Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι "Γιατροί Χωρίς Σύνορα" στη Κρήτη

Οι ομάδες Face to Face των Γιατρών Χωρίς Σύνορα (ΓΧΣ) συνεχίζουν την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε Κυκλάδες και Κρήτη.
Ήδη οι ομάδες βρίσκονται στο Ρέθυμνο, από το Σάββατο όπου θα παραμείνουν μέχρι και την Τρίτη, για να συνεχίσουν έπειτα ένα τριήμερο ενημέρωσης στην πόλη των Χανίων, από τις 10 έως τις 12 Αυγούστου.

Η εκστρατεία ενημέρωσης από τους Γιατρούς χωρίς σύνορα, είχε ξεκινήσει από το Ηράκλειο, και συγκεκριμένα από τις 1 έως τις 4 Αυγούστου, ενώ μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού.
Οι υπεύθυνες των ομάδων F2F των ΓΧΣ, Όλγα Καϊμάρα και Φανή Παπαγιαννοπούλου, δήλωσαν σχετικά
«Είναι σημαντικό να έρθουμε κοντά σε όλους εκείνους που βρίσκονται ή επιθυμούν να βρεθούν κοντά στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα αναγνωρίζοντας και υποστηρίζοντας έμπρακτα την ανεξάρτητη ανθρωπιστική δράση», συμπληρώνοντας
«Σε μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία η υποστήριξη της δράσης μας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία υπενθυμίζοντας ότι παρά τις δικές μας δοκιμασίες δεν πρέπει να ξεχνάμε τους ανθρώπους που δεν έχουν περιθώριο και επιλογή παρά μόνο μεταξύ ζωής και θανάτου».
Στόχος της δράσης αυτής είναι τα μέλη της ομάδας να επικοινωνήσουν με όλους εσάς, να μοιραστούν μαζί σας εμπειρίες και απόψεις και να ζητήσουν την υποστήριξή σας που αποτελεί βασική προϋπόθεση για να συνεχίσουμε το έργο μας προσφέροντας ανθρωπιστική και ιατρική βοήθεια σε συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται σκληρά σε διάφορα σημεία του πλανήτη.
Λίγα λόγια για τους Γιατρούς του Κόσμου
Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα (ΓΧΣ) ιδρύθηκαν το 1971 με πρωτοβουλία μιας ομάδας γιατρών και δημοσιογράφων που πίστευαν στην αποτελεσματική ιατρική και ανθρωπιστική δράση αλλά και στη δύναμη της μαρτυρίας.
Σύντομα εξελίσσονται σε μια διεθνή ανεξάρτητη ιατρική ανθρωπιστική οργάνωση που στόχο έχει την παροχή ιατρικής βοήθειας στους πληθυσμούς που βρίσκονται σε κίνδυνο, ανεξάρτητα από φυλή, θρησκεία, πολιτικές πεποιθήσεις ή φύλο. Η δράση της οργάνωσης διέπεται από τις αρχές της ανεξαρτησίας, της αμεροληψίας και της ουδετερότητας και γίνεται πραγματικότητα χάρη στους υποστηρικτές της σε όλο τον κόσμο.
Μέσα από την εμπειρία και τη μαρτυρία των εθελοντών μας ενημερώνουμε και ευαισθητοποιούμε την κοινωνία για όσα βλέπουμε να συμβαίνουν στις περιοχές παρέμβασης και δράσης μας. Το ελληνικό τμήμα των ΓΧΣ δημιουργήθηκε το 1990 και αποτελεί ένα από τα 19 τμήματα της οργάνωσης συμπληρώνοντας 20 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα χάρη στην πολύτιμη ηθική και οικονομική υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ιδιωτικές δωρεές που αποτελούν το 99% των εσόδων του ελληνικού τμήματος των ΓΧΣ, μπορούν να διασφαλίσουν την ανεξαρτησία της δράσης μας.
Οι Γιατροί του Κόσμου, σε αυτήν τους την προσπάθεια έχουν βρει σύμμαχο και εταιρείες από την Κρήτη και για το λόγο αυτό ευχαριστούν τις εταιρείες ANEK LINES και ΑΝΕΚ SUPERFAST FERRIES για την έκπτωση στο κόστος μεταφοράς της ομάδας στην Κρήτη.

Πηγή:  flashnews
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...