Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διάσημοι στην υπηρεσία του νερού

Ενημερωθείτε και ευαισθητοποιηθείτε για το πολυτιμότερο αγαθό!

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος, οι ONIRAMA και η Τζένη Μπαλατσινού πρωταγωνιστούν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola Hellas «Αποστολή Νερό», με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων μας σχετικά με το πολυτιμότερο αγαθό, το νερό!

Στα σουρεαλιστικά viral, η Τζένη Μπαλατσινού βρίσκεται στην κουζίνα της και έχει ανοίξει τη βρύση του νεροχύτη στο maximum πλένοντας φρούτα και λαχανικά κάτω από το τρεχούμενο νερό, ακούγοντας ραδιόφωνο


Ξαφνικά, η φωνή του ραδιοφώνου της «μιλάει» λέγοντάς της ότι για να καθαρίσει τα φρούτα και τα λαχανικά, δεν χρειάζεται να έχει συνεχώς ανοιχτή τη βρύση αλλά μπορεί να τα πλύνει σε μία λεκάνη!


Στο άλλο video βλέπουμε τον Δημήτρη από τους ONIRAMA να κάνει μπάνιο έχοντας αφήσει το νερό να τρέχει από το ντους. Τότε, ανοίγει η πόρτα του μπάνιου, μπαίνει το υπόλοιπο group που του τραγουδάει: «Μια μέρα θα ‘δεις…νερό δεν θα έχει να λουστείς!», προτρέποντάς τον να μην σπαταλάει το νερό.


Στο τρίτο viral παρακολουθούμε τον Δημήτρη Σκαρμούτσο να «μιλάει» στο μαϊντανό και στα υπόλοιπα φυτά που έχει στον κήπο του. Στη συνέχεια ανοίγει τη βρύση και ένα εντυπωσιακό σύστημα ποτίσματος αρχίζει να ψεκάζει νερό στον κήπο. Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος χαλαρώνει σε μία σεζ λονγκ, παρακολουθώντας το πότισμα. Ξαφνικά μία φωνή ακούγεται να τον προτρέπει να μην ποτίζουμε τον κήπο μας για πολλή ώρα.

Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» μας προτρέπει να μάθουμε περισσότερα για το μοναδικό αυτό αγαθό, να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία του για τη ζωή στον πλανήτη, να ενημερωθούμε για πρακτικούς τρόπους περιορισμού της αλόγιστης κατανάλωσης και φυσικά να αλλάξουμε νοοτροπία σχετικά με την καθημερινή χρήση του.




ΠΗΓΗ: newsbomb.gr

Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη