Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέδριο Hotel Tech: Τεχνολογία & Revenue Streams 5 αστέρων



Το πρώτο Συνέδριο Hotel Tech, (#hoteltech17), με ιδιαίτερα ενδιαφέρον πρόγραμμα,
παράλληλες ενότητες, αλλά και workshops, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017 στο ξενοδοχείο Divani Caravel, με κεντρικό τίτλο: «Τεχνολογία & Revenue Streams πέντε αστέρων!».

Οι τουριστικές υποδομές και ειδικότερα οι ξενοδοχειακές μονάδες κάθε μεγέθους και κατηγορίας, συνθέτουν μια μεγάλη κάθετη αγορά, η οποία λόγω των πολλών και μεγάλων προκλήσεων που αντιμετωπίζει, αποτελεί ένα ευρύτατο πεδίο εφαρμογής πολλών σύγχρονων τεχνολογιών.


Ειδικότερα στην Ελλάδα – όπου ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας – η αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών και η υλοποίηση αντίστοιχων έργων εξασφαλίζουν τη διαφοροποίηση και ενισχύουν τη λειτουργικότητα /αποτελεσματικότητα των ξενοδοχειακών υποδομών. Αναβαθμίζουν επίσης τις προσφερόμενες υπηρεσίες, γεγονός που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των συγκεκριμένων επιχειρήσεων και στην αύξηση των revenue streams.

Το συνέδριο Hotel Tech, που διοργανώνεται από την Smart Press, στοχεύει στην ανάδειξη όλων αυτών των τεχνολογιών που απευθύνονται στη κάθετη αγορά των ξενοδοχείων.

Συγκεκριμένα εστιάζει σε 5 βασικούς τομείς και συγκεκριμένα στις Τηλεπικοινωνίες, την Πληροφορική, την Ενέργεια, την Ασφάλεια και την Τηλεόραση, αλλά και συνδυασμό όλων αυτών στο πλαίσιο του System Integration.

Φυσικά, σημαντικό ρόλο στην υιοθέτηση και εφαρμογή όλων αυτών των τεχνολογιών έχει πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας. Όλα τα στελέχη και το προσωπικό των ξενοδοχείων, μέσα από τη παροχή των απαραίτητων γνώσεων, τη σωστή εκπαίδευση και πιστή τήρηση των διαδικασιών, αποτελούν τον καταλυτικό παράγοντα βέλτιστης διαχείρισης όλων των ανωτέρω τεχνολογιών.

Σε όλους αυτούς απευθύνεται το συγκεκριμένο συνέδριο, με σκοπό να τους εφοδιάσει με τις κατάλληλες γνώσεις προκειμένου αυτοί να λάβουν τις σωστές αποφάσεις και να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις σύγχρονες τεχνολογίες προς όφελος των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Που απευθύνεται; Το Hotel Tech απευθύνεται σε Στελέχη Ξενοδοχειακών μονάδων (Ξενοδόχους, Διευθυντικά Στελέχη Ξενοδοχειακών μονάδων, Υπεύθυνους Εγκαταστάσεων και Προμηθειών, Διευθυντές Ασφάλειας, Υπεύθυνους τμημάτων ΙCΤ & Μηχανοργάνωσης, Digital Managers, Υπεύθυνους Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων, Συμβούλους, Μηχανικούς, Αρχιτέκτονες, Κατασκευαστές, Υπεργολάβους, Επαγγελματίες του Τουρισμού, κ.α) που λαμβάνουν μέρος στις σημαντικές αποφάσεις για την επιλογή και διαχείριση των τεχνολογικών υποδομών στις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις.

Επίσης, απευθύνεται σε τεχνικές εταιρίες, υπεργολάβους, κατασκευαστές, Intergrators και εν γένει επιχειρήσεις και επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών και εμπορίας εξοπλισμού τηλεπικοινωνιών, πληροφορικής, ενέργειας, ασφάλειας και τηλεόρασης που αναλαμβάνουν την υλοποίηση τεχνολογικών έργων σε ξενοδοχεία και επιχειρήσεις.

Εκθεσιακός τομέας συνεδρίου – Networking & Interactivity
Στον ειδικά διαμορφωμένο εκθεσιακό χώρο του συνεδρίου, οι εταιρίες – χορηγοί, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τους επισκέπτες προκειμένου να τους ενημερώσουν για τις δραστηριότητες, τις τεχνολογικές λύσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, εξετάζοντας τις προοπτικές συνεργασίας.

Το networking είναι σημαντική παράμετρος επιτυχίας του συνεδρίου και από την πλευρά των οργανωτών θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για τη διασφάλισή του. Θα οργανωθούν επίσης πολλές παράλληλες δράσεις (διαγωνισμοί, promotions, workshops κλπ.), προκειμένου να ενισχυθούν τόσο η διαδραστικότητα όσο και η αποτελεσματικότητα.

Η παρακολούθηση του συνεδρίου είναι εντελώς δωρεάν, ενώ παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής.

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ.

Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Συνέδριο και τις επιμέρους ενότητες.


 Πηγή :  www.tornosnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη