Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως θα Αναζητήσετε Εργασία

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αναζήτηση εργασίας δεν είναι μία απλή υπόθεση. Ιδιαίτερα στις μέρες μας που οι θέσεις εργασίας είναι περιορισμένες, η επιτυχία κρίνεται στην επιμονή του υποψηφίου, αλλά και στο κατά πόσο συντονισμένη είναι η προσπάθειά του για αναζήτηση εργασίας. Όταν μάλιστα η αγορά είναι ανταγωνιστική, πρέπει να πείσει τον μελλοντικό εργοδότη ότι είναι ο καλύτερος υποψήφιος για τη συγκεκριμένη θέση. Αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος προκειμένου να πετύχει το στόχο του καλείται να ακολουθήσει συγκεκριμένα βήματα.
Κατ' αρχήν θα πρέπει να στραφείτε στις πηγές αναζήτησης εργασίας και πιο συγκεκριμένα:
Στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ κατά κύριο λόγο
Στα Γραφεία Διασύνδεσης με την αγορά εργασίας που λειτουργούν στα Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΕΙ - ΤΕΙ), αλλά και στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), όπως άλλωστε και στα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ)
Στο Internet
Στους διαγωνισμούς του Δημοσίου που ανακοινώνονται στις κατά τόπους έδρες της δευτεροβάθμιας αυτοδιοίκησης (Νομαρχίες)
Στις δημοσιευμένες αγγελίες στον τύπο, και βεβαίως,
Στο συγγενικό και φιλικό σας περιβάλλον

Στην συνέχεια θα πρέπει να:

1.Συνθέστε το Βιογραφικό σας Σημείωμα
Αρχικά θα πρέπει να ξεκινήσετε από τη σύνταξη του βιογραφικού σας σημειώματος. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επιδείξετε ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να είναι καλογραμμένο και να δίνει μία πιστή σχετικά εικόνα των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων. Θα πρέπει να ξέρετε όμως ότι το βιογραφικό αυτό δεν είναι κατάλληλο για όλους τους εργοδότες. Είναι ένα γενικό σημείωμα που δεν πληροί πάντα τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από τη θέση εργασίας. Προσαρμόστε λοιπόν το βιογραφικό σας ανάλογα βέβαια με την συγκεκριμένη θέση και δείξτε ότι η εμπειρία σας και οι ικανότητές σας ταιριάζουν με τη συγκεκριμένη δουλειά.

2.Επικοινωνήστε με εταιρείες
Εξίσου σημαντική είναι η αποστολή του βιογραφικού σημειώματος στις εταιρίες που σας ενδιαφέρουν. Η αποτελεσματικότητα στην περίπτωση αυτή θα κριθεί και από τον αριθμό των βιογραφικών που θα αποστείλετε. Όσα περισσότερα βιογραφικά αποστείλει κανείς τόσο περισσότερες ευκαιρίες για δουλειά θα παρουσιαστούν.

3.Διατηρείστε επαφή
Έχετε εκδηλώσει το ενδιαφέρον σας για μια θέση. Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρία και έχετε στείλει το βιογραφικό σας. Μην περιμένετε να απαντήσει ο εργοδότης στην αίτησή σας. Δράστε από πριν τηλεφωνώντας ή στέλνοντας mail στα γραφεία τους και προσπαθήστε να έχετε προσωπική επαφή. Έτσι θα σας δώσουν προτεραιότητα και αν πράγματι έχουν αποφασίσει να προωθήσουν το βιογραφικό σας τότε θα έχετε την ευκαιρία να απαντήσετε σε τυχόν ενδοιασμούς που έχουν.

4.Ενεργοποιείστε τις προσωπικές σας γνωριμίες
Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και η ενεργοποίηση του προσωπικού δικτύου επαφών και γνωριμιών που διαθέτει ο κάθε υποψήφιος μέσω της οικογένειας και του συγγενικού περιβάλλοντος, των παλιών συναδέλφων, των καθηγητών, των συλλόγων, επιμελητηρίων κ.λπ. Συχνά λέγεται ότι οι προσωπικές συστάσεις είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης και πως το 70%-80% όλων των θέσεων δεν θα γνωστοποιηθούν ποτέ. Συνεπώς, πως μαθαίνει κανείς για αυτές τις κρυφές δουλειές; Δημιουργώντας προφανώς δίκτυο γνωριμιών. Οι φίλοι και οι συνεργάτες που βρίσκονται στην ίδια εταιρία με εσάς μπορεί να έχουν πολύτιμες πληροφορίες και συστάσεις για θέσεις εργασίας.


Πηγή: http://www.katartisi.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.