Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ανθρώπινη ψυχολογία χρήζει θεραπείας


Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης

Πριν από λίγες ημέρες τερματίσαμε μια αρκετά δύσκολη χρονιά ως νικητές. Το 2014 ισχυρίζονται κάποιοι πως θα αποτελέσει τηναρχή για τη λύση του οικονομικού αδιέξοδου που έχουμε βρεθεί τα τελευταία χρόνια. Να το πιστέψουμε? Θα έλεγα πως καλό θα ήταν να μην πιστέψουμε σε τίποτα άλλο εκτός από τον εαυτό μας. 

Ως αισιόδοξος άνθρωπος θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα μυστικό. Υπάρχει"ιατρική συνταγή" που πρέπει να ακολουθήσει ο κάθε ένας μας, με σκοπό να μην επηρεάζεται από της δυσκολίες της εποχής. 

Η Ψυχολογία της υγείας αποτελεί το κλάδο της εφαρμοσμένης ψυχολογίας όπου ερευνά την πρακτική αναφορικά με το ρόλο της ψυχολογίας στην υγεία και την ασθένεια. Έχει ως άμεσο στόχο την κατανόηση της συμπεριφοράς των ανθρώπων τόσο ως άτομα, όσο και ως ομάδες. Πιο συγκεκριμένα ψυχολογική αποκορύφωση της ψυχολογικής ασθένειας είναι η κατάθλιψη, η οποία γίνεται εμφανείς μέσα από προκαθορισμένα δείγματα ανθρώπινης συμπεριφοράς. Όμως αν φροντίζουμε να κάνουμε πράγματα τα οποία μας γεμίζουν κι όχι μόνο πράγματα τα οποία πρέπει ή μας επιτρέπει ο ελεύθερος χρόνος, δεν θα υποκύψουμε ποτέ…
Δείγματα συμπεριφοράς 
· Χαμηλή διάθεση που συνοδεύεται από έντονο κλάμα χωρίς να συνοδεύεται από συγκεκριμένη κατάσταση, και συναισθήματα 
έντασης, ευερεθιστότητας και ανησυχίας,
· Αίσθηση κούρασης και έλλειψης ενέργειας χωρίς έντονες δραστηριότητες, με χαμηλή συγκέντρωση και δυνατότητα μνήμης
· Χαμηλή ή έλλειψη διάθεσης με συναισθήματα ενοχών και χαμηλής αυτό-εκτίμησης

Είναι λοιπόν στο χέρι το δικό μας αν θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις ανάγκες της εποχής. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε κάποιους άλλους να πάρουν αποφάσεις η να δράσουν για εμάς. Υπάρχει λύση να επιβιώσουμε υπό όποιες συνθήκες κι αν προκύψουν. Η μόνη διέξοδος από την κατάθλιψή είναι η δημιουργικότητα και η σωστή επικοινωνία.


Ως άνθρωποι μπορούμε και πρέπει να ζητήσουμε η να προσφέρουμε στήριξη όπου χρειαστεί. Είμαστε επικοινωνιακά οντά κι αυτό δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντικατασταθεί από κανένα κοινωνικό δίκτυο, όσους «φίλους» κι αν έχουμε συγκεντρώσει. Σήμερα το μεγαλύτερο ποσοστό ανά τη γη χρησιμοποιεί τα Social media. Είμαι σίγουρος ότι, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε γνωστούς που έχουν κλειστεί η και ακόμα αντικαταστήσει την αληθινή φιλία, με πολλούς αριθμητικά ψεύτικους φίλους. Όσο αθώο κι αν φαίνεται όταν δίνετε χώρο σε ψεύτικες φιλίες, υποτιμάτε την επικοινωνιακή ικανότητα του εαυτού σας. Είναι δύσκολο αν δεν μπορείτε να διατηρήσετε αληθινούς φίλους, να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τις πραγματικές καταστάσεις που προκύπτουν στην καθημερινότητα σας. Ακολουθώντας αυτή την οδό, παραμένετε στάσιμοι στο προσωπικό σας χαρακτήρα και γίνεστε ευάλωτοι στο σήμερα. 


Προσπαθήστε να χτίσετε αληθινές φιλίες με λίγα και αξιότιμα άτομα. Εξελιχτείτε ως άνθρωποι υιοθετώντας στοιχεία που σας γοητεύουν στους γύρο σας. Επίσης μην ξεχνάτε ότι, η φιλία απαιτεί χρόνο και θυσίες, εκ των πραγμάτων δεν υπάρχει η δυνατότητα να έχετε πολλούς πραγματικούς φίλους.


Βάλτε τη φαντασία σας να συναντήσει τις γνώσεις σας και να εκτοξεύσουν το ταλέντο σας. Όλοι κρύβουμε μέσα μας πράγματα τα οποία αφήνουμε στην αφάνεια. Υπάρχουν πολλά πράγματα που βλέπουμε και θαυμάζουμε γύρο μας, αλλά ποτέ δεν προσπαθούμε να τα πλησιάσουμε. Δεν θα πω ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα, αλλά μπορώ να υποστηρίξω ότι μπορούμε να προσπαθήσουμε για τα πάντα και σίγουρα όλα μπορούμε να τα φτάσουμε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Δημιουργείστε και μοιραστείτε όλα αυτά που μπορείτε να φανταστείτε. 


Η εποχή της αλληλεγγύης είναι εδώ. Ο στενός δεσμός που ενώνει τα άτομα ενός συνόλου, μας περιτριγυρίζει υπό τη μορφή της κρίσης και της διαφθοράς. Ενώ το σύνολο είναι οι άνθρωποι που έχουμε γύρο μας. Μπορούμε να δώσουμε σε όλους χωρίς να περιμένουμε να πάρουμε, άλλωστε η λύση των ανταλλαγών είναι πολύ κοντά στο σήμερα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη