Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grow Greek Tourism Online

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017 θα διεξαχθεί σεμινάριο της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online, με την υποστήριξη της Ανώτερης Σχολής Τουριστική Εκπίδευσης Κρήτης (ΑΣΤΕΚ), στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, πάνω στα Βασικά Στοιχεία του Digital Marketing. Επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο ώστε να δηλώσετε συμμετοχή και να δείτε τα σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν σε πόλης της Ελλάδας το 2017. https://events.withgoogle.com/ggto-workshops-students/2017/


Το Grow Greek Tourism Online είναι μία πρωτοβουλία της Google σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Στόχο έχει να βοηθήσει άτομα στο χώρο του τουρισμού να αναπτύξουν τις γνώσεις τους γύρω από το online marketing. Ανεξάρτητα από τις δεξιότητες ή το επίπεδο γνώσης που έχουν, η ψηφιακή πλατφόρμα Grow Greek Tourism Online φιλοδοξεί να τους βοηθήσει μέσα από online trainings, αλλά και workshops σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

Από το εκπαιδευτικό υλικό του Grow Greek Tourism Online ο χρήστης μπορεί να επωφεληθεί με διάφορους τρόπους, είτε έχει μία επιχείρηση και αναζητά τρόπους να την αναπτύξει, είτε ενδιαφέρεται απλώς να βελτιώσει τις γνώσεις και τις ικανότητές του στο digital marketing. Ο επαγγελματίας μέσω των δωρεάν εκπαιδευτικών βίντεο, θα μάθει τις ενέργειες που πρέπει να κάνει ώστε να προσελκύσει τους κατάλληλους χρήστες, που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή του, και πώς να αξιοποιήσει στο έπακρο το Internet για την επίτευξη των στόχων του, ενώ θα έχει την ευκαιρία να μάθει πώς να χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνικές και εργαλεία, όπως remarketing, analytics, μηχανές αναζήτησης κ.α.

Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται 'Υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς' του Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και υποστηρίζονται από τμήματα και φορείς Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε φοιτητές των συγκεκριμένων τμημάτων και σε όσους ενδιαφέρονται να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στο digital marketing.

Το περιεχόμενο των σεμιναρίων αποτελείται από περιεχόμενο και βέλτιστες πρακτικές που έχουν δημιουργηθεί/εγκριθεί από την Google σε συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες του ψηφιακού marketing και παραδίδεται από εξειδικευμένους επαγγελματίες του ψηφιακού marketing.

 Πηγή: greektourism

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη