Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AdWords Στη Κρήτη

Το AdWords  αποτελεί το διαφημιστικό εργαλείο της Google το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να διαφημιστείτε.
Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται όταν κάποιο άτομο αναζητά όρους που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Για να φτάσετε στο σημείο να εμφανιστεί η διαφήμιση σας θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Επίσης μπορείτε να προβάλετε τη διαφήμιση σας σε έναν ιστότοπο που σχετίζεται με το περιεχόμενο σας.
Ορισμένοι τύποι καμπάνιας:
  • Δίκτυο αναζήτησης με επιλογή εμφάνισης
  • Μόνο δίκτυο αναζήτησης
  • Μόνο Δίκτυο εμφάνισης
  • Αγορές
  • Βίντεο
Σημαντικό πριν προβάλετε τη διαφήμιση σας, είναι να είστε σίγουρος ότι ο ιστότοπός σας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενθαρρύνει τους χρήστες να αγοράσουν αυτά που προσφέρετε. Αν ναι, τότε μπορείτε άφοβα να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, για να φέρετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας, οι οποίοι είναι πιθανό να αλληλοεπιδράσουν.

Το κόστος είναι ελεγχόμενο ανα πάσα στιγμή, αφού εσείς ορίζεται τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Όταν όμως προβάλλετε διαφημίσεις με το AdWords, δε παύει να κάνετε μια οικονομική επένδυση για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, για να σημειώσετε επιτυχία αυτό που πρέπει να υπολογίζετε είναι ότι δε χρειάζονται απλώς χρήματα. 

Είναι επίσης πολύ σημαντικό, να επενδύετε χρόνο για να ελέγχετε τακτικά το λογαριασμό σας και να κάνετε προσαρμογές μέχρι να είστε ικανοποιημένοι με την απόδοση της επένδυσής σας.
Αν βρίσκεστε στη Κρήτη, εμπιστευτείτε με και μαζί θα φτιάξουμε τη καλύτερη καμπάνια σας. συμβουλευτείτε με για
  • Συμβουλές για τη σωστή στρατηγική
  • Στήσιμο καμπάνιας
  • Επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών
  • Συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της καμπάνιας
Αν έχετε ήδη λογαριασμό Adwords τότε στοχεύουμε στη βελτιστοποίηση του πετυχαίνοντας, μείωση του κόστους ανά κλικ που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε τους ίδιους επισκέπτες με λιγότερα χρήματα ή περισσότερους επισκέπτες με τα ίδια χρήματα.
Καμία καμπάνια δε μπορεί να μείνει σταθερή στην αρχική της μορφή, πάντα χρειάζεται βελτιώσεις ώστε να φτάσει τη μέγιστη απόδοση της. Με τη συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας θα κερδίσετε

  • Μεγαλύτερη απόδοση της διαφήμισής σας
  • Χαμηλότερο κόστος πρόσκτησης πελάτη
  • Περισσότερες και πιο αποτελεσματικές ευκαιρίες προβολής
  • Μείωση διαφημιστικών εξόδων
  • Πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Από τον Μάρκο Σμυρνάκη.
markosaction.wordpress.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη