Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πέτυχε την προβολή της επιχείρησης σου με το μικρότερο κόστος.

Διαφημιστικός Χώρος:

 
Εάν η διαφήμιση στην τηλεόραση /στο ραδιόφωνο /στο internet, σου φαίνεται ακριβή, τότε επωφελήσου με το νέο μοντέλο επικοινωνίας των Social Media. Επικοινώνησε με τους πελάτες σου, ενισχύοντας τις σχέσεις σας και αναπροσάρμοσε τη διαφήμιση της επιχείρησης σου, σε πραγματικό χρόνο, μόνος σου, όποτε και όσο χρειαστεί.

Με το πακέτο I Am Online. Αγοράζετε οικονομικά ένα πακέτο υπηρεσιών, που σας παρέχει:
• Δημιουργία λογαριασμού e-mail
• Δημιουργία κειμένων και περιεχομένου προβολής
• Φωτογράφιση της επιχείρησης σας και ψηφιακή επεξεργασία
• Δημιουργία Social Network
• Δημιουργία διαδικτυακής βάσης Blog (εύκολα λειτουργική)
• Εκμάθηση και σωστή χρήσης μιας οργανωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο.

Κερδίζοντας με αυτό τον τρόπο, μια επαγγελματικά οργανωμένη παρουσία στον διαδικτυακό χώρο, προώθηση των μηνυμάτων, ενίσχυση της επικοινωνίας και της επαφής με τους πελάτες.

«Το νέο μοντέλο επικοινωνίας απαιτεί την χρήση των Social Media, προσφέροντας άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία καθώς και ανταλλαγή πληροφοριών».
 
Τα Social media αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για την επιχείρηση. Η σωστή λειτουργία, επιτυγχάνει την σωστή χρήση των Κοινωνικών δικτύων, όπου ο πελάτης μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για το ποιοι είστε, χωρίς να έχει έρθει καν σε προσωπικοί επαφή μαζί σας. Μια λανθασμένη χρήση, μπορεί να βλάψει την επιχείρηση και αντί διαφήμιση να υπάρξει δυσφήμιση.

Έρευνες έδειξαν ότι οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες προέρχονται από άτομα τα οποία αγαπούν τη δουλειά τους, διαθέτουν όρεξη και πρωτότυπες ιδέες! Δεν χρειάζεται να είσαι γνώστης ηλεκτρονικού υπολογιστή για να ασχοληθείς με την προώθηση της επιχείρησής σου, μέσω διαδικτύου. Απλά επέτρεψε στους ειδικούς να σε βοηθήσουν, να μάθεις τα βήματα και έπειτα να μπορέσεις να περπατήσεις μόνος σου και να ανοίγοντας τα φτερά της επιχείρησής σου!

(Social media ή Κοινωνικά δίκτυα, εννοούμε τα: Blogs, Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn, my space, dig)

Τα πακέτα που διαθέτουμε:

I am in
Το κόστος ανέρχεται στα 200 E
Περιλαμβάνει, δημιουργία, εκμάθηση και συμβουλές λειτουργίας Blogs. Με ποιο τρόπο θα φανεί χρήσιμο εργαλείο για την προβολή και πως κερδίζετε χρήματα μέσα από διαφημίσεις.


 
I am a little online,
Το κόστος του ανέρχεται στα 250 Ε
Περιλαμβάνει, δημιουργία και συμβουλές για την χρήση Blogs και Social Media. Επίσης λήψη φωτογραφιών (Ψηφιακή λήψη - επεξεργασία φωτογραφίας).

 
I am online
Το κόστος του ανέρχεται στα 400 Ε
Περιλαμβάνει, δημιουργία και συμβουλές για την χρήση Blogs και Social Media. Συμπεριλαμβάνει την δημιουργία κειμένων και περιεχομένου προβολής, λήψη φωτογραφιών επαγγελματικού χώρου (Ψηφιακή Φωτογραφία και επεξεργασία).



Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις,
μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλ 6977008547 ή στο e-mail: s.markos@windowslive.com
Υπεύθυνος Μάρκος Σμυρνάκης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ