Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέσα στην Αραβική Εβδομάδα Μόδας και την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του αρώματος «Μαρία Κάλλας»

Την προηγούμενη εβδομάδα το Ντουμπάι γιόρταζε την Αραβική Εβδομάδα Μόδας που μαζί με την Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Μιλάνο και το Παρίσι θεωρούνται οι πιο σημαντικές στον παγκόσμιο χάρτη της Μόδας.

Είδαμε υπέροχα catwalks, red carpet και συλλογές ρούχων από τις πιο διάσημες designers του Αραβικού Κόσμου και όχι μόνο.

Εκεί λανσαρίστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως και το άρωμα Maria Callas! Ένας νέος άνθρωπος, o χημικός Μανούσος Πεδιαδίτης, αξιοποίησε πανάρχαιες συνταγές για την παραγωγή κρεμών και καλλυντικών υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Η Κρήτη είναι ένας πανάρχαιος βοτανικός παράδεισος!

Μελέτες αποκαλύπτουν ότι έχει ένα από τα πλουσιότερα οικοσυστήματα της Ευρώπης. Λόγω των κατάλληλων κλιματολογικών συνθηκών έχει αναπτυχθεί ένας μεγάλος αριθμός φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών από τα οποία πολλά είναι ενδημικά, δηλαδή υπάρχουν μόνο στην Κρήτη.

Οι Μινωίτες, 4.500 χρόνια πριν, ήταν από τους πρώτους παραγωγούς φυτικών καλλυντικών παγκοσμίως, οι οποίοι συνέλεγαν διάφορα βότανα τα εκχύλιζαν σε ελαιόλαδο και με ποικίλες άλλες πρώτες ύλες, όπως μελισσοκέρι και λάβδανο παρασκεύαζαν καλλυντικά προϊόντα και αρώματα για τους ευγενείς βασιλείς τους!

Ο Μανούσος Πεδιαδίτης με την εταιρεία του, το BIOAROMA, προχώρησε μετά από μακροχρόνιες μελέτες των αρχαιολογικών ευρημάτων των μινωικών μυρεψείων, στην παρασκευή για πρώτη φορά 100% φυτικών χειροποίητων καλλυντικών και αρωμάτων. Αξιοποιώντας το μελισσοκέρι και τον δίκταμο αλλά και το ελαιόλαδο και τον αλάδανο συνδυάζοντας τις αρχαίες γνώσεις και την τεχνολογία έφτιαξε καλλυντικά τόσο φυσικά που τρώγονται, χωρίς κανένα συντηρητικό!

Το BIOAROMA σε συνεργασία με το σωματείο Μαρία Κάλλας και την Πρόεδρο του την κ. Λιάνα Σκουρλή αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα άρωμα βασισμένο σε όλη αυτή την αρχαία γνώση, τις συνταγές της γιαγιάς και την νέα τεχνολογία και να διαθέσουν τα έσοδα στην Ίδρυση του Μουσείου Μαρία Κάλλας!

Έτσι δημιουργήθηκε ένα άρωμα 100% με φυτική σύνθεση. Είναι βασισμένο σε πολύτιμα αιθέρια έλαια, όπως το τριαντάφυλλο, η γαρδένια, το γιασεμί, ο αμάραντος, ο δίκταμος και ο λάβδανος. Όλα συνθέτουν μία συμφωνία αισθήσεων! Όπως οι νότες της μουσικής, έτσι και οι νότες των αρωμάτων είναι απαραίτητες για να δημιουργηθεί ένα καλό τελικό αποτέλεσμα.

Υπάρχουν τρεις σκάλες για να βγει το σωστό αρωματικό αποτέλεσμα. Η υψηλή νότα είναι ελαφριά και δίνει την πρώτη εντύπωση του αρώματος, η μεσαία νότα που είναι η καρδιά του αρώματος και είναι η πιο ζεστή και ώριμη αίσθηση και η χαμηλή νότα που είναι βαθιά και συμβολίζει την τεράστια καριέρα και επιτυχία της μεγάλης Ντίβας.

Κάπως έτσι δημιουργήθηκαν 133 μπουκάλια αρώματος «Μαρία Κάλλας» σε ένα μπουκάλι που ζυγίζει πάνω από ένα κιλό ,ειδικά σχεδιασμένο από τον γλύπτη Παντελή Σωτηριάδη που έχει φιλοτεχνήσει «Την Αρπαγή της Ευρώπης» στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο. Το μπουκάλι είναι επίσης φιλοτεχνημένο από την σχεδιάστρια κοσμημάτων Δέσποινα Κορνελάκη που το έντυσε με χρυσό 24 καρατίων και επίσης έφτιαξε κολιέ και βραχιόλια που περιέχουν το μοναδικό αυτό άρωμα.

Βέβαια όλα αυτά δεν θα γινόντουσαν, αν δεν υπήρχε η υπέροχη σύζυγος του Μανούσου δίπλα του και πολύτιμη βοηθός του σε όλα, η Κάλια Χουρδάκη Πεδιαδίτη. Η γυναίκα που τον πίστεψε και τον στηρίζει σε όλα! Και μεγαλώνει με πολύ αγάπη τα δύο τους παιδιά!

Το πρώτο μπουκάλι βρήκε Έλληνες αγοραστές στο Ντουμπάι. Τον εφοπλιστή Γιώργο Πρατσίνη και την σύζυγο του Μαργέλα Καλημέρη. Είναι πετυχημένοι άνθρωποι που στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις την Ελλάδα και δεν ξεχνούν τον τόπο τους!

Επίσης η ανερχόμενη σχεδιάστρια η Μαρία Ταγκάλου συμμετείχε στην Αραβική Εβδομάδα Μόδας με τουαλέτες και ρούχα στο στυλ της Μαρίας Κάλλας και όχι μόνο.

Ο Χρήστος Μανουσάκης ήταν ο άνθρωπος κλειδί στην οργάνωση και την επιτυχία του όλου εγχειρήματος!

Εύχομαι από καρδιάς καλοτάξιδο το άρωμα «Maria Callas». Μακάρι όλο και περισσότεροι Έλληνες κάθε χρόνο να κατακτούν τις διεθνείς οργανώσεις! Και κυρίως για τέτοιους ευγενείς και ιερούς σκοπούς!


πηγή:  www.huffingtonpost.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ