχειρηματίες.
Το πρόγραμμα κατάρτισης θα υλοποιηθεί σε 4 πόλεις της Κρήτης -ένα στο Ηράκλειο, ένα στα Χανιά, ένα στο Ρέθυμνο και ένα στη Σητεία- και στην Λευκωσία της Κύπρου, διάρκειας 10 διδακτικών ωρών έκαστο.
Οι εισηγητές παράλληλα με την υλοποίηση των σεμιναρίων αναλαμβάνουν την υποχρέωση της προετοιμασίας και δημιουργίας του διδακτικού υλικού το οποίο θα διατεθεί στους εκπαιδευόμενους αλλά και μιας δωρεάν ημερήσιας πρακτικής υποστήριξης τους στη συνέχεια (όπου ζητηθεί από την επιχείρηση).
Ο μέγιστος αριθμός καταρτιζομένων που θα συμμετέχουν ανά εκπαιδευτικό πρόγραμμα ορίζεται σε δεκαπέντε (15) άτομα και ο ελάχιστος αριθμός καταρτιζομένων ορίζεται σε οκτώ (8) άτομα.
Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 34.800,00 € (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ).
Το έργο χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του προγράμματος διασυνοριακής συνεργασίας Ελλάδα-Κύπρος 2007-2013 κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης -Ε.Τ.Π.Α. και κατά 20% από Εθνικούς Πόρους».
Αντικείμενο του Διαγωνισμού
Ως αντικείμενο του διαγωνισμού ορίζεται:
• Υλοποίηση σεμιναρίων σε επιχειρηματίες τοπικών παραδοσιακών κλάδων της οικονομίας (τρόφιμα –ποτά) σε Κρήτη και Κύπρο σε «web marketing»
• Παροχή δωρεάν ημερήσιας πρακτικής υποστήριξης για τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις μετά το πέρας των σεμιναρίων.
Σε ποιους απευθύνονται τα σεμινάρια
Τα σεμινάρια αυτά είναι εξειδικευμένα, απευθύνονται σε στελέχη και επιχειρηματίες ΜΜΕ του κλάδου των τροφίμων και ποτών με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους και την αξιοποίηση του διαδικτύου για την προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους εντός και εκτός της διασυνοριακής περιοχής.
Κατάθεση των προσφορών
Οι προσφορές υποβάλλονται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, δακτυλογραφημένες, εις διπλούν – πρωτότυπο και αντίγραφο – (και σε ηλεκτρονική μορφή επίσης, δισκέτα ή CD-ROM) με την ένδειξη:
ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ :
«Υπηρεσίες εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο «web marketing» σε Κρητικούς και Κύπριους επιχειρηματίες με ταυτόχρονη παροχή πρακτικής υποστήριξης 1 ημέρας ανά συμμετέχουσα επιχείρηση»
έως και την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 10:00 π.μ. στα Γραφεία του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, 71202, Ηράκλειο Κρήτης.
Οι προσφορές θα υποβληθούν στην Ελληνική γλώσσα με εξαίρεση αυστηρά τεχνικούς όρους για τους οποίους δεν υπάρχει αντίστοιχη δόκιμη μετάφραση στην Ελληνική και που μπορεί να είναι στην Αγγλική γλώσσα.
Οι προσφορές μπορεί επίσης να αποστέλλονται στην αναθέτουσα αρχή με οποιοδήποτε τρόπο και να παραλαμβάνονται με απόδειξη, με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι αυτές θα περιέρχονται στην αναθέτουσα αρχή πριν την εκπνοή της προθεσμίας υποβολής.
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι μπορούν να ζητήσουν γραπτώς συμπληρωματικές πληροφορίες ή διευκρινίσεις για το περιεχόμενο της παρούσας προκήρυξης κατά τη διάρκεια των πέντε (5) πρώτων ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της παρούσας.
Οι αιτήσεις παροχής διευκρινίσεων θα πρέπει να απευθύνονται στην αναθέτουσα αρχή.
Οι τιμές των προσφορών για τις προσφερόμενες υπηρεσίες θα εκφράζονται σε ΕΥΡΩ (€).Η τιμή χωρίς Φ.Π.Α. θα λαμβάνεται για τη σύγκριση των προσφορών.

Πηγή: flashnews.gr
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...