Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ασφάλεια στα κοινωνικά δίκτυα

Παραμείνετε ασφαλείς στα κοινωνικά δίκτυα

Είστε έτοιμοι για εκείνο το ταξίδι στην Αμερική που σχεδιάζετε τόσο καιρό; Θέλετε να το πείτε σε όλο τον κόσμο; Αρκεί να αναρτήσετε το γεγονός μαζί με τον ενθουσιασμό σας στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα κάνουμε επιτέλους αυτό το ταξίδι…” περιμένετε! Αν ανακοινώσετε δημόσια ότι φεύγετε για ένα μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό είναι σαν να βάζετε μια μεγάλη πινακίδα νέον που να λέει “Ελάτε να μας ληστέψετε, θα λείψουμε αρκετές εβδομάδες. Με την ησυχία σας!”

Μπορεί τα κοινωνικά δίκτυα να είναι ένα ιδανικό μέσο επικοινωνίας με τους φίλους και την οικογένειά σας, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σας με πολλούς τρόπους. Παρακάτω θα βρείτε μερικές απλές συμβουλές για μεγαλύτερη ασφάλεια όταν χρησιμοποιείτε τα κοινωνικά δίκτυα.
Να είστε διακριτικοί. Να προσέχετε τι γράφετε στη σελίδα του προφίλ σας, στα φόρουμ, στα μηνύματα ή σε άλλες μορφές ηλεκτρονικής επικοινωνίας για να αποτρέψετε την πιθανή κλοπή της ταυτότητάς σας και να αποφύγετε άλλες απειλές. Πληροφορίες, όπως το όνομα και η επαγγελματική σας ιδιότητα, διευθύνσεις, τηλέφωνα, ημερομηνία γέννησης κτλ. είναι επικίνδυνο να εκτίθενται δημόσια. Να είστε πιο γενικόλογοι στις αναρτήσεις και τις πληροφορίες που δημοσιεύετε ώστε να μην μπορούν οι κακόβουλοι χρήστες να τις χρησιμοποιήσουν εύκολα εναντίον σας.
Η επιφυλακτικότητα πρέπει να σας γίνει δεύτερη φύση. Παρόλο που οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτες με πλήθος χρήσιμων και άχρηστων πληροφοριών, είναι σημαντικό να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στο τι αποκαλύπτετε για τον εαυτό σας. Οι χρήστες συνήθως λένε ψέματα που εξυπηρετούν το προσωπικό τους συμφέρον ή διαδίδουν αναληθείς πληροφορίες από άγνοια.
Σκεφτείτε πριν εκφράσετε άποψη. Μην φέρεστε απερίσκεπτα. Αν και το Internet παρέχει ένα μικρό βαθμό ανωνυμίας, τα πράγματα μπορεί να εκτραπούν μερικές φορές και να στραφούν εις βάρος σας. Τέτοια παραδείγματα είναι χυδαιότητες, προσβολές ή λεκτικές επιθέσεις εναντίον σας. Φερθείτε ψύχραιμα και επαγγελματικά. Με απλά λόγια, σκεφτείτε πριν πληκτρολογήσετε.
Επαγγελματισμός πρέπει να χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά σας. Η ανάρτηση φωτογραφιών στο προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να έχει πλάκα, αλλά μπορεί να αποβεί και επικίνδυνη. Μερικές φορές, πολύ επικίνδυνη. Και, μερικές φορές, περισσότερο επικίνδυνη από όσο μπορούσατε να φανταστείτε. Πριν λοιπόν "ανεβάσετε" φωτογραφίες από τα τρελά πάρτι της φοιτητικής σας ζωής, θυμηθείτε ότι μπορεί να τις δει ο μελλοντικός εργοδότης σας και να αλλάξει γνώμη για την πρόσληψή σας. Μπορεί ο άντρας ή η γυναίκα των ονείρων σας να σχηματίσει λάθος άποψη για σας. Κρατήστε επαγγελματικό ύφος και, φυσικά, μην δημοσιεύετε γυμνές φωτογραφίες.
Να είστε πάντα σε εγρήγορση – Θυμάστε τις παλιές καλές μέρες της υπηρεσίας άμεσων μηνυμάτων AOL(TM), πριν κυκλοφορήσει η ανεξάρτητη εφαρμογή; (Αν όχι, μάλλον είμαι πολύ μεγάλος). Τέλος πάντων, σκεφτήκατε ποτέ ότι το άτομο με το οποίο συνομιλείτε ίσως να μην είναι αυτός/αυτή που λέει ότι είναι; Σίγουρα έχετε ακούσει τέτοιες ιστορίες. Ενώ νομίζετε ότι συνομιλείτε με μια όμορφη εικοσάχρονη, στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν άντρα που προσπαθεί να υποκλέψει τα προσωπικά σας δεδομένα και να τα χρησιμοποιήσει εναντίον σας. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο οι χρήστες να κρύβουν την πραγματική τους ταυτότητα προσποιούμενοι κάποιον άλλο. Και μέχρι να επαληθεύσετε με κάποιο τρόπο τις πληροφορίες που σας δίνουν για την ταυτότητά τους, μην αποκαλύπτετε ποτέ προσωπικές, τραπεζικές ή επαγγελματικές πληροφορίες.
Ελέγξτε τις ρυθμίσεις για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας. Τα κοινωνικά δίκτυα δυστυχώς επιτρέπουν ακόμη και στους χρήστες που δεν ανήκουν στους “φίλους” σας να βλέπουν τις πληροφορίες που δημοσιεύετε. Ωστόσο, υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες/κανόνες για την προστασία του ιδιωτικού απορρήτου. Αντίθετα με τη Συμφωνία άδειας χρήσης τελικού χρήστη η οποία εμφανίζεται κατά την εγκατάσταση εφαρμογών, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να ρίξετε μια ματιά στις ρυθμίσεις που διαθέτει το κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιείτε για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Καθορίστε με σαφήνεια τους όρους για την επεξεργασία των πληροφοριών σας κτλ.

Σίγουρα τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας μοναδικός τρόπος να επικοινωνείτε με το κοινωνικό σας περιβάλλον και αν είστε λίγο προσεκτικοί με τις πληροφορίες που δημοσιεύετε, τότε θα μπορέσετε να προστατέψετε τα προσωπικά σας δεδομένα από τους κακόβουλους χρήστες.



Πηγή: http://gr.norton.com/social-networking-safety/article

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ