Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το γλωσσάριο των Δημοσίων Σχέσεων



 Above the line campaign :  Εκστρατεία επικοινωνίας που περιλαμβάνει τη διαφήμιση.

Account :  Όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει έναν πελάτη ή μια εργασία.

Below the line campaign :  Εκστρατεία επικοινωνίας που περιλαμβάνει αποκλειστικά ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
Brief  :  Οι οδηγίες και οι πληροφορίες που δίνει ο πελάτης στην εταιρεία δημοσίων σχέσεων, για τη δημιουργία προγράμματος επικοινωνίας. 

Broadcast  : Η επικοινωνία προγραμμάτων ή μηνυμάτων με χρήση τα ΜΜΕ.

Brainstorming :  Η δημιουργική διαδικασία κατά την οποία μια ομάδα στελεχών συσκέπτεται και ανταλλάσσει απόψεις.

Business to Business :  Επικοινωνία από φορέα προς φορέα.

Business to Consumer : Επικοινωνία από φορέα προς το καταναλωτικό κοινό. 

Client : Ο φορέας που εργοδοτεί μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων.

Cutting : Απόκομμα από μια εφημερίδα ή περιοδικό που αφορά έναν πελάτη.

Community Relations :  Επικοινωνία που αφορά στη δημιουργία σχέσεων μιας επιχείρησης με την τοπική κοινωνία. 

Communication :  Η μεταφορά πληροφοριών, από ένα φορέα σε ένα άλλο φορέα.

Competition : Οι εταιρίες που λειτουργούν στον ίδιο κλάδο της αγοράς και αναφέρονται στους ίδιους καταναλωτές. 

Contract : Η συμφωνία μεταξύ της εταιρείας δημοσίων σχέσεων και του πελάτη.

Copy : Το κείμενο που συγγράφει μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων για ένα δελτίο τύπου.

CopyWriting : Η δημιουργία κειμένων.

Corporate Communications : Η επικοινωνιακή δραστηριότητα ενός φορέα που έχει σχεδιαστεί με βάση τους στρατηγικούς στόχους.

Corporate social responsibility : Η ηθική υποχρέωση του φορέα να συνδυάζει τη συνεισφορά στην οικονομική ανάπτυξη με την υπεύθυνη χρήση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών πόρων.

Crisis Management : Ο σχεδιασμός και η υποστήριξη για την αντιμετώπιση του επικοινωνιακού μέρους ενδεχόμενης κρίσης ενός φορέα.

Cue sheet : Σημειώσεις για τη βοήθεια ενός στελέχους που θα μιλήσει στα ΜΜΕ και η προετοιμασία του για την συνέντευξη τύπου.

Online PR : Η επικοινωνία με το κοινό μέσω internet και γενικότερα με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Editorial : Υπογεγραμμένο κείμενο που δημοσιεύεται στον τύπο και εκφράζει προσωπική άποψη. 

Embargo : Ενημέρωση για τα ΜΜΕ ώστε να μη δημοσιοποιήσουν μια είδηση μέχρι την ημερομηνία που αναγράφεται στο δελτίο τύπου. 

Evaluation : Η μέτρηση της επίτευξης των στόχων που έχουν τεθεί από την εταιρεία δημοσίων σχέσεων και τον πελάτη.

Event management :  Ο σχεδιασμός και η διαχείριση μιας εκδήλωσης.

Exclusive : Είδηση που δίνεται μόνο σε ένα ΜΜΕ.

Fees : Χρεώσεις των εταιριών δημοσίων σχέσεων στους πελάτες τους.

Financial PR : Επικοινωνία που αφορά στην ανάπτυξη των σχέσεων μιας επιχείρησης με τους μετόχους της.

Full service : Οι υπηρεσίες της επικοινωνίας που μια εταιρία δημοσίων σχέσεων προσφέρει.

Industry relations : Επικοινωνία που αφορά στην ανάπτυξη σχέσεων με άλλες επιχειρήσεις του κλάδου.

Integrated campaign : Επικοινωνιακή εκστρατεία που χρησιμοποιεί πολλαπλές τεχνικές προβολής και προώθησης.

Internal communications : Η αμφίδρομη διάδοση πληροφορίας και η μεθοδευμένη επικοινωνία μιας εταιρείας προς τους εργαζόμενους σε αυτήν.

Investor relations : Το πρόγραμμα επικοινωνίας εταιριών με τους θεσμικούς επενδυτές και τους μετόχους.

Lobbying : Επικοινωνία που αφορά στην ανάπτυξη των σχέσεων του φορέα με κρατικούς, θεσμικούς και νομοθετικούς φορείς.

Logo : Γράφημα ή σύμβολο που ανήκει σε μια επιχείρηση.

Media :¨Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας για τη διάδοση πληροφοριών.

Media monitoring : Παρακολούθηση των ΜΜΕ, για τις αναφορές που σχετίζονται με τον φορέα.

Media presentation : Εκπαίδευση στελεχών, ώστε να εκπροσωπούν με αποτελεσματικό τρόπο τον φορέα.

Media relations : Επικοινωνία που αφορά στην ανάπτυξη σχέσεων ενός φορέα με στόχο τη θετική δημοσιότητα.

Messages : Φράσεις ή λέξεις-κλειδιά που αποτυπώνουν την επικοινωνιακή στρατηγική.

News or press release : Γραπτή ή ηλεκτρονική ενημέρωση που περιέχει πληροφορίες για λογαριασμό του φορέα με στόχο τη δημοσιότητα.

Press conference : Ζωντανή ενημέρωση δημοσιογράφων μετά από πρόσκληση του φορέα.

Press pack : Πακέτο πληροφόρησης που δίνεται από τον φορέα στα ΜΜΕ.

Press office : Το γραφείο που διαχειρίζεται τη δημοσιότητα και τις σχέσεις με τα μέσα ενός φορέα.

Public relations : Οι Δημόσιες Σχέσεις ασχολούνται με τη διαμόρφωση της φήμης ενός φορέα. Δηλαδή, την αντίληψη των άλλων για αυτόν.

Publicity : Η διάδοση πληροφοριών για τη δράση ενός φορέα μέσα από τα ΜΜΕ.

Sponsorship : Η επικοινωνιακή προσπάθεια που καταβάλει ένας φορέας για την παροχή χρηματικής υποστήριξης, για ένα γεγονός.

Viral Campaign : Εκστρατεία επικοινωνίας που χρησιμοποιεί τη δυνατότητα που έχει το διαδίκτιο να επιτυγχάνει ταχεία διάδοση μηνυμάτων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...