Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαδικτυακή Ταυτότητα-παρουσία

 Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Digital project strategist


Η ανθρώπινη εξέλιξη αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του κόσμου στον οποίο ζούμε. Η εξέλιξη δεν αφορά μόνο την ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά και και τις ίδιες τις θεωρίες τις οποίες παράγει. Αυτά μπορεί να μας τα αναλύσει βέβαια καλύτερα ένας κοινωνιολόγος. Εγώ σύμφωνα πάντα με τις γνώσεις μου και τα ενδιαφέροντα μου θα σας αναλύσω μια άλλη σημαντική θεωρία, της διαδικτυακής ταυτότητας.

Σκοπός μου είναι μετά την ανάγνωση του άρθρου να βοηθήσω κάποιον όπου δεν γνωρίζει τι είναι διαδικτυακή παρουσία, ή διαδικτυακή ταυτότητα, να μπορέσει να καταλάβει τις έννοιες. Χαρά μου θα ήταν να απαντήσω ακόμα και σε ερωτήματα που μπορεί να σας δημιουργηθούν. Λοιπόν ας ξεκινήσουμε με τη διαδικτυακή παρουσία.

Θα λέγαμε ότι είναι, ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο το συγκεκριμένο υλικό δημιουργείτε η αναδημοσιεύεται αυθαίρετα. Σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρετεί μηνύματα τα οποία μπορεί να μη συσχετίζονται μεταξύ τους κι ας προέρχονται από τον ίδιο πομπό. Πομπός μπορεί να είναι εταιρεία, πρόσωπο, υπηρεσία, η προϊόν. Χρησιμοποιείτε κυρίως όταν δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι η μηνύματα.

Η διαδικτυακή ταυτότητα

Αποτελεί ότι δίποτε είναι δημοσιευμένο στο διαδίκτυο και επιτρέπει ελεύθερη η κλειστή πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο διαφοροποιείτε επίσης στο εξής. Το υλικό που δημοσιεύεται ακολουθεί συγκεκριμένο άξονα δημιουργίας και διαμορφώνεται ανά σκοπό εξυπηρέτησης. Συνήθως στήνεται ανα σκοπός και καμπάνια και τα κανάλια δημοσίευσης του είναι πιο συγκεκριμένα.

Θα λέγαμε ότι και στις δύο περιπτώσεις τα εργαλεία είναι τα ίδια, αλλά διαφέρει ο τρόπος εφαρμογής τους. Ωστόσο αυτό που πρέπει να αναγνωρίσουμε, είναι ότι η διαδικτυακή ταυτότητα μπορεί να χρειάζεται περισσότερη τεχνογνωσία, αλλά αποτελεί σίγουρα μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στη χρήση του διαδικτύου.

Από την άλλη πλευρά η διαδικτυακή παρουσία μπορεί να φανεί αρκετά αποδοτική, ή αρκετά καταστροφική. Προσοχή σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερο να αποφύγετέ να χρησιμοποιήσετε τα Κοινωνικά Δίκτυα, εάν πρώτα δεν υπάρξει σχεδιασμός της στρατηγικής τους. Τα social media πρέπει να αντιμετωπίζονται με επαγγελματισμό, αμεσότητα και ευελιξία. Διαφορετικά το πιθανότερο είναι να σας βλάψουν.


Τα εργαλεία και στις δυο περιπτώσεις είναι τα ίδια
  • Ιστοσελίδα.
  • Κοινωνικά δίκτυα.
  • διαδικτυακές υπηρεσίες.
  • διαδικτυακή διαφήμιση.
  • Παρακολούθηση.
Όλα τα παραπάνω συμβάλουν στη Φήμη μας!


Επενδύοντας στο διαδίκτυο, επενδύετε σε ένα νέο μέσο επικοινωνίας και προβολής. Σημαντικό είναι να σκεφτείτε ότι με αυτό το τρόπο δίνετε αυτό το «κάτι» στο χρήστη, την ώρα που το αναζητά. Παράδειγμα πάρτε αυτό το άρθρο, για να το διαβάζετε σημαίνει ότι το αναζητήσατε ή σας ενδιέφερε τη στιγμή που το είδατε.


 Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι στη σύγχρονη αγορά σύμφωνα με μετρήσεις της Google, 4/5 καταναλωτές χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, για να εντοπίσουν προϊόντα η υπηρεσίες που βρίσκονται κοντά τους.


Υπάρχουν tips για όλες τις λειτουργίες που μπορεί να χρησιμοποιήσετε διαδικτυακά!!!!

φροντίστε ότι κάνετε να το κάνετε σωστά!!!!



Πηγή: markosaction.wordpress.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη