Οι δημόσιες σχέσεις έχουν καταξιωθεί ως μια σημαντική επικοινωνιακή λειτουργία για την προβολή και προώθηση του προφίλ, των προϊόντων και υπηρεσιών και των κοινωνικών
δραστηριοτήτων επιχειρήσεων και οργανισμών. Οι δημόσιες σχέσεις είναι ένας αυτόνομος τομέας δραστηριότητας που στοχεύει στην αναγνωρισιμότητα επιχειρήσεων και φορέων, στην προβολή του κοινωνικού τους έργου και στην επίλυση επικοινωνιακών προβλημάτων με τα εσωτερικά και τα εξωτερικά κοινά των επιχειρήσεων και φορέων. Ανάμεσα στα διακριτικά χαρακτηριστικά των δημοσίων σχέσεων είναι η έμφαση στο χτίσιμο της εικόνας της επιχείρησης η φορέα, η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και η καλλιέργεια συνεργασιών με κοινωνικούς φορείς , κρατικούς φορείς και με μη κυβερνητικές οργανώσεις. Για την επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων μια επιχείρησης ή ενός οργανισμού οι δημόσιες σχέσεις συνεργάζονται με άλλους συναφείς τομείς όπως η διαφήμιση, το μάρκετινγκ και η προώθηση πωλήσεων. Οι δημόσιες σχέσεις είναι ένας πολλά υποσχόμενος επαγγελματικός κλάδος δεδομένου ότι αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και τους νέους τρόπους ηλεκτρονικής επικοινωνίας (π.χ κοινωνικά δίκτυα, ιστολογία , αποστολή ηλεκτρονικών δελτίων τύπου κτλ) για να προσεγγίσουν στοχευμένες ομάδες κοινού. Η χρήση των νέων τεχνολογιών είναι συμπληρωματική και δεν υποκαθιστά την καλλιέργεια ανθρωπίνων σχέσεων και την αμεσότητα της επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν τις δημόσιες σχέσεις και τις διαφοροποιούν ως λειτουργία από την διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
δραστηριοτήτων επιχειρήσεων και οργανισμών. Οι δημόσιες σχέσεις είναι ένας αυτόνομος τομέας δραστηριότητας που στοχεύει στην αναγνωρισιμότητα επιχειρήσεων και φορέων, στην προβολή του κοινωνικού τους έργου και στην επίλυση επικοινωνιακών προβλημάτων με τα εσωτερικά και τα εξωτερικά κοινά των επιχειρήσεων και φορέων. Ανάμεσα στα διακριτικά χαρακτηριστικά των δημοσίων σχέσεων είναι η έμφαση στο χτίσιμο της εικόνας της επιχείρησης η φορέα, η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και η καλλιέργεια συνεργασιών με κοινωνικούς φορείς , κρατικούς φορείς και με μη κυβερνητικές οργανώσεις. Για την επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων μια επιχείρησης ή ενός οργανισμού οι δημόσιες σχέσεις συνεργάζονται με άλλους συναφείς τομείς όπως η διαφήμιση, το μάρκετινγκ και η προώθηση πωλήσεων. Οι δημόσιες σχέσεις είναι ένας πολλά υποσχόμενος επαγγελματικός κλάδος δεδομένου ότι αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και τους νέους τρόπους ηλεκτρονικής επικοινωνίας (π.χ κοινωνικά δίκτυα, ιστολογία , αποστολή ηλεκτρονικών δελτίων τύπου κτλ) για να προσεγγίσουν στοχευμένες ομάδες κοινού. Η χρήση των νέων τεχνολογιών είναι συμπληρωματική και δεν υποκαθιστά την καλλιέργεια ανθρωπίνων σχέσεων και την αμεσότητα της επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν τις δημόσιες σχέσεις και τις διαφοροποιούν ως λειτουργία από την διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
Πηγή: Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων Καστοριάς.
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου