Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ευτυχισμένοι ως... Έλληνες

Τη δεύτερη θέση στον κατάλογο με τους ευτυχέστερους πολίτες της Ευρώπης καταλαμβάνουν οι Έλληνες, παρά την οικονομική κρίση, όπως καταδεικνύουν τα αποτελέσματα έρευνας της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης "Foundation for Future Studies", με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας.

Ευτυχέστεροι όλων των πολιτών από 13 χώρες της Ευρώπης (Δανία, Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ισπανία, Αυστρία, Τουρκία, Γερμανία, Πολωνία και Ρωσία) δηλώνουν οι Δανοί, σε ποσοστό 96% και ακολουθούν οι Έλληνες με ποσοστό 80%, οι Ιταλοί με 79%, οι Γάλλοι με 77%, οι Ολλανδοί και οι Βρετανοί με 72%, οι Ελβετοί με 71%, οι Ισπανοί με 68%, οι Αυστριακοί με 63%.


Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στην 11η θέση, με ποσοστό 61%- μια θέση κάτω από τους Τούρκους, με το ίδιο ποσοστό- είναι οι πολίτες της εύρωστης οικονομικά Γερμανίας, που, όπως σχολιάζουν οι ερευνητές της οργάνωσης, αποδεικνύουν κατ' αυτόν τον τρόπο το χαρακτηρισμό "απαισιόδοξοι", που τους αποδίδεται.


Τις δύο τελευταίες θέσεις του καταλόγου καταλαμβάνουν οι Πολωνοί, με ποσοστό 50% και οι Ρώσοι, που 20 χρόνια μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης εμφανίζονται ικανοποιημένοι μόνο σε ποσοστό 37%.

Συνολικά, η έρευνα καταδεικνύει ότι το 1/3 των Ευρωπαίων είναι ικανοποιημένοι με τη ζωή τους, παρά την οικονομική κρίση και τους εκπεφρασμένους φόβους για το μέλλον του ενιαίου νομίσματος.
Η έρευνα κατέδειξε, επίσης, πως υπάρχουν ορισμένα κοινά στοιχεία σε όλες τις χώρες, όπως ότι οι γυναίκες είναι ευτυχέστερες από ό,τι οι άνδρες, γεγονός που ισχύει και για όσους ζουν στην ύπαιθρο σε σχέση με τους κατοίκους των μεγάλων αστικών κέντρων.
Μεγαλύτερη ευτυχία δηλώνουν ότι βιώνουν τα ζευγάρια σε σχέση με τους εργένηδες, καθώς και οι υψηλόμισθοι σε σχέση με τους χαμηλόμισθους.
Επίσης, θετικό κρίνεται από τους ερευνητές το γεγονός ότι η νέα γενιά στην Ευρώπη είναι αυτή που δηλώνει σε μεγάλο ποσοστό ευτυχισμένη και, παρά τις συνθήκες κρίσης στις οποίες διαβιεί, ατενίζει με ελπίδα και αισιοδοξία το μέλλον


Πηγή: Νεα Κρήτη
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...