Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΘΟΑΝ ευχαριστεί....

Έχουν περάσει ήδη δύο εβδομάδες από την τελευταία μας παράσταση της «Αυλής των θαυμάτων». Όπως έπειτα από κάθε μας έργο, έτσι και αυτή τη φορά ήρθε η στιγμή του απολογισμού. Μία στιγμή με ανάμεικτα συναισθήματα. Η πληρότητα και η ευχαρίστηση που νιώθουμε όλοι μας, δεν μπορούν παρά να μπολιαστούν με το συναίσθημα της λύπης για κάτι που τέλειωσε. Ευτυχώς, πάντα υπάρχει και το συναίσθημα της ανυπομονησίας και της προσμονής για κάτι που θα αρχίσει.
Πρωτύτερα όμως πρέπει σαν ομάδα να ευχαριστήσουμε όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό μας και βοήθησαν για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που όλοι είδατε.
Ευχαριστούμε τον κόσμο που παρακολούθησε την παράσταση. Το κοινό του Αγίου Νικολάου για άλλη μια φορά αγκάλιασε τη δουλειά μας, αυτή τη φορά τολμούμε να πούμε με το παραπάνω, και γέμισε την αίθουσα του REX και στις 8 παραστάσεις που δόθηκαν.
Ευχαριστούμε τον ακούραστο σκηνοθέτη της ομάδας Γιάννη Ξανθογεώργη. Στα σχεδόν 30 χρόνια προσφοράς του στην ομάδα έχει αποδείξει πολλές φορές ότι κινείται όχι σε ερασιτεχνικό, αλλά σε επαγγελματικό επίπεδο. Στην «Αυλή των θαυμάτων» η σκηνοθεσία του ήταν ένα «κέντημα»!
Ευχαριστούμε το σκηνογράφο και ενδυματολόγο της ομάδας Μανώλη Σγουρό. Τα σκηνικά της παράστασης ήταν σημείο αναφοράς και όλοι όσοι σχολίασαν το αποτέλεσμα δήλωναν έκπληκτοι με το σκηνικό που σχεδίασε και επιμελήθηκε ο Μανώλης.
Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στα παρασκήνια. Μπορεί να μην εμφανίζονται στη σκηνή για να λάβουν και αυτοί μέρος του χειροκροτήματος, αλλά η παρουσία τους είναι απαραίτητη και η βοήθειά τους σημαντικότατη. Τους φωτισμούς επιμελήθηκε ο Μιχάλης Μασσάρος και τη μουσική ο Χρήστος Ευαγγελινάκης. Στον ήχο ήταν ο Στέφανος Πατεράκης. Το σκηνικό κατασκευάστηκε από τον Γιάννη Περουλιό και ζωγραφίστηκε από την Ειρήνη Μπολανάκη. Στο υποβολείο ήταν η Μαρία Γιαννικάκη και η Μαριάννα Καμπανού. Το μακιγιάζ έκαναν η Δέσποινα Κερούλη και η Αλίκη Σπίθα - Μυλωνά, ενώ τις κομμώσεις επιμελήθηκε η Γεωργία Θραψανιώτη. Διευθυντής σκηνής ήταν ο Ιωσήφ Νικηφόρος.
Ευχαριστούμε εκ βάθους καρδιάς όλες τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που διαφημίστηκαν στο πρόγραμμα της παράστασης. Στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που διανύουμε, ο κόσμος απέδειξε ότι θέλει να ενισχύσει τη θεατρική ομάδα της πόλης του και να την στηρίξει οικονομικά, αφού τα μοναδικά μας έσοδα είναι οι εισπράξεις των εισιτηρίων και οι χορηγίες από τις διαφημίσεις στο πρόγραμμα. Ευχαριστούμε ακόμη το ζαχαροπλαστείο ΠΕΡΦΕΚΤ, που μας προσέφερε μία όμορφη τούρτα για να γιορτάσουμε τα 30 χρόνια της ΕΘΟΑΝ.
Ευχαριστούμε πολύ την εφημερίδα ΑΝΑΤΟΛΗ που πάντα μας στηρίζει και δημοσιεύει όλα μας τα κείμενα και τις ανακοινώσεις.
Ευχαριστούμε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ΛΑΤΩ 103.3 fm & Dizzy fm 96.9 για τις συνεντεύξεις που δώσαμε και την προβολή του διαφημιστικού μας σποτ.
Ακόμη, ευχαριστούμε όλες τις ιστοσελίδες και τα ιστολόγια (blogs) της περιοχής για την προβολή που μας έκαναν.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Αγίου Νικολάου και ιδιαίτερα τον ΠΑΟΔΑΝ, που μας παραχώρησε το κινηματοθέατρο REX για τις πρόβες και τις παραστάσεις μας.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον Γερμανό ευρωβουλευτή Γιώργο Χατζημαρκάκη για την τιμητική πρόσκληση που μας έκανε, να παρουσιάσουμε την «Αυλή των θαυμάτων» σε αίθουσα του ευρωκοινοβουλίου στις Βρυξέλλες. Είναι για μας μεγάλη τιμή να εκπροσωπήσουμε τον Άγιο Νικόλαο στην πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Ραντεβού το χειμώνα με τη νέα μας παράσταση!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΟΑΝ

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...