Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακυρώθηκε η εμφάνιση της Amy Winehouse στο Ejekt Festival

Από την αρχή η συμμετοχή της Amy Winehouse στο Ejekt Festival ήταν ένα ρίσκο. Τελικά η Βρετανίδα τραγουδίστρια δεν θα έρθει στην Ελλάδα καθώς ακύρωσε την εμφάνιση
της.


O λόγος δεν είναι άλλος από τις γνωστές της εξαρτήσεις στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά. Πρόσφατα μάλιστα είχε μπει για μία ακόμα φορά σε κλινική αποτοξίνωσης αλλά όπως φαίνεται δεν κατάφερε να βελτιώσει και πολλά από την κατάσταση της.


Το Σάββατο 18 Ιουνίου, η Amy Winehouse άρχισε την ευρωπαϊκή της περιοδεία από το Βελιγράδι. Εκεί όμως ήταν σε απελπιστική κατάσταση, αφού με δυσκολία στεκόταν πάνω στη σκηνή και φυσικά με το ζόρι τραγουδούσε. Μάλιστα σφυρίχτηκε έντονα από τους Σέρβους fans ενώ μέχρι και ο Moby ο οποίος συμμετείχε και αυτός στο ίδιο festival, έγραφε στο Twitter για την τραγική της κατάσταση.

Η Winehouse δεν ακύρωσε μόνο την αθηναϊκή της εμφάνιση στις 22 Ιουνίου αλλά και αυτήν στη Κωνσταντινούπολη την Δευτέρα.


Ακολουθεί η ανακοίνωση της διοργανώτριας εταιρίας που μειώνει και το εισιτήριο του φεστιβάλ

Μετά την εμφάνισή της στην Σερβία στις 18 Ιουνίου, η Amy Winehouse ακύρωσε τις εμφανίσεις της στην Κωνσταντινούπολη (20 Ιουνίου) και την Αθήνα (22 Ιουνίου). Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της «η τραγουδίστρια θέλει να ζητήσει συγγνώμη από τους οπαδούς της στην Τουρκία και την Ελλάδα που περίμεναν να την δουν, αλλά πιστεύει ότι η ακύρωση των εμφανίσεων είναι η σωστή κίνηση. Αν και θέλει να δώσει αυτές τις συναυλίες, συμφώνησε με το management της ότι δεν είναι σε θέση να εμφανιστεί στην σκηνή στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και θα επιστρέψει στην Μεγάλη Βρετανία».


ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
Λόγω της ακύρωσης της εμφάνισης της Amy Winehouse, το Ejekt Festival μειώνει την τιμή του εισιτηρίου από 50 σε 40 Ευρώ.


Την ημέρα του φεστιβάλ (22 Ιουνίου) οι κάτοχοι των εισιτηρίων θα προσέρχονται στα ταμεία του φεστιβάλ, όπου και θα αλλάζουν τα ήδη αγορασμένα εισιτήρια των 50 Ευρώ με νέα των 40 Ευρώ και θα τους επιστρέφεται η διαφορά των 10 Ευρώ.


Όλα τα εισιτήρια (προπώληση και πόρτα) κοστίζουν πλέον 40 Ευρώ.


Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα του EJEKT Festival θα ανακοινωθούν άμεσα. Το κοινό μπορεί να ενημερώνεται στο τηλέφωνο 2109611118 και το www.detoxevents.gr

Πηγή: tsantiri.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...