Πέρασαν σχεδόν τρεις μήνες από την ημέρα της δημοσίευσης της Καμπάνιας «οι Κρητικές κατσούνες πάνε Hollywood». Για όσους δεν θυμάστε, ο σκοπός δημιουργίας της ήταν η μεταφορά της έννοιας «κρητική παραδοσιακή κατσούνα» στο ευρύτερο κοινό εντός ή εκτός της Κρήτης. Αξιοποιώντας τις σύγχρονες πρακτικές Marketing έγινε μια προσπάθεια αναζωπύρωσης ενός παγιωμένου κρητικού προϊόντος. Αφορμή γι’ αυτή την ενέργεια αποτέλεσε η έλλειψη γνώσης για την δημιουργία, αλλά και την ίδια την ύπαρξη της Κρητικής Κατσούνας.
Ένας ενημερωτικός - ειδησεογραφικός ιστότοπος, ποικίλων θεμάτων, με κύριο στόχο να γνωρίσουμε τον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, στην Σύγχρονη Αγορά.