Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναζητούνται...οι έξυπνοι της Κρήτης

Για μεθαύριο Σάββατο 21 Μαΐου στις 7 το απόγευμα, στην αίθουσα "Μ. Κεφαλογιάννη" στην Τράπεζα Πειραιώς, στα Ανώγεια, έχει οριστεί το ραντεβού για το επιμορφωτικό σεμινάριο-ημερίδα με θέμα "Χαρισματικά παιδιά: Αναγνώριση-διαχείριση από γονείς και εκπαιδευτικούς" που διοργανώνει η ελληνική MENSA σε συνεργασία με το TEDx Anogeia, υπό την αιγίδα του Δήμου Ανωγείων.

Την εκδήλωση, η οποία πραγματοποιείται στα πλαίσια των σκοπών του καταστατικού της MENSA για αναγνώριση και υποστήριξη της ανθρώπινης ευφυΐας, συνεχίζοντας έτσι την κοινωνική προσφορά της σε όλη την Ελλάδα, στηρίζουν ο Σκακιστικός Όμιλος Ανωγείων "Ιδαίο Άντρο" και οι Σχολικές Επιτροπές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου Ανωγείων.

Στην εκδήλωση από μέρους της ελληνικής MENSA θα μιλήσουν ο πρόεδρός της κ. Χρήστος Αποστολίδης, πολιτικός μηχανικός, ο οποίος θα αναφερθεί στα 70 χρόνια ζωής της MENSA, στους σκοπούς και στην κοινωνική προσφορά της, καθώς και στις δράσεις και τους στόχους του ελληνικού τμήματος της MENSA, που φέτος συμπληρώνει 30 χρόνια παρουσίας, και ο αντιπρόεδρός της κ. Ανδρέας Αθανασάκης, ιατρός, ο οποίος θα παρουσιάσει τα εκπαιδευτικά προγράμματα χαρισματικότητας και τις επιστημονικές έρευνες στις οποίες συμμετέχει η ελληνική MENSA, απαντώντας και στο ερώτημα «Χαρισματικός γεννιέται κάποιος ή γίνεται;». Κεντρική ομιλήτρια της εκδήλωσης θα είναι η επιστημονικά υπεύθυνη Χαρισματικότητας της MENSA κ. Δανάη Δεληγεώργη, ΜΑ, Gifted Education & Social Emotional Needs, Ψυχοπαιδαγωγός κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης.



Τι είναι η MENSA

Η MENSA είναι ο παγκόσμιος μη κερδοσκοπικός οργανισμός για την αναγνώριση και ανάπτυξη της ανθρώπινης ευφυΐας. Ιδρύθηκε το 1946, και σήμερα αριθμεί πάνω από 125.000 μέλη, χωρίς καμία διάκριση, φυλετική, θρησκευτική, πολιτική, ταξική, φύλου, ηλικίας ή επιπέδου μόρφωσης, έχοντας εθνικές λέσχες MENSA σε 45 χώρες του κόσμου και μέλη σε περισσότερες από 100. Για να γίνει κάποιος μέλος της MENSA, η μόνη προϋπόθεση είναι να έχει δείκτη νοημοσύνης (Ι.Q. - Intelligence Quotient) που να τον κατατάσσει στο ανώτερο 2% του ανθρώπινου πληθυσμού. Ο Δ.Ν. μετράται με αναγνωρισμένα και αξιόπιστα τεστ, τη σύνταξη των οποίων επιμελούνται ειδικοί ψυχολόγοι.




Τα κριτήρια συμμετοχής

Η ελληνική MENSA, στα πλαίσια των σκοπών της για την αναγνώριση και ανάπτυξη της ανθρώπινης ευφυΐας σε όλη την Ελλάδα, διεξάγει ομαδικά τεστ I.Q. για την εισαγωγή στη MENSA στην Κρήτη, και συγκεκριμένα αύριο Παρασκευή 20 Μαΐου στα Χανιά, με ώρα έναρξης στις 7 το απόγευμα (το τεστ θα διεξαχθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων, οδός Ελ. Βενιζέλου 28), και την Κυριακή 22 Μαΐου στο Ηράκλειο, με ώρα έναρξης 12:30 το μεσημέρι (το τεστ θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο "Apollonia Beach Beach Resort & SPA στην Αμμουδάρα).

Το κόστος συμμετοχής στο τεστ είναι 30 ευρώ (για φοιτητές, μαθητές και ανέργους-ΟΑΕΔ 20 ευρώ). Δε χρειάζεται προηγούμενη αίτηση, παρά μόνο έγγραφο που να αποδεικνύει την ταυτότητα του υποψηφίου. Η αίτηση συμπληρώνεται επιτόπου. Το τεστ αφορά άτομα που έχουν συμπληρώσει το 10ο έτος της ηλικίας τους. Όσοι δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, χρειάζονται εξουσιοδότηση από έναν γονέα ή κηδεμόνα. Τα τεστ αποτελούνται μόνο από σχηματικές παραστάσεις, ώστε να μπορούν να απαντηθούν από όλους (ακόμη και από αυτούς που δε γνωρίζουν γραφή και ανάγνωση) και δεν προϋποθέτει εγκυκλοπαιδικές γνώσεις. Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα: www.mensa.org.gr.





Ρεπορτάζ: Μαρία Αντονωγιαννάκη
Πηγή: Νέα Κρήτη



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ