Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτός ο αλήτης ο Κοέλιο... έχει πάρει πολύ κόσμο στο λαιμό του

Μια υπέροχη παράσταση που ξεκινάει το ταξίδι της σε όλη την Ελλάδα από τις 22 Απριλίου!

Στο Ηράκλειο για δεύτερη φορά φέτος, θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την κωμωδία την Παρασκευή 26 Αυγούστου στο Κηποθέατρο «Νίκος Καζατζάκης».

Ο Αλέξανδρος Ρήγας και η Εβελίνα Παπούλια συναντιούνται στην σκηνή σε μια κωμωδία που θα ανατρέψει τα πάντα!

Όταν θέλεις κάτι πολύ…οι δυνάμεις του σύμπαντος συνωμοτούν για να το αποκτήσεις ή μένουν παγερά αδιάφορες αφήνοντάς σε στην τύχη σου;

Μία παράσταση των Αλέξανδρου Ρήγα–Δημήτρη Αποστόλου εμπνευσμένη από το μυθιστόρημα «Ο Αλχημιστής» του Πάολο Κοέλιο και από ένα πολύ όμορφο μπουλβάρ του ’80, το “It Had to Be You”.

Μία κωμωδία που διερωτάται μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο καθένας μας με τη θέλησή του. Ποια είναι τα όρια της θέλησης, του πείσματος, του αναπάντεχου, του αλλοπρόσαλλου. Πόσο απέχει το ταλέντο από την τρέλα; Πόσο κοντά βρίσκεται, άραγε, το σύμπαν για να μπορέσει να μας βοηθήσει;

Μία ηθοποιός με το «σταυρό» (μόνο κυριολεκτικά…) και τον «Αλχημιστή» στο χέρι, διεκδικεί όλα όσα η ζωή δεν της έφερε μέχρι στιγμής, αποφασίζει ότι τα όνειρά της μπορούν και θα γίνουν πραγματικότητα μόνο και μόνο από την πίστη της σε αυτό…γιατί, όπως της ψιθυρίζει στο αυτί ο Κοέλιο, ολόκληρο το σύμπαν θα γίνει σύμμαχος της. Στην προσπάθειά της αυτή βρίσκεται σε μία οντισιόν για ένα μιούζικαλ. Και παρόλο που με την πρώτη ματιά δε δείχνει να πείθει τον γνωστό σκηνοθέτη για το ταλέντο της, αποφασίζει να τον πείσει μέχρι τελικής πτώσεως…

Τι θυσίες κάνει ένας σκηνοθέτης για να πληρώσει τα νοίκια του;

Πόσους ατάλαντους ηθοποιούς μπορεί να αντέξει και πόσο μπορεί να αντισταθεί σε σεξουαλικές παρενοχλήσεις…προτού μονολογήσει: «Αυτός ο αλήτης ο Κοέλιο έχει πάρει πολύ κόσμο στον λαιμό του...»

Το «Αυτός ο αλήτης ο Κοέλιο... έχει πάρει πολύ κόσμο στον λαιμό του...» είναι μία κωμωδία που μαζί της γελάς, αναρωτιέσαι, ερωτεύεσαι, ελπίζεις…

Γιατί… όταν θέλεις κάτι πολύ… αν μη τι άλλο, έχεις τη δύναμη να ονειρεύεσαι!

Με τιμή, Αλέξανδρος Ρήγας Δημήτρης Αποστόλου

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας Σκηνικά: Λία Ασβεστά Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη Βοηθοί Σκηνοθέτη: Φαίη Τζανετοπούλου Γιώργος Σεϊταρίδης 

Πρωταγωνιστούν: Εβελίνα Παπούλια Αλέξανδρος Ρήγας


Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ