Διαδικτυακή Ταυτότητα-παρουσία

 Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Digital project strategist


Η ανθρώπινη εξέλιξη αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του κόσμου στον οποίο ζούμε. Η εξέλιξη δεν αφορά μόνο την ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά και και τις ίδιες τις θεωρίες τις οποίες παράγει. Αυτά μπορεί να μας τα αναλύσει βέβαια καλύτερα ένας κοινωνιολόγος. Εγώ σύμφωνα πάντα με τις γνώσεις μου και τα ενδιαφέροντα μου θα σας αναλύσω μια άλλη σημαντική θεωρία, της διαδικτυακής ταυτότητας.

Σκοπός μου είναι μετά την ανάγνωση του άρθρου να βοηθήσω κάποιον όπου δεν γνωρίζει τι είναι διαδικτυακή παρουσία, ή διαδικτυακή ταυτότητα, να μπορέσει να καταλάβει τις έννοιες. Χαρά μου θα ήταν να απαντήσω ακόμα και σε ερωτήματα που μπορεί να σας δημιουργηθούν. Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τη διαδικτυακή παρουσία.

Θα λέγαμε ότι είναι, ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο το συγκεκριμένο υλικό δημιουργείτε η αναδημοσιεύεται αυθαίρετα. Σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρετεί μηνύματα τα οποία μπορεί να μη συσχετίζονται μεταξύ τους κι ας προέρχονται από τον ίδιο πομπό. Πομπός μπορεί να είναι εταιρεία, πρόσωπο, υπηρεσία, η προϊόν. Χρησιμοποιείτε κυρίως όταν δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι η μηνύματα.

Η διαδικτυακή ταυτότητα

Αποτελεί ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη η κλειστή πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο διαφοροποιείτε επίσης στο εξής. Το υλικό που δημοσιεύεται ακολουθεί συγκεκριμένο άξονα δημιουργίας και διαμορφώνεται ανά σκοπό εξυπηρέτησης. Συνήθως στήνεται ανα σκοπός και καμπάνια και τα κανάλια δημοσίευσης του είναι πιο συγκεκριμένα.

Θα λέγαμε ότι και στις δύο περιπτώσεις τα εργαλεία είναι τα ίδια, αλλά διαφέρει ο τρόπος εφαρμογής τους. Ωστόσο αυτό που πρέπει να αναγνωρίσουμε, είναι ότι η διαδικτυακή ταυτότητα μπορεί να χρειάζεται περισσότερη τεχνογνωσία, αλλά αποτελεί σίγουρα μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στη χρήση του διαδικτύου.

Από την άλλη πλευρά η διαδικτυακή παρουσία μπορεί να φανεί αρκετά αποδοτική, ή αρκετά καταστροφική. Προσοχή σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερο να αποφύγετέ να χρησιμοποιήσετε τα Κοινωνικά Δίκτυα, εάν πρώτα δεν υπάρξει σχεδιασμός της στρατηγικής τους. Τα social media πρέπει να αντιμετωπίζονται με επαγγελματισμό, αμεσότητα και ευελιξία. Διαφορετικά το πιθανότερο είναι να σας βλάψουν.


Τα εργαλεία και στις δυο περιπτώσεις είναι τα ίδια
  • Ιστοσελίδα.
  • Κοινωνικά δίκτυα.
  • διαδικτυακές υπηρεσίες.
  • διαδικτυακή διαφήμιση.
  • Παρακολούθηση.
Όλα τα παραπάνω συμβάλουν στη Φήμη μας!


Επενδύοντας στο διαδίκτυο, επενδύετε σε ένα νέο μέσο επικοινωνίας και προβολής. Σημαντικό είναι να σκεφτείτε ότι με αυτό το τρόπο δίνετε αυτό το «κάτι» στο χρήστη, την ώρα που το αναζητά. Παράδειγμα πάρτε αυτό το άρθρο, για να το διαβάζετε σημαίνει ότι το αναζητήσατε ή σας ενδιέφερε τη στιγμή που το είδατε.


 Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι στη σύγχρονη αγορά σύμφωνα με μετρήσεις της Google, 4/5 καταναλωτές χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, για να εντοπίσουν προϊόντα η υπηρεσίες που βρίσκονται κοντά τους.


Υπάρχουν tips για όλες τις λειτουργίες που μπορεί να χρησιμοποιήσετε διαδικτυακά!!!!

φροντίστε ότι κάνετε να το κάνετε σωστά!!!!



Πηγή: markosaction.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου