Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Μουσική Τριλογία» στον Κούλε και Άγιο Πέτρο των Δομινικανών

Στο πλαίσιο του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας Μνημείων και Τοποθεσιών που έχει οριστεί η 18η Απριλίου, η Εκκλησία, η Περιφέρεια Κρήτης-Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, ο δήμος Ηρακλείου και η Εφορία Αρχαιοτήτων Ηρακλείου οργανώνουν «μουσική τριλογία» στα ιστορικά μνημεία του Κούλε και του Αγίου Πέτρου των Δομινικανών.

Πρόκειται όπως επισημάνθηκε σε συνέντευξη Τύπου, για σημαντικές συναυλίες με αναγνωρισμένους διεθνώς ξένους και Έλληνες καλλιτέχνες. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη στις εκδηλώσεις-συναυλίες, που θα πραγματοποιηθούν στις 18 και 21 Απριλίου στο Ενετικό Φρούριο Κούλε και στις 28 Απριλίου στον Άγιο Πέτρο των Δομινικανών.

Ειδικότερα, στις 18 Απριλίου στον Κούλε, με τίτλο «Από το πάθος στην Ανάσταση», θα πραγματοποιηθεί συναυλία βιολοντσέλου με τον διεθνούς φήμης σολίστα Άλαν Μπλακ, με τη συμμετοχή των Αγγελή Ζαϊμάκη (βιολοντσέλο) και Δημήτρη Ζαϊμάκη (πιάνο).

Στις 21 Απριλίου στον Κούλε, με τίτλο «Με την φωνή του τσέλου», θα πραγματοποιηθεί συναυλία με την Ήβη Παπαθανασίου και τον Κώστα Χαρδά. Τέλος, στις 28 Απριλίου στον Άγιο Πέτρο των Δομινικανών με τίτλο «Άρωμα ήχων» θα πραγματοποιηθεί συναυλία με τους «The Zaimakis family».

Στη συνέντευξη, οι εκπρόσωποι των διοργανωτών, ο αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος, ο αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ηρακλείου Ευριπίδης Κουκιαδάκης, ο εντεταλμένος σύμβουλος Πολιτισμού της Περιφέρειας Κώστας Φασουλάκης, ο εφημέριος του ναού του Αγ. Πέτρου π. Εμμανουήλ Ζερβάκης, η αρχαιολόγος υπεύθυνη του τμήματος βυζαντινών μνημείων της εφορείας αρχαιοτήτων Ηρακλείου Ελένη Κανάκη, τόνισαν τη σημαντικότητα των εκδηλώσεων-συναυλιών στην αξιοποίηση και φιλοξενία τους στα ιστορικά μνημεία της πόλης, αλλά και στη γιορτή της παγκόσμιας ημέρας των μνημείων.

Όλοι επίσης ευχαρίστησαν τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες για τη δωρεάν παρουσία τους, όπως και την καλλιτεχνική διευθύντρια των εκδηλώσεων Ιωάννα Γιάνναρη, η οποία, όπως αναφέρθηκε, πέρα από τη δωρεάν προσφορά της, είχε και την ιδέα της διοργάνωσης, που έγινε αποδεκτή με χαρά από τους εκπροσώπους των φορέων.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές τους

Η τιμή των καυσίμων, τα αυξημένα μισθολογικά κόστη, οι ανατιμήσεις στα κόστη επισκευής, και στις τιμές των ανταλλακτικών και τα αυξημένα ασφάλιστρα αποτελούν τροχοπέδη που εμποδίζουν μια μείωση της τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην παρούσα φάση σύμφωνα με κύκλους του κλάδου. Μπορεί οι τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων να έχουν υποχωρήσει από τα ιστορικά υψηλά του Ιουνίου του 2022, ωστόσο οι «πληγές» που άφησαν στον κλάδο είναι βαθιές και δεν επιτρέπουν μια αναπροσαρμογή των τιμών των εισιτηρίων τώρα, ενώ από την άλλη πλευρά είναι αναγκαία και μια αποθεματοποίηση ενόψει της ανάγκης χρηματοδότησης της «πράσινης» μετάβαση της ακτοπλοΐας. Επιβραδυντικά στη λήψη αποφάσεων από τις ακτοπλοϊκές που θα οδηγούσαν σε μια μείωση των τιμών των εισιτηρίων λειτουργεί και η πρόσφατη απόφαση της Helleniq Energy (ΕΛΠΕ) να αλλάξει τη βάση υπολογισμού της τιμής των ναυτιλιακών καυσίμων με αποτέλεσμα όπως υποστηρίζουν οι ακτοπλόοι να επιβαρυνθεί η τιμή τους κατά 100 δολ. τον τόνο. Τα ΕΛΠΕ σημειώνουν στα Ν...

Ρεκόρ Γκίνες για τη σέρφερ Ενέβερ: Κατέκτησε το μεγαλύτερο κύμα που έχει «τιθασεύσει» ποτέ γυναίκα

Το μεγαλύτερο κύμα που έχει «τιθασεύσει» ποτέ γυναίκα κατάφερε να κατακτήσει η Αυσραλιανή σέρφερ Λάουρα Ενέβερ, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες. Ειδικότερα, η 31χρονη σέρφερ κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειωθεί πριν επτά χρόνια, καταφέρνοντας να «δαμάσει» ένα κύμα 13,3 μέτρων στην περιοχή Οάχου της Χαβάης. Το κατόρθωμά της επικυρώθηκε από το Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες την Πέμπτη (9/11) σε μια τελετή απονομής βραβείου που διοργανώθηκε στο Ναραμπίν του Σίδνεϊ, όπως μεταδίδει το BBC. «Συνειδητοποίησα ότι ήταν μεγάλο κύμα, όταν «απογειώθηκα» κοίταξα κάτω και τότε ήμουν σίγουρη ότι ήταν το μεγαλύτερο κύμα στο οποίο έχω «μπει» ποτέ», δήλωσε η Ενέβερ. «Ήξερα ότι ήταν το κύμα της ζωής μου». Η προσπάθειά της έχει καταγραφεί σε βίντεο, το οποίο αξιοποίησε η διοργάνωση του Παγκόσμιου Ρεκόρ Γκίνες για να επαληθεύσει το ύψος του κύματος, καθώς και λεπτομέρειες για την τοποθεσία. Πηγή: newhub.gr https://youtube.com/shorts/BEdm_hte04s?feature=share

Μιλώντας στα παιδιά για τον πόλεμο

Οι διεθνείς πόλεμοι και οι συγκρούσεις ενισχύουν την αίσθηση κινδύνου και μπορεί να προκαλέσουν έναν καταρράκτη συναισθηματικών αντιδράσεων (π.χ. οργή, φόβος, άγχος, λύπη). Όταν οι ειδήσεις αναφορικά με τις ανθρώπινες τραγωδίες (πολέμους, φυσικές καταστροφές, κοκ) κατακλύζουν τις οθόνες μας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εικόνες οδύνης και απόγνωσης αναπόφευκτα μεταδίδονται και στα παιδιά. Δυστυχώς όμως, αυτές τις μέρες παρακολουθούμε σχεδόν συνεχώς , τέτοια τραυματικά γεγονότα να εκτυλίσσονται ανά τον κόσμο, βρίσκοντας κι ανοίγοντας πάντα ένα νέο παράθυρο και στην καθημερινότητά μας. Αυτές οι σκηνές βίας στην πραγματική ζωή μπορούν να λειτουργήσουν ως ένα πλήγμα στην ψυχοσυναισθηματική ευημερία όχι μόνο του ενήλικα, αλλά και του παιδιού, καθώς η μετάδοση βίας και η θέαση ανησυχητικών γεγονότων δύναται να προκαλέσουν δευτερογενές τραυματικό στρες. Ως εκ τούτου τα παιδιά όλων των ηλικιών θα στραφούν σε έμπιστους ενήλικες για βοήθεια και καθοδήγηση. Οι γονείς λοιπόν και οι φροντιστ...

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η δύναμη της διαφήμισης

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Το διαφημιστικό σποτ ενός προϊόντος, έχει τη δύναμη να δημιουργήσει έντονα συναισθήματα στον καταναλωτή - τηλεθεατή.  Βλέποντας ένα διαφημιστικό σποτ μπορεί να γελάσει (διαφήμιση cosmote), να συγκινηθεί (διαφήμιση Life Insurance) , να ευαισθητοποιηθεί (καμπάνια για την οδήγηση). Αν  ο καταναλωτής - τηλεθεατής μπει στη διαδικασία να παρακολουθήσει ένα "δυνατό" τηλεοπτικό σποτ, τότε στο τέλος του σποτ θα νιώσει το συναίσθημά του να αλλάζει και να προσαρμόζεται σε αυτό που μόλις είδε. Το δύσκολο είναι να δεχτεί ο καταναλωτής να αφιερώσει 1 ή 2 λεπτά ώστε να δει τη διαφήμιση. Ο λόγος είναι οτι αρκετός κόσμος, γνωρίζοντας το είδος της διαφήμισης, όχι το περιεχόμενο, αρνείται να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Εκτός, αν το περιεχόμενο είναι αστείο, διασκεδαστικό ή χιουμοριστικό και καταφέρει απο τα πρώτα δευτερόλεπτα να "αιχμαλωτίσει" τον καταναλωτή. 1) Διαφήμιση Cosmote 2) Διαφήμιση Life Insurance 3) Καμπά...