Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μείωσε το Βάρος σου οικονομικά και αποτελεσματικά

Ένας αποτελεσματικός και για την εποχή μας οικονομικός τρόπος για την μείωση του βάρους, αποτελεί η τακτική αεροβική άσκηση, όπως για παράδειγμα το τζόκινγκ, αφού καίει 67% περισσότερες θερμίδες από την κανονική γυμναστική και παράλληλα μειώνει το λίπος στην κοιλιά.

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Ντιουκ, σε δείγμα 196 υπέρβαρους εθελοντές, ηλικίας μεταξύ 18 έως 70 ετών, έδειξε ότι το τζόκινγκ αποτελεί την καλύτερη επιλογή για άσκηση.

Οι εθελοντές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Η πρώτη έκανε τζόκινγκ διανύοντας 15 χιλιόμετρα την εβδομάδα, με την καρδιά τους να χτυπάει στο 80% του μέγιστου καρδιακού παλμού, η δεύτερη ομάδα έκανε ασκήσεις με βάρη και συγκεκριμένα τρία σετ των 8-12 επαναλήψεων, τρεις φορές την εβδομάδα και τέλος η Τρίτη ομάδα, έκανε συνδυασμό των παραπάνω ασκήσεων.

Τα αποτελέσματα έδειξαν σημαντική βελτίωση σε όσους έκαναν τζόκινγκ, καθώς ο συγκεκριμένος τύπος άσκησης μείωσε σημαντικά το περισπλαχνικό λίπος και βελτίωσε αρκετούς δείκτες καρδιαγγειακού κινδύνου , όπως την αντοχή στην ινσουλίνη, τα επίπεδα των ηπατικών ενζύμων (σ.σ. στις εξετάσεις αίματος είναι λ.χ. τα SGOT, SGPT, αλκαλική φωσφατάση και γ-GT) και τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα.

Φυσικά ανάλογα οφέλη παρείχε και η συνδυασμένη προπόνηση, αλλά είχε και περισσότερες απαιτήσεις αντωχής. Από την άλλη πλευρά τώρα, οι ασκήσεις με βάρη από μόνες τους δεν φάνηκε να ωφελούν πουθενά, σύμφωνα πάντα με τις εξετάσεις.


Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ