Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μεταναστευτικό προβάλλει την ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα

Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Το μεταναστευτικό προβάλλει τη ανθρωπιά και τη φιλοξενία του Έλληνα. Ας μεταδώσουμε κι εμείς το ίδιο συναίσθημα στους τουρίστες.  Αν αυτό γίνεται σε περιοχές που πλήττονται από το μεταναστευτικό, φανταστείτε πόσο πιο εύκολα μπορεί να γίνει σε περιοχές που οι συνθήκες είναι πολύ καλύτερες.

Το 2016 για τον Ελληνικό τουρισμό αναμενόταν να είναι μια δύσκολη χρόνια. Παρά τα οικονομικά και μεταναστευτικά προβλήματα που αναπτύσσονται συνεχώς μέσα στα ελληνικά σύνορα, τα στατιστικά στοιχεία καταλήγουν ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση στον αριθμό των τουριστών που έχουν ήδη επιλέξει ως ταξιδιωτικό τους προορισμό την Ελλάδα.
Το 2015 ο τουρισμός άγγιξε τα 26 εκατομμύρια, 4 εκατομμύρια περισσότερες αφίξεις σε σχέση με το 2014. Φέτος αναμένεται χρονιά ρεκόρ πράγμα που σημαίνει ότι θα ξεπεράσουμε τα 26 εκατομμύρια και υπολογίζεται να τα ξεπεράσουμε κατά 2 εκατομμύρια περίπου τουρίστες. Εκ των οποίον οι περισσότεροι θα είναι Ρώσοι κι αυτό φυσικά, για το επεισόδιο που σημειώθηκε μετά τη συντριβή του Ρώσικου αεροσκάφους από Τούρκικη βούληση. Αποτέλεσμα αυτού? Σίγουρα δεν θα επισκεφτούν όλοι οι Ρώσοι την Ελλάδα, αλλά αναμένεται να έρθει ένα σημαντικό ποσοστό από τα 4,5 εκατομμύρια που επισκεπτόντουσαν μέχρι χθες τη Τουρκία.

Ιδιαίτερη προτίμηση μας δείχνουν φέτος και οι Γερμανοί τουρίστες, αφού οι tour operator προσφέρουν πολύ περισσότερα ξενοδοχεία σε σχέση με πέρυσι σε Ελληνικούς προορισμούς. Ενώ η Έλενα Κουντουρά δίνει νέες λύσεις για την ενίσχυση του Τουρισμού  με απευθείας πτήσεις από Ελλάδα σε Κίνα, Κορέα, ΗΠΑ και Μέση ανατολή. Καθώς και την προώθηση εναλλακτικών προορισμών, από αυτούς που αντιμετωπίζουν τα μεταναστευτικά προβλήματα, με σκοπό πάντα να όχι μόνο να αυξήσει τη προσέλευση, αλλά και τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν.
Οι μελέτες λοιπόν δείχνουν τη άνοδο του Τουρισμού, από εμάς τους ίδιους πλέον εξαρτάται η εντύπωση που θα σχηματίσουν οι Επισκέπτες στη χώρα μας. Πρέπει να σκεφτούμε λίγο πρακτικά και να θυμηθούμε πρώτα εμείς και ύστερα να δείξουμε στους τουρίστες τι σημαίνει να είσαι Έλληνας και να έχεις Ελληνική κουλτούρα.
Ας βοηθήσουμε το τόπο μας να ξανά κερδίσει το στοίχημα του Τουρισμού, γιατί όπως φαίνεται είναι η κύρια πύλη εξόδου από τη μιζέρια και την Κρίση που επηρεάζει, όχι τη χώρα, αλλά εμάς τους ίδιους τους κατοίκους της. Αφού λίγο πολύ όλοι ασχολούμαστε ή έχουμε κοντινούς ανθρώπους που επιβιώνουν μέσω του τουρισμού.

Ας κρατήσουμε καθαρή τη Χώρα μας. Ας δείξουμε το χαμόγελο μας στους Τουρίστες. Ας τους βοηθήσουμε να κινηθούν στις περιοχές μας. Ας εκμεταλλευτούμε το πρόσωπο της ανθρωπιάς και της φιλοξενίας που έχει προβληθεί από το μεταναστευτικό. Αυτό κάναμε κάποτε, αυτό πρέπει να κάνουμε και τώρα. Ας δείξουμε τι σημαίνει ελληνική φιλοξενία με πράξεις. Το έχουμε ανάγκη πρώτα εμείς, ας το κάνουμε λοιπόν για να ξανά βρούμε την πολιτισμική μας Ταυτότητα.

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .