Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ 2017: Από την Τετάρτη ανοίγει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις

Από αύριο Τετάρτη, θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΕΕΤΑΑ για να υποβάλλουν οι γονείς ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους για την ένταξη των παιδιών τους την επόμενη σχολική χρονιά σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, καθώς και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής». Οι ενδιαφερόμενοι γονείς θα έχουν τη δυνατότητα εντός 15 ημερών, δηλαδή μέχρι τις 7 Ιουνίου να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Στόχος είναι η διαδικασία καθορισμού των δικαιούχων να έχει ολοκληρωθεί ως τα τέλη Ιουνίου.

Μάντσεστερ: «Παιδί μου ζακέτα να πάρεις. Αλεξίσφαιρη»

Γράφει η Τζώρτζια Βρεττού Γονείς σαν και εσένα και μένα, που το πρωί φτιάχνουν πρωινό στα παιδιά τους, τα στέλνουν σχολείο, τα παίρνουν τηλέφωνο να δουν ότι έφτασαν, μια μέρα, σαν όλες τις άλλες χάνουν το παιδί τους σε μια συναυλία. Όχι σε πεδίο μάχης, όχι σε πόλεμο. Απλά σε μια συναυλία. Όταν εκείνο έκλεινε την πόρτα για να πάει να χορέψει, να γελάσει και να διασκεδάσει με τους φίλους του, αυτοί οι γονείς το ξεπροβόδισαν με χαρά, με την λέξη «καλά να περάσεις» στα χείλη. Μπορεί να είπαν και «πρόσεχε», ή να

Μέσα στην Αραβική Εβδομάδα Μόδας και την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του αρώματος «Μαρία Κάλλας»

Την προηγούμενη εβδομάδα το Ντουμπάι γιόρταζε την Αραβική Εβδομάδα Μόδας που μαζί με την Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Μιλάνο και το Παρίσι θεωρούνται οι πιο σημαντικές στον παγκόσμιο χάρτη της Μόδας. Είδαμε υπέροχα catwalks, red carpet και συλλογές ρούχων από τις πιο διάσημες designers του Αραβικού Κόσμου και όχι μόνο. Εκεί λανσαρίστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως και το άρωμα Maria Callas! Ένας νέος άνθρωπος, o χημικός Μανούσος Πεδιαδίτης, αξιοποίησε πανάρχαιες συνταγές για την παραγωγή κρεμών και καλλυντικών υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Η Κρήτη είναι ένας πανάρχαιος βοτανικός παράδεισος! Μελέτες αποκαλύπτουν ότι έχει ένα από τα πλουσιότερα οικοσυστήματα της Ευρώπης. Λόγω των κατάλληλων κλιματολογικών συνθηκών έχει αναπτυχθεί ένας μεγάλος αριθμός φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών από τα οποία πολλά είναι ενδημικά, δηλαδή υπάρχουν μόνο στην Κρήτη.

Άγγλοι δημοσιογράφοι προωθούν Κρήτη και Σαντορίνη

Ο ταξιδιωτικός οργανισμός “On The Beach UK”, σε συνεργασία με τον EOT, οργάνωσαν ένα “Media Trip” με σκοπό να παρουσιάσουν τους ελληνικούς προορισμούς της Κρήτης και της Σαντορίνης, σε επιλεγμένους Άγγλους δημοσιογράφους. Το “Media Trip” πραγματοποιήθηκε 16-18 Μαΐου στη Κρήτη & 18-19 Μαΐου στη Σαντορίνη.  Οι ομάδα των δημοσιογράφων έφθασε στο Ηράκλειο το μεσημέρι της Τρίτης. Για τη διαμονή τους, επιλέχθηκε ένα ξενοδοχείο πρότυπο για τα Ελληνικά δεδομένα, το “Mirabello Beach & village” στον Άγιο Νικόλαο. Το ξενοδοχείο όπου πρόσφατα ανέλαβε την διαχείριση του η εταιρεία“Avra Hotels Collection”, με στόχο να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες, τη διαμονή και την επικοινωνία του brand.   

Την έκθεση «Μαρία Κάλλας: Ο μύθος ζει» εγκαινίασε ο Πρ.Παυλόπουλος

Με αφορμή τα 40 χρόνια από τον θάνατό της Μαρίας Κάλλας, το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β&Μ Θεοχαράκη, παρουσιάζει μια μοναδική έκθεση με περισσότερα από 200 προσωπικά της αντικείμενα, δημιουργώντας μια αφήγηση της ιστορίας και της προσφοράς της θρυλικής τραγωδού και λυρικής τραγουδίστριας, της οποίας ο μύθος ζει και αποκτά όλο και μεγαλύτερη ένταση και λάμψη. Την έκθεση με τίτλο «Μαρία Κάλλας: Ο μύθος ζει» σε επιμέλεια των Φώτη Παπαθανασίου και Νίκου Χαραλαμπόπουλου, εγκαινίασε σήμερα το βράδυ ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος.

Λαρισαίος φοιτητής δημιούργησε εφαρμογή που εντοπίζει τις ψευδείς ειδήσεις

Ο δημιουργός του FightHoax Βαλεντίνος Τζέκας γιος του φωτογράφου της "Ελευθερίας" Λεωνίδα Τζέκα , είναι φοιτητής εφαρμοσμένης πληροφορικής στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης και μιλά στο www. ka- business. gr για την παγκόσμια καινοτομία του! Σκοπός του είναι να μπει τέλος στις ψευδείς και παραπλανητικές «ειδήσεις» που κυκλοφορούν καθημερινά στο διαδίκτυο. Τα... hoax όπως είναι γνωστά τα ειδησάρια που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά «φιλοξενούνται» ακόμα και από μεγάλες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, αποτελούν ένα πρόβλημα της εποχής. Είναι άλλωστε αμέτρητες οι φορές που έχουν παραπληροφορηθεί όχι μόνο καθημερινοί αναγνώστες αλλά και χιλιάδες επαγγελματίες της είδησης, δημοσιογράφοι. Μεγάλοι κολοσσοί, όπως είναι η Google και το Facebook ρίχνουν... δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά προκειμένου να περιορίσουν και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.