Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος φωτογραφικός διαγωνισμός 3ου διαμερίσματος Ηρακλείου

Με θέμα : ‘’Τα Χριστούγεννα’’
Όροι συμμετοχής
Η συμμετοχή περιορίζεται με μία φωτογραφία, Α/Μ ή έγχρωμη, διαστάσεων η μεγάλη πλευρά 60cm (κατά προτίμηση 60*40 cm)

Ψηφιακές φωτογραφίες που έχουν αλλοιωθεί μέσω σχεδιαστικού προγράμματος, σε
βαθμό μετατροπής της φωτογραφικής φύσης του έργου σε ψηφιακή ζωγραφική, θα
αποκλείονται.

Ο φωτογράφος θα πρέπει να είναι ο πνευματικός δημιουργός του έργου που θα
υποβάλει.

Τις φωτογραφίες θα αξιολογήσει 6μελής Κριτική Επιτροπή που θα αποτελείται:
Την κα. Φλουρή Ειρήνη (Πρόεδρος 3ου Διαμερισματος) 
Από τον κ.Αντωνάκη Γεώργιο (καλλιτεχνικός διευθυντής δήμου Ηρακλείου)
Τον κ. Τσαγκαράκη Νικόλαο (Διαμερισματικός Σύμβουλος 3ου Διαμερίσματος)
Την κα. Καναβαράκη Ελένη (μέλος της ομάδας πολιτισμού)
Τον κ Βερίγο Παύλο (Επαγγελματίας φωτογράφος και μέλος της ομάδας πολιτισμού 3ου διαμερίσματος Ηρακλείου)
Την κα. Τριγώνη Μαρία (Διαμερισματική Σύμβουλος 3ου Διαμερίσματος)


Η παράδοση μπορεί να γίνει σε τυπωμένο φωτογραφικό χαρτί εργαστηρίου (όχι inkjet)

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ερασιτέχνες φωτογράφους με διάθεση να εμβαθύνουν το ενδιαφέρον τους στο φωτογραφικό μέσο.

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν όλοι οι κάτοικοι του Δήμου Ηρακλείου

Στείλτε τις φωτογραφίες με ονοματεπώνυμο, αριθμό τηλεφώνου, E-mail και ημερομηνία γέννησης (όχι πάνω στη φωτογραφία) από 18/12/14 έως 18/01/15 δια χειρός ή (σφραγίδα ταχυδρομείου) στην παρακάτω διεύθυνση:

Ταχ.Διεύθυνση: Λ. 62 Μαρτύρων 146
Ταχ, Κώδικας: 71303
Πληροφορίες: Χατζηγιαννάκης Εμμ.
Τηλέφωνο: 2810-370603
FAX: 2810-370692
Ε-mail: dimdiam3@heraklion.gr

Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 23/01/15 στην ιστοσελίδα της του 3ου διαμερίσματος όπως επίσης και στη σελίδα του facebook,σε τοπικές εφημερίδες και στον πίνακα ανακοινώσεων στο πολύκεντρο 


-Οι καλύτερες συμμετοχές θα πάρουν μέρος στην ομαδική έκθεση φωτογραφίας το προσεχές διάστημα (θα ανακοινωθεί από τις τοπικές εφημερίδες) όπως επίσης θα δοθούν οι έπαινοι.
-Η πολιτιστική ομάδα του 3ου διαμερίσματος δεν υποχρεούται να επιστρέψει τις φωτογραφίες που θα στείλετε.
-Οι αποφάσεις της επιτροπής είναι αμετάκλητες και οποιουδήποτε τύπου ενστάσεις δεν θα γίνουν δεκτές.
-Συμμετοχές εκτός κανονισμού θα θεωρηθούν άκυρες .
Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6944 102124 (Τσουρής Μανώλης), 6938 504933 (Παύλος Βερίγος).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.