Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΘΟΑΝ ευχαριστεί....

Έχουν περάσει ήδη δύο εβδομάδες από την τελευταία μας παράσταση της «Αυλής των θαυμάτων». Όπως έπειτα από κάθε μας έργο, έτσι και αυτή τη φορά ήρθε η στιγμή του απολογισμού. Μία στιγμή με ανάμεικτα συναισθήματα. Η πληρότητα και η ευχαρίστηση που νιώθουμε όλοι μας, δεν μπορούν παρά να μπολιαστούν με το συναίσθημα της λύπης για κάτι που τέλειωσε. Ευτυχώς, πάντα υπάρχει και το συναίσθημα της ανυπομονησίας και της προσμονής για κάτι που θα αρχίσει.
Πρωτύτερα όμως πρέπει σαν ομάδα να ευχαριστήσουμε όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό μας και βοήθησαν για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που όλοι είδατε.
Ευχαριστούμε τον κόσμο που παρακολούθησε την παράσταση. Το κοινό του Αγίου Νικολάου για άλλη μια φορά αγκάλιασε τη δουλειά μας, αυτή τη φορά τολμούμε να πούμε με το παραπάνω, και γέμισε την αίθουσα του REX και στις 8 παραστάσεις που δόθηκαν.
Ευχαριστούμε τον ακούραστο σκηνοθέτη της ομάδας Γιάννη Ξανθογεώργη. Στα σχεδόν 30 χρόνια προσφοράς του στην ομάδα έχει αποδείξει πολλές φορές ότι κινείται όχι σε ερασιτεχνικό, αλλά σε επαγγελματικό επίπεδο. Στην «Αυλή των θαυμάτων» η σκηνοθεσία του ήταν ένα «κέντημα»!
Ευχαριστούμε το σκηνογράφο και ενδυματολόγο της ομάδας Μανώλη Σγουρό. Τα σκηνικά της παράστασης ήταν σημείο αναφοράς και όλοι όσοι σχολίασαν το αποτέλεσμα δήλωναν έκπληκτοι με το σκηνικό που σχεδίασε και επιμελήθηκε ο Μανώλης.
Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στα παρασκήνια. Μπορεί να μην εμφανίζονται στη σκηνή για να λάβουν και αυτοί μέρος του χειροκροτήματος, αλλά η παρουσία τους είναι απαραίτητη και η βοήθειά τους σημαντικότατη. Τους φωτισμούς επιμελήθηκε ο Μιχάλης Μασσάρος και τη μουσική ο Χρήστος Ευαγγελινάκης. Στον ήχο ήταν ο Στέφανος Πατεράκης. Το σκηνικό κατασκευάστηκε από τον Γιάννη Περουλιό και ζωγραφίστηκε από την Ειρήνη Μπολανάκη. Στο υποβολείο ήταν η Μαρία Γιαννικάκη και η Μαριάννα Καμπανού. Το μακιγιάζ έκαναν η Δέσποινα Κερούλη και η Αλίκη Σπίθα - Μυλωνά, ενώ τις κομμώσεις επιμελήθηκε η Γεωργία Θραψανιώτη. Διευθυντής σκηνής ήταν ο Ιωσήφ Νικηφόρος.
Ευχαριστούμε εκ βάθους καρδιάς όλες τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που διαφημίστηκαν στο πρόγραμμα της παράστασης. Στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που διανύουμε, ο κόσμος απέδειξε ότι θέλει να ενισχύσει τη θεατρική ομάδα της πόλης του και να την στηρίξει οικονομικά, αφού τα μοναδικά μας έσοδα είναι οι εισπράξεις των εισιτηρίων και οι χορηγίες από τις διαφημίσεις στο πρόγραμμα. Ευχαριστούμε ακόμη το ζαχαροπλαστείο ΠΕΡΦΕΚΤ, που μας προσέφερε μία όμορφη τούρτα για να γιορτάσουμε τα 30 χρόνια της ΕΘΟΑΝ.
Ευχαριστούμε πολύ την εφημερίδα ΑΝΑΤΟΛΗ που πάντα μας στηρίζει και δημοσιεύει όλα μας τα κείμενα και τις ανακοινώσεις.
Ευχαριστούμε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ΛΑΤΩ 103.3 fm & Dizzy fm 96.9 για τις συνεντεύξεις που δώσαμε και την προβολή του διαφημιστικού μας σποτ.
Ακόμη, ευχαριστούμε όλες τις ιστοσελίδες και τα ιστολόγια (blogs) της περιοχής για την προβολή που μας έκαναν.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Αγίου Νικολάου και ιδιαίτερα τον ΠΑΟΔΑΝ, που μας παραχώρησε το κινηματοθέατρο REX για τις πρόβες και τις παραστάσεις μας.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον Γερμανό ευρωβουλευτή Γιώργο Χατζημαρκάκη για την τιμητική πρόσκληση που μας έκανε, να παρουσιάσουμε την «Αυλή των θαυμάτων» σε αίθουσα του ευρωκοινοβουλίου στις Βρυξέλλες. Είναι για μας μεγάλη τιμή να εκπροσωπήσουμε τον Άγιο Νικόλαο στην πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Ραντεβού το χειμώνα με τη νέα μας παράσταση!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΟΑΝ

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...