Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πώς βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την Επανάσταση των Δεξιοτήτων.



Νέα αποκαλυπτική έρευνα για ελληνικές εταιρίες και πώς σκοπεύουν να διαχειριστούν το προσωπικό τους τα επόμενα δύο χρόνια. Ποια η διεθνής τάση.
Το μέλλον της εργασίας καταδεικνύεται με θετικό πρόσημο σύμφωνα με το άρθρο της ManpowerGroup (NYSE: MAN) «Η Επανάσταση των Δεξιοτήτων», το οποίο δημοσιεύτηκε στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας και παρουσιάζει τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για 18,000 εργοδότες σε 43 χώρες από όλους τους κλάδους.
1 στους 5 εργοδότες (19%) αναμένουν ότι οι ανατρεπτικές τεχνολογικές εξελίξεις θα οδηγήσουν σε αύξηση των θέσεων εργασίας, όσο οι θέσεις αυτές προσαρμόζονται  στις μελλοντικές ανάγκες της εργασίας.

6 στους 10 εργοδότες (64%) προσδοκούν ότι θα διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας εφόσον οι εργαζόμενοι διαθέτουν τις κατάλληλες δεξιότητες και είναι προετοιμασμένοι να μάθουν νέες, να τις αξιοποιούν με το βέλτιστο τρόπο στην καθημερινότητα τους αλλά και να τις προσαρμόζουν.
Οι νέες τεχνολογίες σταδιακά θα απαιτούν εξειδικευμένες δεξιότητες για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις. Στην ανάγκη για πρόβλεψη των μελλοντικών εξελίξεων, καταγράφονται διάφορες θέσεις: θα δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας, διαφορετικές θέσεις εργασίας, λιγότερες θέσεις απασχόλησης, ακόμα και ότι δεν θα υπάρξει καμία νέα θέση εργασίας. Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που αναφέρουν ότι οι εργαζόμενοι θα χρειαστούν νέες δεξιότητες τις οποίες θα χρησιμοποιούν πιο συχνά για να παραμείνουν ενεργοί επαγγελματικά σε νέες θέσεις εργασίας που ίσως να μην είχαμε σκεφτεί ότι θα διαμορφώνονταν.
«Σε αυτή την Επανάσταση των Δεξιοτήτων, η ευμάθεια - η επιθυμία και η ικανότητα να μαθαίνει κανείς δεξιότητες έτσι ώστε να παραμένει σχετικός και επαγγελματικά ενεργός- θα αποτελεί τον παράγοντα εξισορρόπησης διεθνώς στην σημερινή εποχή των τεχνολογικών εξελίξεων», όπως δηλώνει ο Jonas Prising, Προέδρος και CEO της ManpowerGroup. Η πόλωση στο εργασιακό περιβάλλον παραμένει σημαντικό ζήτημα. Για αυτό το λόγο, είναι απαραίτητο να λάβουμε άμεση δράση για την ενδυνάμωση και τον επαναπροσδιορισμό των δεξιοτήτων των εργαζομένων, αντιμετωπίζοντας το χάσμα ανάμεσα στους «έχοντες δεξιότητες» και «μη έχοντες δεξιότητες»- ανάμεσα σε αυτούς που διαθέτουν τις κατάλληλες δεξιότητες και σε εκείνους που βρίσκονται σε κίνδυνο να μην τις εξελίξουν και να μην μείνουν πίσω. Είναι σημαντικό επίσης, να παρακινήσουμε εκείνους που δεν συμμετέχουν ολοκληρωτικά στο εργασιακό περιβάλλον. Όλα τα παραπάνω πλαισιώνουν αυτό που εμείς αντιλαμβανόμαστε ως την ανάδυση της Επανάστασης των Δεξιοτήτων».
Παρατίθενται τα κύρια ευρήματα της έρευνας:
Οι εργοδότες στην Ιταλία, Γουατεμάλα και Περού είναι πιο αισιόδοξοι σχετικά με την επίδραση της αυτοματοποίησης στην εργασία. Παραπάνω από το ένα τέταρτο των εργοδοτών στην Ινδία αναμένουν μείωση στο ανθρώπινο δυναμικό, η Βουλγαρία, Σλοβακία και Σλοβενία ακολουθούν. 
Οι εργαζόμενοι στον κλάδο του IT και στην Εξυπηρέτηση Πελατών εμφανίζονται αισιόδοξοι. Αυτοί οι εργοδότες αναμένουν σημαντικές αυξήσεις στο ποσοστό του  ανθρώπινου δυναμικού τους.
Ραγδαία αύξηση στη ζήτηση καταγράφεται σε αρκετούς κλάδους και γεωγραφικές περιοχές για τους Αναλυτές Δεδομένων, για την διαχείριση των Big Data. Και στον κλάδο της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) αναμένεται αύξηση σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο, καθώς οι επιχειρήσεις κατευθύνονται προς αυτή την περίοδο των αλλαγών.
Η Φανή Κλειδά, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδας, αναφέρει ότι «Στην εποχή της Ψηφιακής Επανάστασης, όπου η ταχύτητα παραγωγής, η πολυπλοκότητα και η καινοτομία νέων τεχνολογιών κυριαρχούν, η αξιοπιστία των ηγετών στον επιχειρηματικό κόσμο εστιάζεται στην ανεύρεση της σωστής ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου κεφαλαίου και τεχνολογικών εξελίξεων. Κεντρική πρόκληση αποτελεί η συνεχής αναβάθμιση και εξέλιξη των τεχνικών και προσωπικών δεξιοτήτων- «Re-skill – Up-skill» ώστε οι πολυάριθμες δυνατότητες που παράγει η τεχνολογία να αποτελούν βάση επιτυχίας για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις. Η συστηματική ενδυνάμωση γνωσιακής ευκινησίας, συναισθηματικής νοημοσύνης, τεχνολογικής επάρκειας και δημιουργικής προσαρμογής στις ραγδαίες αλλαγές συνθέτουν την υπεραξία του ψηφιακού κόσμου προς όφελος του ανθρώπου και των επιχειρήσεων».


Πηγή : news247.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ