Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πέτυχε την προβολή της επιχείρησης σου με το μικρότερο κόστος.

Διαφημιστικός Χώρος:

 
Εάν η διαφήμιση στην τηλεόραση /στο ραδιόφωνο /στο internet, σου φαίνεται ακριβή, τότε επωφελήσου με το νέο μοντέλο επικοινωνίας των Social Media. Επικοινώνησε με τους πελάτες σου, ενισχύοντας τις σχέσεις σας και αναπροσάρμοσε τη διαφήμιση της επιχείρησης σου, σε πραγματικό χρόνο, μόνος σου, όποτε και όσο χρειαστεί.

Με το πακέτο I Am Online. Αγοράζετε οικονομικά ένα πακέτο υπηρεσιών, που σας παρέχει:
• Δημιουργία λογαριασμού e-mail
• Δημιουργία κειμένων και περιεχομένου προβολής
• Φωτογράφιση της επιχείρησης σας και ψηφιακή επεξεργασία
• Δημιουργία Social Network
• Δημιουργία διαδικτυακής βάσης Blog (εύκολα λειτουργική)
• Εκμάθηση και σωστή χρήσης μιας οργανωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο.

Κερδίζοντας με αυτό τον τρόπο, μια επαγγελματικά οργανωμένη παρουσία στον διαδικτυακό χώρο, προώθηση των μηνυμάτων, ενίσχυση της επικοινωνίας και της επαφής με τους πελάτες.

«Το νέο μοντέλο επικοινωνίας απαιτεί την χρήση των Social Media, προσφέροντας άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία καθώς και ανταλλαγή πληροφοριών».
 
Τα Social media αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για την επιχείρηση. Η σωστή λειτουργία, επιτυγχάνει την σωστή χρήση των Κοινωνικών δικτύων, όπου ο πελάτης μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για το ποιοι είστε, χωρίς να έχει έρθει καν σε προσωπικοί επαφή μαζί σας. Μια λανθασμένη χρήση, μπορεί να βλάψει την επιχείρηση και αντί διαφήμιση να υπάρξει δυσφήμιση.

Έρευνες έδειξαν ότι οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες προέρχονται από άτομα τα οποία αγαπούν τη δουλειά τους, διαθέτουν όρεξη και πρωτότυπες ιδέες! Δεν χρειάζεται να είσαι γνώστης ηλεκτρονικού υπολογιστή για να ασχοληθείς με την προώθηση της επιχείρησής σου, μέσω διαδικτύου. Απλά επέτρεψε στους ειδικούς να σε βοηθήσουν, να μάθεις τα βήματα και έπειτα να μπορέσεις να περπατήσεις μόνος σου και να ανοίγοντας τα φτερά της επιχείρησής σου!

(Social media ή Κοινωνικά δίκτυα, εννοούμε τα: Blogs, Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn, my space, dig)

Τα πακέτα που διαθέτουμε:

I am in
Το κόστος ανέρχεται στα 200 E
Περιλαμβάνει, δημιουργία, εκμάθηση και συμβουλές λειτουργίας Blogs. Με ποιο τρόπο θα φανεί χρήσιμο εργαλείο για την προβολή και πως κερδίζετε χρήματα μέσα από διαφημίσεις.


 
I am a little online,
Το κόστος του ανέρχεται στα 250 Ε
Περιλαμβάνει, δημιουργία και συμβουλές για την χρήση Blogs και Social Media. Επίσης λήψη φωτογραφιών (Ψηφιακή λήψη - επεξεργασία φωτογραφίας).

 
I am online
Το κόστος του ανέρχεται στα 400 Ε
Περιλαμβάνει, δημιουργία και συμβουλές για την χρήση Blogs και Social Media. Συμπεριλαμβάνει την δημιουργία κειμένων και περιεχομένου προβολής, λήψη φωτογραφιών επαγγελματικού χώρου (Ψηφιακή Φωτογραφία και επεξεργασία).



Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις,
μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλ 6977008547 ή στο e-mail: s.markos@windowslive.com
Υπεύθυνος Μάρκος Σμυρνάκης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...