Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΘΟΑΝ ευχαριστεί....

Έχουν περάσει ήδη δύο εβδομάδες από την τελευταία μας παράσταση της «Αυλής των θαυμάτων». Όπως έπειτα από κάθε μας έργο, έτσι και αυτή τη φορά ήρθε η στιγμή του απολογισμού. Μία στιγμή με ανάμεικτα συναισθήματα. Η πληρότητα και η ευχαρίστηση που νιώθουμε όλοι μας, δεν μπορούν παρά να μπολιαστούν με το συναίσθημα της λύπης για κάτι που τέλειωσε. Ευτυχώς, πάντα υπάρχει και το συναίσθημα της ανυπομονησίας και της προσμονής για κάτι που θα αρχίσει.
Πρωτύτερα όμως πρέπει σαν ομάδα να ευχαριστήσουμε όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό μας και βοήθησαν για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που όλοι είδατε.
Ευχαριστούμε τον κόσμο που παρακολούθησε την παράσταση. Το κοινό του Αγίου Νικολάου για άλλη μια φορά αγκάλιασε τη δουλειά μας, αυτή τη φορά τολμούμε να πούμε με το παραπάνω, και γέμισε την αίθουσα του REX και στις 8 παραστάσεις που δόθηκαν.
Ευχαριστούμε τον ακούραστο σκηνοθέτη της ομάδας Γιάννη Ξανθογεώργη. Στα σχεδόν 30 χρόνια προσφοράς του στην ομάδα έχει αποδείξει πολλές φορές ότι κινείται όχι σε ερασιτεχνικό, αλλά σε επαγγελματικό επίπεδο. Στην «Αυλή των θαυμάτων» η σκηνοθεσία του ήταν ένα «κέντημα»!
Ευχαριστούμε το σκηνογράφο και ενδυματολόγο της ομάδας Μανώλη Σγουρό. Τα σκηνικά της παράστασης ήταν σημείο αναφοράς και όλοι όσοι σχολίασαν το αποτέλεσμα δήλωναν έκπληκτοι με το σκηνικό που σχεδίασε και επιμελήθηκε ο Μανώλης.
Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στα παρασκήνια. Μπορεί να μην εμφανίζονται στη σκηνή για να λάβουν και αυτοί μέρος του χειροκροτήματος, αλλά η παρουσία τους είναι απαραίτητη και η βοήθειά τους σημαντικότατη. Τους φωτισμούς επιμελήθηκε ο Μιχάλης Μασσάρος και τη μουσική ο Χρήστος Ευαγγελινάκης. Στον ήχο ήταν ο Στέφανος Πατεράκης. Το σκηνικό κατασκευάστηκε από τον Γιάννη Περουλιό και ζωγραφίστηκε από την Ειρήνη Μπολανάκη. Στο υποβολείο ήταν η Μαρία Γιαννικάκη και η Μαριάννα Καμπανού. Το μακιγιάζ έκαναν η Δέσποινα Κερούλη και η Αλίκη Σπίθα - Μυλωνά, ενώ τις κομμώσεις επιμελήθηκε η Γεωργία Θραψανιώτη. Διευθυντής σκηνής ήταν ο Ιωσήφ Νικηφόρος.
Ευχαριστούμε εκ βάθους καρδιάς όλες τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που διαφημίστηκαν στο πρόγραμμα της παράστασης. Στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που διανύουμε, ο κόσμος απέδειξε ότι θέλει να ενισχύσει τη θεατρική ομάδα της πόλης του και να την στηρίξει οικονομικά, αφού τα μοναδικά μας έσοδα είναι οι εισπράξεις των εισιτηρίων και οι χορηγίες από τις διαφημίσεις στο πρόγραμμα. Ευχαριστούμε ακόμη το ζαχαροπλαστείο ΠΕΡΦΕΚΤ, που μας προσέφερε μία όμορφη τούρτα για να γιορτάσουμε τα 30 χρόνια της ΕΘΟΑΝ.
Ευχαριστούμε πολύ την εφημερίδα ΑΝΑΤΟΛΗ που πάντα μας στηρίζει και δημοσιεύει όλα μας τα κείμενα και τις ανακοινώσεις.
Ευχαριστούμε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ΛΑΤΩ 103.3 fm & Dizzy fm 96.9 για τις συνεντεύξεις που δώσαμε και την προβολή του διαφημιστικού μας σποτ.
Ακόμη, ευχαριστούμε όλες τις ιστοσελίδες και τα ιστολόγια (blogs) της περιοχής για την προβολή που μας έκαναν.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Αγίου Νικολάου και ιδιαίτερα τον ΠΑΟΔΑΝ, που μας παραχώρησε το κινηματοθέατρο REX για τις πρόβες και τις παραστάσεις μας.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον Γερμανό ευρωβουλευτή Γιώργο Χατζημαρκάκη για την τιμητική πρόσκληση που μας έκανε, να παρουσιάσουμε την «Αυλή των θαυμάτων» σε αίθουσα του ευρωκοινοβουλίου στις Βρυξέλλες. Είναι για μας μεγάλη τιμή να εκπροσωπήσουμε τον Άγιο Νικόλαο στην πρωτεύουσα της Ευρώπης.
Ραντεβού το χειμώνα με τη νέα μας παράσταση!!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΟΑΝ

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...