Κρίση είναι μία οποιαδήποτε κατάσταση η οποία προκαλεί αιφνιδιαστικά , αλλαγές στη συμπεριφορά και τη ζωή ανθρώπων , διαμορφώνει την εικόνα του οργανισμού στον οποίο προκαλείται και επιφέρει δυσμενείς εξελίξεις.
Στην Ελλάδα η Διαχείριση Κρίσεων είναι ένα πρόγραμμα στο οποίο δεν δίνεται καθόλου ή τουλάχιστον δεν δίνεται η δέουσα σημασία.
Οι εταιρείες αλλά και οι κυβερνήσεις , στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν προετοιμάζονται ώστε να αντιμετωπίσουν κρίσεις , δεν εργάζονται στην πρόληψη των κρίσεων και δεν διαθέτουν ειδικευμένα στελέχη στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων (crisis communication management).
Η απουσία αυτών των τεχνικών επικοινωνίας έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της εικόνας και την αναποτελεσματικότητα των οργανισμώ.
Στο πρώτο επίπεδο εργαζόμαστε ώστε να προλάβουμε μία κρίση (Πρόληψη Κρίσεων).
Στο δεύτερο επίπεδο προετοιμαζόμαστε για να διαχειριστούμε ενδεχόμενες κρίσεις (Διαχείριση Κρίσεων).
Στο τρίτο επίπεδο διαχειριζόμαστε επικοινωνιακά την κρίση (Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων).
Το μέλλον ανήκει στους οργανισμούς που διαχειρίζονται τις κρίσεις με την ίδια σοβαρότητα που κυνηγούν την κερδοφορία. Όσες εταιρείες εξακολουθούν να λειτουργούν με το ένστικτο πιθανόν να κερδίσουν πρόσκαιρα, όμως θα χάσουν μεσοπρόθεσμα καθώς θα συναντήσουν απρόσμενες ζημίες και οι πελάτες του θα μετακινηθούν σε ανταγωνιστικούς οργανισμούς.
Οι εταιρείες αλλά και οι κυβερνήσεις , στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν προετοιμάζονται ώστε να αντιμετωπίσουν κρίσεις , δεν εργάζονται στην πρόληψη των κρίσεων και δεν διαθέτουν ειδικευμένα στελέχη στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων (crisis communication management).
Η απουσία αυτών των τεχνικών επικοινωνίας έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της εικόνας και την αναποτελεσματικότητα των οργανισμώ.
Στο πρώτο επίπεδο εργαζόμαστε ώστε να προλάβουμε μία κρίση (Πρόληψη Κρίσεων).
Στο δεύτερο επίπεδο προετοιμαζόμαστε για να διαχειριστούμε ενδεχόμενες κρίσεις (Διαχείριση Κρίσεων).
Στο τρίτο επίπεδο διαχειριζόμαστε επικοινωνιακά την κρίση (Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων).
Το μέλλον ανήκει στους οργανισμούς που διαχειρίζονται τις κρίσεις με την ίδια σοβαρότητα που κυνηγούν την κερδοφορία. Όσες εταιρείες εξακολουθούν να λειτουργούν με το ένστικτο πιθανόν να κερδίσουν πρόσκαιρα, όμως θα χάσουν μεσοπρόθεσμα καθώς θα συναντήσουν απρόσμενες ζημίες και οι πελάτες του θα μετακινηθούν σε ανταγωνιστικούς οργανισμούς.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου