Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ημερίδα: Βιώσιμη Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών

Το MEDASSET (Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών), στο πλαίσιο των δράσεων του προγράμματος Ocean Fund της Royal Caribbean Cruises Ltd. και σε συνεργασία με το Sustainable Travel International, διοργανώνει Ημερίδα στις 19 Σεπτεμβρίου 2011 στα Χανιά (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών & Μελετών “Ελευθέριος Κ. Βενιζέλος”, Αίθουσα “Σταύρος Σ. Νιάρχος”, Χαλέπα Χανίων) με θέμα “Βιώσιμη Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών, Βιοποικιλότητα και Τοπικές Κοινωνίες”.

Σκοπός της Ημερίδας είναι να συζητηθούν οι συνέπειες της τουριστικής βιομηχανίας, η σημασία της βιώσιμης διαχείρισης τουριστικών προορισμών, παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών και να  διερευνηθεί ο ρόλος που μπορούν να διαδραματίσουν οι εμπλεκόμενοι φορείς. Η Ημερίδα θα εστιάσει στη δυνατότητα συνδυασμού του αειφόρου τουρισμού με τη διατήρηση της βιοποικιλότητας σε ένα πλαίσιο ενεργούς συμμετοχής τοπικών και ευρύτερων φορέων και κοινωνικών ομάδων.

Η Ημερίδα θα περιλαμβάνει ομιλίες και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, δίνοντας τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από τους εξής κεντρικούς άξονες:

(α) Συνέπειες της τουριστικής ανάπτυξης, (β) Προκλήσεις και προβλήματα κατά την εφαρμογή αειφόρων τουριστικών πρακτικών,  (γ) Βέλτιστες πρακτικές.

Ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας και τα πορίσματα της Ημερίδας θα συμβάλουν στη διερεύνηση τόσο των ευκαιριών όσο και των απαιτήσεων της περαιτέρω ανάπτυξης και στήριξης αειφόρων τουριστικών δραστηριοτήτων, που θα λαμβάνουν ουσιαστικά υπ’ όψιν τους τόσο το φυσικό όσο και το ανθρωπογενές περιβάλλον.


Η Ημερίδα απευθύνεται σε τουριστικούς πράκτορες, ταξιδιωτικές και τουριστικές εμπορικές ενώσεις και φορείς, εθνικές, περιφερειακές και τοπικές Αρχές, ξενοδόχους, Μ.Κ.Ο., τοπικές ομάδες και την επιστημονική κοινότητα.


Για αιτήσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση sustainabletourismworkshop@gmail.com μέχρι την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου.


Για να δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα:

http://www.medasset.gr/cms/images/stories/greek_press_releases/draftprogram_18082011_chania.pdf

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ημερίδα:  

http://www.medasset.gr/cms/images/stories/greek_press_releases/StakeholderworkshopinvitationChaniaFORWEBSITE18082010.pdf

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το medasset@medasset.gr 



Πηγή: digitalcrete.gr 
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ