Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πέτυχε την προβολή της επιχείρησης σου με το μικρότερο κόστος.

Διαφημιστικός Χώρος:

 
Εάν η διαφήμιση στην τηλεόραση /στο ραδιόφωνο /στο internet, σου φαίνεται ακριβή, τότε επωφελήσου με το νέο μοντέλο επικοινωνίας των Social Media. Επικοινώνησε με τους πελάτες σου, ενισχύοντας τις σχέσεις σας και αναπροσάρμοσε τη διαφήμιση της επιχείρησης σου, σε πραγματικό χρόνο, μόνος σου, όποτε και όσο χρειαστεί.

Με το πακέτο I Am Online. Αγοράζετε οικονομικά ένα πακέτο υπηρεσιών, που σας παρέχει:
• Δημιουργία λογαριασμού e-mail
• Δημιουργία κειμένων και περιεχομένου προβολής
• Φωτογράφιση της επιχείρησης σας και ψηφιακή επεξεργασία
• Δημιουργία Social Network
• Δημιουργία διαδικτυακής βάσης Blog (εύκολα λειτουργική)
• Εκμάθηση και σωστή χρήσης μιας οργανωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο.

Κερδίζοντας με αυτό τον τρόπο, μια επαγγελματικά οργανωμένη παρουσία στον διαδικτυακό χώρο, προώθηση των μηνυμάτων, ενίσχυση της επικοινωνίας και της επαφής με τους πελάτες.

«Το νέο μοντέλο επικοινωνίας απαιτεί την χρήση των Social Media, προσφέροντας άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία καθώς και ανταλλαγή πληροφοριών».
 
Τα Social media αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για την επιχείρηση. Η σωστή λειτουργία, επιτυγχάνει την σωστή χρήση των Κοινωνικών δικτύων, όπου ο πελάτης μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για το ποιοι είστε, χωρίς να έχει έρθει καν σε προσωπικοί επαφή μαζί σας. Μια λανθασμένη χρήση, μπορεί να βλάψει την επιχείρηση και αντί διαφήμιση να υπάρξει δυσφήμιση.

Έρευνες έδειξαν ότι οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες προέρχονται από άτομα τα οποία αγαπούν τη δουλειά τους, διαθέτουν όρεξη και πρωτότυπες ιδέες! Δεν χρειάζεται να είσαι γνώστης ηλεκτρονικού υπολογιστή για να ασχοληθείς με την προώθηση της επιχείρησής σου, μέσω διαδικτύου. Απλά επέτρεψε στους ειδικούς να σε βοηθήσουν, να μάθεις τα βήματα και έπειτα να μπορέσεις να περπατήσεις μόνος σου και να ανοίγοντας τα φτερά της επιχείρησής σου!

(Social media ή Κοινωνικά δίκτυα, εννοούμε τα: Blogs, Facebook, Twitter, Google +, LinkedIn, my space, dig)

Τα πακέτα που διαθέτουμε:

I am in
Το κόστος ανέρχεται στα 200 E
Περιλαμβάνει, δημιουργία, εκμάθηση και συμβουλές λειτουργίας Blogs. Με ποιο τρόπο θα φανεί χρήσιμο εργαλείο για την προβολή και πως κερδίζετε χρήματα μέσα από διαφημίσεις.


 
I am a little online,
Το κόστος του ανέρχεται στα 250 Ε
Περιλαμβάνει, δημιουργία και συμβουλές για την χρήση Blogs και Social Media. Επίσης λήψη φωτογραφιών (Ψηφιακή λήψη - επεξεργασία φωτογραφίας).

 
I am online
Το κόστος του ανέρχεται στα 400 Ε
Περιλαμβάνει, δημιουργία και συμβουλές για την χρήση Blogs και Social Media. Συμπεριλαμβάνει την δημιουργία κειμένων και περιεχομένου προβολής, λήψη φωτογραφιών επαγγελματικού χώρου (Ψηφιακή Φωτογραφία και επεξεργασία).



Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις,
μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλ 6977008547 ή στο e-mail: s.markos@windowslive.com
Υπεύθυνος Μάρκος Σμυρνάκης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ