Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γεωργία και βιοποικιλότητα στο Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων

Ημερίδα με θέμα «Γεωργία και Βιοποικιλότητα», διοργανώνει η Μονάδα Διατήρησης Μεσογειακών Φυτών του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου Χανίων (Μ.Α.Ι.Χ.)  την Παρασκευή 24
Ιουνίου 2011 (9 π.μ. - 2 μ.μ.), στο Συνεδριακό Κέντρο του Ινστιτούτου (αίθουσα "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ"), στο πλαίσιο του έργου "REVERSE - Περιφερειακές Ανταλλαγές και Χάραξη Πολιτικής για την Προστασία και Ανάδειξη της Βιοποικιλότητας στην Ευρώπη" (πρόγραμμα INTERREG IV C).
 
'Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, θα υπάρχουν παρουσιάσεις τόσο για το θέμα της 'αγρο-βιοποικιλότητα' (ποικιλότητα ντόπιων ποικιλιών καλλιεργούμενων φυτών) όσο και για το θέμα της επίδρασης των πρακτικών της γεωργίας στην 'άγρια' βιοποικιλότητα. Σχετικά με το πρώτο θέμα, οι εισηγήσεις αφορούν στην υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα και στις δυνατότητες για τη διατήρηση και αξιοποίηση των ντόπιων ποικιλιών και θα γίνουν από δημόσιους φορείς και ερευνητικά κέντρα, από δίκτυα διατηρητών και παραγωγών, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις της Κρήτης και της Ελλάδας, γενικότερα. Για το δεύτερο θέμα, θα γίνουν εισηγήσεις για τη δυνατότητα προστασίας και διαχείρισης των αιωνόβιων ελαιώνων ως Αγροκτήματα Υψηλής Φυσικής Αξίας καθώς και παρουσίαση για την οικολογική διαχείριση οπωρώνων.  Επίσης, θα παρουσιασθούν οι ορθές πρακτικές σχετικά με το θέμα, όπως εφαρμόζονται σε διάφορες Περιφέρειες της Ευρώπης και έχουν καταγραφεί στο πλαίσιο του έργου REVERSE. Το πρόγραμμα «REVERSE» ξεκίνησε την 1/1/2010 και θα ολοκληρωθεί στις 31/12/2012. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 14 εταίροι από 7 ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Εσθονία, Σλοβακία, Γερμανία, Ελλάδα), μεταξύ των οποίων και το Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων (Μ.Α.Ι.Χ.). Τον γενικό συντονισμό του προγράμματος έχει η Περιφέρεια της Aquitaine της Γαλλίας. Στόχος του προγράμματος REVERSE είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας των περιφερειακών πολιτικών και ειδικότερα αυτών που σχετίζονται με τη γεωργία, τον τουρισμό και τη χωροταξία, για τη διατήρηση και την ανάδειξη της βιοποικιλότητας. Η ημερίδα θα είναι ανοικτή στο κοινό'.

Πηγή: agronews.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Παραδοσιακό γλέντι στο Αμαριανό

ο Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Αμαριανού Πεδιάδος, σας προσκαλεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού, την Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011 και ώρα 21.30 μ.μ. Ελάτε να περάσουμε όλοι μαζί μια γνήσια κρητική βραδιά με παραδοσιακά φαγητά ψημένα στους ξυλόφουρνους του χωριού.  Με αφορμή το πανηγύρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, θα γιορτάσουμε στο χωριό μας, ανάβοντας τους Ξυλόφουρνους όλου του χωριού, για να φτιάξουν οι νοικοκυρές μας τα παραδοσιακά φαγητά και το φημισμένο εφτάζυμο ψωμί μας. Την ίδια ώρα οι νεαροί θα βρίσκονται στην πλατεία, για να στρώσουν την γραφική πλατεία, καθώς και την σκηνή πάνω στην παραδοσιακή στέρνα, όπου θα φιλοξενήσει το συγκρότημα του Κώστα Σαριδάκη. 

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π