Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μπορεί μια νέα εφαρμογή να γίνει ένας καθηγητής αγγλικών στην τσέπη σας;

Καινοτομία από την E-planet educational services για την εκμάθηση αγγλικών

Πόσες φορές έχετε προσπαθήσει να μάθετε μια ξένη γλώσσα και, μόλις την απομνημονεύσετε, μετά από λίγο καιρό, ξεχνάτε λίγο τη γραμματική της, λίγο από το λεξιλόγιό της ή και κάτι από τη προφορά της; Αυτό είναι το πρόβλημα που θέλησε να αντιμετωπίσει η Ε-planet educational services.

Η εταιρία, αφοσιωμένη στο στόχο της να προσφέρει μαθήματα, εκπαιδευτικό υλικό και οργανωτικά εργαλεία που σχετίζονται με τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας, δημιούργησε την εφαρμογή “E-planet English courses”. Έπειτα από δύο χρόνια έρευνας και σχεδιασμού, η εφαρμογή κυκλοφορεί πλέον δωρεάν στο Play Store από τις αρχές του 2017. Ήδη στις λίγες ημέρες κυκλοφορίας της έχουν γίνει πάνω από 500 λήψης και 16 κριτικές με αθροιστική βαθμολογία 4,8.

Ως αρχικός στόχος είχε τεθεί να δημιουργηθεί ένα εργαλείο επικοινωνίας και οργάνωσης ανάμεσα στο φροντιστήριο και τους μαθητές του. Ωστόσο, κατά την κατασκευή της εφαρμογής, οι δημιουργοί της ανακάλυψαν ότι μπορούσαν να προσφέρουν πολλά περισσότερα. Αυξάνοντας τα απαιτήσεις τους και αλλάζοντας τους στόχους τους, αποφάσισαν να μετατρέψουν την εφαρμογή σε έναν hi-tech «καθηγητή» που μπορεί κανείς να μεταφέρει στην τσέπη του.


Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες της έχουν πρόσβαση σε ουσιώδες υλικό από τα τρέχοντα μαθήματά τους. Αρκεί να έχουν σύνδεση στο Διαδίκτυο για να μπορούν να διαβάσουν ένα διαδραστικό βιβλίο, να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά βίντεο ή να χρησιμοποιήσουν ένα έγκυρο λεξικό. Θα μπορούν επίσης να κάνουν επανάληψη στο λεξιλόγιο ή τη γραμματική τους, καθώς και να ακούσουν τους ηχογραφημένους διαλόγους των βιβλίων.

Η έμπνευση για την υλοποίηση της εφαρμογής προήλθε από τη προσπάθεια της E-planet educational services να βοηθήσει χιλιάδες μαθήτριες και μαθητές να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες μέσω ενός smartphone ή tablet. Όπως ισχυρίστηκε εκπρόσωπος της εταιρείας, «Οι νέοι αγαπούν την κινητή τεχνολογία, άρα γιατί να μην την χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τα αγγλικά τους;». Ο ίδιος ανέφερε τα εξής:

«Πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση μπορεί να είναι εύκολα προσιτή και διασκεδαστική ταυτόχρονα. Τώρα οι μαθητές μας μπορούν να καλλιεργήσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας.»

Ωστόσο, ακόμη κι αν δεν είναι κανείς μαθητής της E-planet educational services, πάλι μπορεί να αξιοποιήσει τα οφέλη της εφαρμογής, αφού σε λίγες μέρες θα είναι διαθέσιμη δωρεάν στο ευρύ κοινό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.