Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι σημαίνει Εξαιρετικό Εργασιακό Περιβάλλον;

Η επιχείρησή σας μπορεί να αποκτήσει ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον — με
αποτέλεσμα να γίνει πιο αποδοτική και επιτυχημένη.
Επικεφαλής επιχειρήσεων ακαδημαϊκοί και αναλυτές βασίζονται στα νούμερα και τα αποτελέσματα του Great Place to Work® για να θέσουν τις βάσεις για τον ορισμό του Εξαιρετικού Εργασιακού Περιβάλλοντος. Στην ετήσια έρευνα του Great Place to Work συλλέγονται απαντήσεις από περισσότερους από 10 εκατ. εργαζόμενους σε 50 χώρες που αντιπροσωπεύουν περί τους 6.000 οργανισμούς ποικίλων μεγεθών, κλάδων και δομών.
Τι είναι ένα Εξαιρετικό Εργασιακό Περιβάλλον;
Με τη ματιά του εργαζόμενου.
Το εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον χτίζεται μέσα από τις καθημερινές σχέσεις των εργαζομένων και των διευθυντών τους — δεν είναι μια λίστα από προγράμματα και παροχές.
Η λέξη κλειδί σε αυτές τις σχέσεις είναι η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
Από την οπτική γωνία του εργαζόμενου, εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον είναι αυτό στο οποίο:
  • ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ τους ανθρώπους για τους οποίους εργάζονται,
  • Αισθάνονται ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για αυτό που κάνουν και
  • ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ τη συνεργασία με τους συναδέλφους τους.
Η εμπιστοσύνη αποτελεί λοιπόν την καθοριστική αρχή κάθε εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος — η οποία δημιουργείται μέσα από την αξιοπιστία της διοίκησης, το σεβασμό με τον οποίο οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι τους φέρονται, και το βαθμό στον οποίο οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι θα αντιμετωπιστούν δίκαια. Ο βαθμός της υπερηφάνειας για τον οργανισμό / την επιχείρηση στην οποία εργάζονται και το επίπεδο της ειλικρινούς επαφής και της συντροφικότητας που νιώθουν οι εργαζόμενοι με τους συναδέλφους τους είναι τα επιπλέον απαραίτητα συστατικά.
Τι είναι ένα Εξαιρετικό Εργασιακό Περιβάλλον;
Με τη ματιά του διευθυντή.
Από την οπτική γωνία του διευθυντή, εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον είναι αυτό στο οποίο οι διευθυντές:
  • ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ,
  • με εργαζόμενους που ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ και
  • με τους οποίους ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΟΜΑΔΑ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σε ένα περιβάλλον ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Υπάρχουν εννέα τρόποι – ή τομείς – μέσα από τους οποίους οι επικεφαλείς και οι διευθυντές χτίζουν ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης. Σε μια επιχείρηση με εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον οι επιχειρηματικοί στόχοι επιτυγχάνονται μέσα από την έμπνευση (inspiring) και την αμφίδρομη επικοινωνία (speaking, listening). Οι εργαζόμενοί τους δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό καθώς λαμβάνουν αναγνώριση, ανάπτυξη και φροντίδα (thanking, developing, caring). Και συνεργάζονται αρμονικά σας ομάδα / οικογένεια μέσα από τις διαδικασίες της πρόσληψης, του εορτασμού των επιτυχιών της επιχείρησης και της συνεισφοράς προς αυτούς (hiring, celebrating, sharing).
Το θεμελιώδες αυτό Μοντέλο – το οποίο έχει πιστοποιηθεί από το Great Place to Work μέσα από μια πορεία 25 ετών έρευνας και ανάλυσης απόψεων εργαζομένων – είναι παγκόσμιο και συνεπές χρόνο με το χρόνο και από χώρα σε χώρα. Μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε οργανισμό και επιχείρηση όσο και διαφορετική δομή να έχουν από δημογραφικής πλευράς.
Πως μετριέται η Εμπιστοσύνη;
Εξετάζουμε την ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ μέσα από δύο πρίσματα. Αξιολογούμε την κουλτούρα της επιχείρησης μέσα από τις απαντήσεις που παρέχονται στο ερωτηματολόγιο της έρευνας εργαζομένων, που αποκαλούμε Αξιολόγηση TRUST INDEX©, και βασίζεται στις πέντε διαστάσεις του μοντέλου του εξαιρετικού εργασιακού περιβάλλοντος από την οπτική γωνία των εργαζομένων. Παράλληλα, αξιολογούμε την επιχείρηση μέσα από το CULTURE AUDIT©, το οποίο διαμορφώνεται με βάση τους 9 τομείς του εργασιακού περιβάλλοντος από την πλευρά της διοίκησης της επιχείρησης.
Η έρευνα αυτή καταγράφει με ακρίβεια τις συμπεριφορές και τις συνθήκες που διαμορφώνουν το επιθυμητό εργασιακό περιβάλλον και τις επιτυχημένες επιχειρήσεις.
Επικεφαλής επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και αναλυτές βασίζονται στα νούμερα και τα αποτελέσματα του Great Place to Work για να θέσουν τις βάσεις για τον ορισμό του Εξαιρετικού Εργασιακού Περιβάλλοντος. Τα στοιχεία αυτά – από την έρευνα Trust Index και Culture Audit – δημιουργούν τη βάση της μεθοδολογίας που το Great Place to Work χρησιμοποιεί για να συμβουλεύσει και να εκπαιδεύσει επιχειρήσεις στο να μεταμορφωθούν σε εξαιρετικά εργασιακά περιβάλλοντα.
 Πηγή: http://www.greatplacetowork.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη