Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

10 Πράγματα που σχεδόν κανείς δεν σκέφτεται όταν αποδέχεται μια θέση εργασίας

Το συναίσθημα είναι μοναδικό. Δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη, η στιγμή, που όντας υποψήφιος για μια θέση εργασίας ακούς από το συνεντευκτή σου τη μαγική φράση "Συγχαρητήρια. Η θέση είναι δική σας".

Κάποιος χρειάζεται τις υπηρεσίες σου και προτίθεται να πληρώσει γι' αυτές. Σου προσφέρει, ωστόσο, κάτι άλλο, πέρα από τη θέση αυτή;

Υπάρχουν κάποια στοιχεία που οι περισσότεροι ξεχνάμε να λάβουμε υπόψη όταν αποδεχόμαστε την προσφορά για μια καινούρια δουλειά. Τόσο η χαρά μας για τη θέση όσο και η λαχτάρα για το νέο ξεκίνημα δεν μας αφήνουν να διερευνήσουμε ενδελεχώς σημαντικούς παράγοντες και κριτήρια που θα μας πείσουν ή θα μας αποτρέψουν από το να δεχτούμε τη θέση. Ποιοι είναι όμως αυτοί οι παράγοντες; Παρακάτω θα βρείτε τους 10 σημαντικότερους.


1. Θυσίες

Τι θα πρέπει στην πραγματικότητα να θυσιάσετε για να εκπληρώσετε τα νέα σας καθήκοντα; Κάθε καινούριος ρόλος - ό,τι κι αν είναι αυτός - έχει καινούριες ευθύνες και υποχρεώσεις και είναι ζωτικής σημασίας να είστε σίγουροι για το τι περιλαμβάνει η θέση. Ίσως θα πρέπει να παραμερίσετε κάτι άλλο για να μπορέσετε να επιτύχετε. Είστε έτοιμοι να το κάνετε;

2. Περιβάλλον

Η γνωριμία με τους νέους συναδέλφους είναι πάντα μια δύσκολη και άβολη εμπειρία. Συχνά ένα νεοπροσληφθέν άτομο αισθάνεται ελαφρώς σαν outsider το πρώτο διάστημα, μια κατάσταση που τείνει να διαιωνιστεί εάν δεν υπάρχουν γύρω του τα σωστά άτομα. Οι συνάδελφοί σας είναι τα άτομα με τα οποία θα περνάτε μαζί πάνω από σαράντα ώρες την εβδομάδα και είναι εξαιρετικής σημασίας να είστε φιλικοί απέναντί τους. Το να βρίσκεστε στο λάθος εργασιακό περιβάλλον θα είναι καταστροφικό τόσο για την καριέρα σας όσο και για την ψυχική σας υγεία.

3. Σταθερότητα

Δεν είναι καλό να ξεκινάτε μια νέα δουλειά και να την αφήνετε μερικές εβδομάδες μετά. Πριν αποδεχτείτε τη νέα θέση να είστε πεπεισμένοι πως σας καλύπτει οικονομικά και πως είστε ευχαριστημένοι με τους όρους της πρόσληψής σας.

4. Το lifestyle σας αλλάζει

Δεν υπάρχει πρόβλημα αν σκέφτεστε το παρόν, αλλά πριν αποδεχτείτε μια προσφορά εργασίας να σκεφτείτε σοβαρά και το μέλλον. Μπορεί οι απολαβές της θέσης να σας καλύπτουν αν είστε ελεύθερος αλλά να μην αρκούν αν βρεθείτε με οικογένεια. Φυσικά δεν μπορείτε πάντα να σχεδιάζετε πάντα πώς θα έρθουν τα πράγματα στη ζωή σας αλλά μπορείτε να επιλέξετε τη δουλειά με την οποία θα νιώθετε ασφαλέστερη σε περίπτωση που αλλάξει η ζωή σας.

5. Οφέλη

Αρκετές μεγάλες εταιρείες παρέχουν μια σειρά από οφέλη προς τους εργαζομένους τους. Πριν αποδεχτείτε τη θέση εργασίας, σιγουρευτείτε πως τα οφέλη αυτά αντιστοιχούν πραγματικά στις ανάγκες σας.

6. Μετακινήσεις

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν δέχονται μια νέα δουλειά είναι ότι δεν σκέφτονται την απόσταση της τελευταίας από το σπίτι τους. Αν η απόσταση είναι πολύ μεγάλη τότε μπορεί να μη σας συμφέρει οικονομικά και υπάρχει επίσης η πιθανότητα να είναι καταστροφική για την εικόνα σας και την καριέρα σας αν υπάρχει καθυστέρηση σε καθημερινή βάση.

7. Πρόκληση

Για να είμαστε χαρούμενοι και να εξελισσόμαστε χρειαζόμαστε κίνητρα και προκλήσεις. Σιγουρευτείτε πως η νέα θέση θα σας προσφέρει το είδος των προκλήσεων που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε και να βελτιώσετε τον εαυτό σας.

8. Περηφάνια

Μερικοί άνθρωποι θεωρούν πως η δουλειά πρέπει να μένει στο γραφείο και δεν θα πρέπει να γίνεται θέμα συζήτησης έξω από αυτό. Πριν αποδεχτείτε τη θέση εργασίας, σιγουρευτείτε πως η δουλειά αυτή θα είναι κάτι για το οποίο θα νιώθετε περήφανοι, θα ξυπνάτε χαρούμενοι για να πάτε σε αυτή και δεν θα έχετε πρόβλημα να μιλάτε εκτός γραφείου για θέματα που την αφορούν.

9. Άγχος

Σκεφτείτε το απλά: δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη η τέλεια δουλειά. Οποιαδήποτε θέση εργασίας προκαλεί άγχος και στρες ως ένα βαθμό. Σκεφτείτε εάν εσείς θα είστε σε θέση να διαχειριστείτε αυτό το άγχος. Αν δεν τα καταφέρετε τότε δεν θα μπορείτε να ανταπεξέλθετε στις αξιώσεις της θέσεις αυτής και πιθανότατα θα βλάψετε την υγεία σας και την κοινωνική σας ζωή.

10. Ευκαιρίες

Τι ευκαιρίες σας προσφέρει η νέα θέση εργασίας; Θα σας επιτρέψει για παράδειγμα να εξειδικευτείτε και να αποκτήσετε γνώσεις ώστε να εξελιχθείτε σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία; Μήπως θα λειτουργήσει σαν τροχοπέδη στην επιθυμία σας να πραγματοποιήσετε μεγαλύτερους επαγγελματικούς στόχους; Μια καλή δουλειά θα πρέπει να σας ανοίγει το δρόμο για νέες ευκαιρίες.

Πηγή: jobfind.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη