Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

WWF «Δεν θα πληρώσει η φύση την Κρίση»

Επιστολή της WWF Ελλάς στο νέο υπουργό ΠΕΚΑ για την προστασία του περιβάλλοντος

Με την αγωνιώδη έκκληση, η φύση να μην πληρώσει την κρίση,
το «Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση (WWF) – Ελλάς» κατέθεσε στο νέο υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, την 7η έκθεσή του για την περιβαλλοντική νομοθεσία στην Ελλάδα, στην οποία διαπιστώνει τα θετικά αλλά και τα αρνητικά βήματα για την προστασία του περιβάλλοντος.

Η έκθεση «Δεσμεύσεις για εφαρμογή - Η περιβαλλοντική νομοθεσία στην Ελλάδα» αποτυπώνει με λεπτομέρειες την κατάσταση στη χώρα μας, αλλά ταυτόχρονα επισημαίνει και τις απαραίτητες ενέργειες και πρωτοβουλίες που θεωρεί ότι πρέπει να αναληφθούν από την πολιτική ηγεσία.


Στην επιστολή του προς τον υπουργό ΠΕΚΑ, ο διευθυντής του WWF Ελλάς, Δημήτρης Καραβέλλας, αναφέρει ότι «πάγια θέση μας είναι πως σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη περίοδο οικονομικής κρίσης, η προστασία του περιβάλλοντος πρέπει να αποτελέσει βασικό πυλώνα για μια πραγματικά βιώσιμη και υγιή αναπτυξιακή πορεία της χώρας».


Παράλληλα, καλεί την κυβέρνηση να προασπίσει τις θετικές για το περιβάλλον κατακτήσεις και να μην γίνουν εκπτώσεις με τη δικαιολογία του εύκολου οικονομικού οφέλους.


Στην 7η έκθεσή της, η περιβαλλοντική οργάνωση WWF Ελλάς αναφέρεται αναλυτικά στις θετικές εξελίξεις που υπήρξαν, όπως το νομοσχέδιο για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας, τη δημιουργία του Πράσινου Ταμείου, το οποίο χαρακτηρίζει ορόσημο για τα περιβαλλοντικά πράγματα, την εφαρμογή των φωτοβολταϊκών σε κατοικίες για ενεργειακή εξοικονόμηση.


Από την άλλη πλευρά, η περιβαλλοντική οργάνωση χαρακτηρίζει «επίθεση» στο περιβάλλον το νόμο «fast track», για την επιτάχυνση των επενδύσεων και εκφράζει τις ανησυχίες της για την αποδυνάμωση των περιβαλλοντικών υπηρεσιών, κυρίως δασικών, που, όπως υπογραμμίζει, «καλούνται να ελέγξουν σε τοπικό επίπεδο το έγκλημα σε βάρος του φυσικού περιβάλλοντος».


Τέλος, το WWF Ελλάς επισημαίνει τον κίνδυνο να υποβαθμιστεί το ισχύον καθεστώς περιβαλλοντικής προστασίας, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι στόχοι του μνημονίου.



Πηγή: newsbeast.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη