Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας: “Speak Greek in March”

Μένω στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Ο πατέρας μου γεννήθηκε στο Σισάνι της Κοζάνης και η μητέρα μου στo Καρπενήσι, στη Μυρίκη. Αγαπώ τα ταξίδια και στα χόμπι μου περιλαμβάνονται οι νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες που απολαμβάνω με την οικογένειά μου. Επίσης αγαπώ τη δουλειά μου και τη βοήθεια που προσφέρουμε στις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές τους. Έχω αφιερώσει τα δύο τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη της επιχείρησής μου και σε αυτό το διάστημα έχουν παρουσιαστεί υπέροχες ευκαιρίες για εξέλιξη. Μια από αυτές είναι το Speak Greek in March (SGM) και όταν, λόγω των  γνώσεών μου στο ψηφιακό marketing,   μου ζητήθηκε να συνεισφέρω στην καμπάνια 2016 SGM, δεν δίστασα ούτε στιγμή.
 
Καμπάνια Speak Greek in March
Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις
Το Speak Greek in March δημιουργήθηκε με σκοπό να παρακινήσει την ελληνική κοινότητα, το εκπαιδευτικό σύστημα και την κυβέρνηση να δώσουν υψηλότερη προτεραιότητα  στην ομιλία, την εκμάθηση και τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας. Η πρωτοβουλία αυτή βρίσκεται τώρα στο δεύτερο έτος και, με βάση μια καινούργια ιδέα, προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε μέρα του Μαρτίου θα υπάρχει μια δραστηριότητα  η οποία να αυξάνει το ενδιαφέρον για τα Ελληνικά. Γι αυτό το λόγο ορίστηκαν 31 θέματα, ένα για κάθε μέρα. Τα θέματα ποικίλουν από απλές κατηγορίες όπως το «αλφάβητο», η «αριθμητική» και η «γραμματική» έως τη «φιλοσοφία», την «πολιτική», την «οικονομική», «τους Ολυμπιακούς» και τη «μυθολογία», για να αναφέρω κάποια ενδεικτικά παραδείγματα. Όλα τα θέματα που έχουν επιλεγεί προέρχονται από ελληνικές λέξεις και έχουν τις ρίζες τους στην ελληνική γλώσσα.
Παρόλο που η καμπάνια ξεκίνησε εδώ στη Μελβούρνη, σύντομα εξαπλώθηκε σε άλλες περιοχές της Αυστραλίας αλλά και στο εξωτερικό. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια μπορείτε να επισκεφτείτε το www.speakgreekinmarch.com. Εδώ θα βρείτε επίσης και μια συνέντευξη του προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής, Μάικ Ζαφειρόπουλου στον Θέμη Καλλό για το SBS Greek Radio. Ο συγκεκριμένος ραδιοφωνικός σταθμός επίσης συμμετέχει στη φετινή καμπάνια παίρνοντας καθημερινά συνεντεύξεις από διακεκριμένους καλεσμένους οι οποίοι ειδικεύονται στο θέμα της ημέρας και μπορούν να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες.
 
Οι καλύτερες διακοπές μου στην Ελλάδα & αγαπημένες αναμνήσεις!
Συγκινούμαι και μόνο με τη σκέψη! Ήρθα στην Αυστραλία όταν ήμουν σχεδόν 9 ετών. Όταν ξαναήρθα στην Ελλάδα μόνη μου για πρώτη φορά ήμουν 22. Πριν ταξιδέψω στον βορρά για να επισκεφτώ τη γιαγιά μου και να ξανασυναντήσω τους συγγενείς μου, πέρασα μερικές μέρες στην Αθήνα και πήρα το φέριμποτ για τη Μύκονο. Μετά πήγα στην Πάρο. Έπειτα στη Σαντορίνη. Για δυο ολόκληρες εβδομάδες ήταν σαν να ζούσα σε καρτ ποστάλ, δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα. Πριν από τρία χρόνια επέστρεψα στη Σαντορίνη με τα μικρά  παιδιά μου και ήταν πάλι σαν την πρώτη φορά, μου προκάλεσε δέος και μου έκοψε την ανάσα με την ομορφιά της.
 
Τα Ελληνικά Νησιά
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να στερήσετε στον εαυτό σας μια επίσκεψη στα ελληνικά νησιά και αν μπορείτε να επισκεφθείτε μόνο ένα, πηγαίνετε στη Σαντορίνη. Είναι ένα από τα μέρη που όλοι πρέπει να δουν τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους!
 
Αστείο Περιστατικό
Όταν ήμουν στην Κέρκυρα ο θείος μου με πήγε μια βόλτα με το αυτοκίνητο και κάναμε το γύρο του Νησιού. Παντού έβλεπα το όνομα Δήμος. Στο τέλος της μέρας ρώτησα, «Λοιπόν, πες μου ποιος είναι αυτός ο Δήμος που του ανήκει σχεδόν όλο το νησί;». Ο θείος δεν μπορούσε να σταματήσει τα γέλια καθώς μου εξηγούσε ότι Δήμος δεν ήταν κάποιο πρόσωπο αλλά ο Δήμος Κερκυραίων!
 
 
Αξέχαστες Εντυπώσεις
Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη γιατί ολόκληρη η εμπειρία ήταν αξέχαστη. Αν και, τώρα που το σκέφτομαι, τίποτα δεν είναι καλύτερο από τις ήσυχες στιγμές σε ένα εστιατόριο στην κορυφή ενός βράχου με υπέροχο φαγητό και θέα στο Αιγαίο Πέλαγος!
 
Τι κάνει την Ελλάδα ερωτεύσιμη;
Νομίζω ότι είναι η ιστορία, ο πολιτισμός, οι παραδόσεις, το φαγητό, η μουσική και οι μοναδικές εμπειρίες που κάνουν τους ανθρώπους να ερωτεύονται την Ελλάδα. Προσωπικά δεν αλλάζω το φαγητό με τίποτα. Λατρεύω την ελληνική κουζίνα.
 
Αγαπημένη γεύση
Ο μουσακάς, μια καλή χωριάτικη σαλάτα και η πρασόπιτα της μητέρας μου είναι τα αγαπημένα μου και τα αποζητάω συχνά. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος. Απλά είναι πεντανόστιμα.
 
Επόμενος ελληνικός προορισμός
Ο τελευταίος προορισμός που επισκέφτηκα ήταν το Σάνσαϊν Κόουστ στο Κουίνζλαντ της Αυστραλίας και το επόμενο μέρος που θα ήθελα να επισκεφτώ στην Ελλάδα είναι η Χαλκιδική στα βόρεια της χώρας.
 
Αγαπημένο μεταφορικό μέσο
Διεύθυνα μια επιχείρηση με αερόστατα για πολλά χρόνια και μου αρέσει να διασχίζω και να βλέπω έναν τόπο από ένα όμορφο αερόστατο – και αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω στην Ελλάδα κάποια στιγμή!
 
Προτιμάτε να ταξιδεύετε μόνος/η ή με την οικογένεια/φίλους;
Μου αρέσουν όλες οι πιθανές εκδοχές!
Τώρα τα αγαπημένα μου σουβενίρ είναι οι φωτογραφίες μας
 
Τι θεωρείτε απαραίτητο να έχετε μαζί σας στις διακοπές;
Ένα καλό βιβλίο!
 
Ενθύμια από την Ελλάδα
Επειδή ζούσαμε στην Ελλάδα όταν ήμαστε πολύ μικροί, υπάρχουν πολλές φωτογραφίες και οι γονείς μου νιώθουν ότι αυτή είναι η πατρίδα τους, ο τόπος στον οποίο ανήκουν. Την τελευταία φορά επέστρεψα με μια βαλίτσα γεμάτη τραπεζομάντηλα, μαξιλαροθήκες και κλινοσκεπάσματα που είχε κεντήσει η γιαγιά μου. Πριν γεννηθούν τα παιδιά μου, έπρεπε οπωσδήποτε να φέρω ένα ξεχωριστό ενθύμιο από κάθε προορισμό. Τώρα τα αγαπημένα μου σουβενίρ είναι οι φωτογραφίες μας.
 
 
πηγή: blog.discovergreece.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ