Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3 πρωινά τελετουργικά των πολύ επιτυχημένων ανθρώπων .

 Τα μυστικά που κάθε πρωί τους εξασφαλίζουν μέγιστη πνευματική δύναμη και απόδοση

 
Αν μιλάμε για "επαγγελματική στολή" που όμως εξέπεμπε αυτοπεποίθηση και τελικά έγινε σήμα κατατεθέν μίας διαφορετικής κομψότητας στη δουλειά, τότε μιλάμε για τον Στιβ Τζομπς: Μαύρο ζιβάγκο σε παραλλαγές, τζιν και αυτό ήταν όλο.

Για την επιτυχία δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή. Υπάρχουν, όμως, βήματα, μέθοδοι και μυστικά που κρατούν κάποιον σε επαφή με τον στόχο του και ταυτόχρονα του δίνουν μια μικρή ανάσα μέσα στο σκληρό πρόγραμμα της μέρας του, μικρές άγκυρες για να «κρατηθεί» και να συνεχίσει να παλεύει για το καλύτερο.

Σύμφωνα με τον Rhett Power, συγγραφέα εγχειριδίων για έξυπνη διοίκηση μεγάλων επιχειρήσεων υπάρχου κάποια τελετουργικά που εφαρμόζουν άνθρωποι που αποδεδειγμένα έχουν διακριθεί στον τομέα τους, χωρίς να στερούνται τις ευτυχισμένες στιγμές της μέρας του. Τα τρία βασικότερα είναι αυτά:


 Βρείτε μία επαγγελματική «στολή»
Κι όταν λέμε «στολή» δεν εννοούμε του αστυνόμου, αλλά έναν τύπο ρούχων που σας εκφράζει, σας κρατά άνετους όλη μέρα και δεν αφαιρεί τίποτα από την κομψότητα σας. Η συμβουλή ισχύει και για τον γυναικείο πληθυσμό. Από το να χάνεις χρόνο κάθε πρωί ή το προηγούμενο βράδυ για το τι θα φορέσεις, βρες ένα ρούχο που σου πάει, σε βολεύει και τονώνει την αυτοπεποίθηση σου και φρόντισε να υπάρχει στη ντουλάπα σου σε διαφορετικές εκδοχές, συμβουλεύει ο ειδικός. Βέβαια, αναφέρει και τον Μαρκ Ζούγκερμπεργκ, ως παράδειγμα, αλλά μάλλον ο Στιβ Τζομπς ήταν πιο κοντά σε αυτό που περιγράφει ως «κοστούμι δύναμης, αυτοπεποίθησης και άνεσης».



15’ χαράς αρκούν, αν κάνετε κάτι που πραγματικά σας αρέσει
Πριν φύγετε το πρωί από το σπίτι, κάντε έστω και για 10-15 λεπτά κάτι που σας γεμίζει χαρά. Από το διαβάσετε λίγες σελίδες ακόμη από το αγαπημένο σας βιβλίο ή να πάτε μια μικρή βόλτα το σκύλο. Το να κάνετε αυτό που σας ευχαριστεί ελάχιστη ώρα από τη στιγμή που θα ξυπνήσετε λειτουργεί σαν ένα δημιουργικό ντους στον εγκέφαλο και σας πλημμυρίζει από ενδορφίνες, που σας κρατούν ευδιάθετους και δημιουργικούς όλη μέρα, λέει ο Power.



Μην αναζητάτε το ιδανικό μέρος, την ιδανική στιγμήΕδώ ο Power χρησιμοποιεί ως παράδειγμα την Άγκαθα Κρίστι. Μπορούσε να γράψει παντού, με όποιες συνθήκες, σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιούσε γραφείο. Τι θέλει να πει ο συγγραφέας με αυτό; Ότι δεν χρειάζεται το πρωί να μπαίνετε στη διαδικασία να οραματιστείτε τις ιδανικές συνθήκες κάτω από τις οποίες θα δουλέψετε σήμερα: η κάθε μέρα έχει τα δικά της απρόοπτα και ασχέτως που φέρατε λουλουδάκια στο γραφείο και είχατε προγραμματίσει τη δουλειά σας, είναι πολύ πιθανόν όλο αυτό το πρόγραμμα να χαλάσει. Το θέμα είναι να μη χαλάσει η ψυχολογία σας, να εργαστείτε σα να μην άλλαξε τίποτα, σαν τίποτα να μη σας έβγαλε από τον δρόμο. Όπως χαρακτηριστικά γράφει, «ιδανικές στιγμές και ιδανικές περιστάσεις δεν υπάρχουν ποτέ». Είναι μέσα μας και εμείς τις κρατάμε σε λειτουργία.

 Με στοιχεία από το Inc.
 
 
Πηγή:www.lifo.gr





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη