Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαίδευση στις Δημόσιες Σχέσεις .


DIPLOMA IN PUBLIC RELATIONS

Φεβρουάριος – Μάρτιος 2014 .
Παρουσίαση του Διπλώματος και τα οφέλη απο την απόκτηση του .

Το Δίπλωμα στις Δημόσιες Σχέσεις είναι το πιό πλήρες , ρεαλιστικό και χρήσιμο πρόγραμμα σεμιναρίων στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων.

Μόνο σε αυτό το πρόγραμμα θα μάθετε με ακρίβεια τι είναι πραγματικά οι Δημόσιες Σχέσεις και πως θα μπορέσετε να εφαρμόσετε ,να σχεδιάσετε και να έχετε θεαματικά αποτελέσματα ως επαγγελματίεςΣύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων .


Οι ενότητες :
Introduction to Public Relations – Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Event Management – Διοργάνωση Εκδηλώσεων + Χορηγία .
Customer Experience Relationship Management – Εμπειρία Εξυπηρέτησης Πελατών +Relations Management .
Crisis Communication Management – Media Trainaing – Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων , Εκπαίδευση στα Μέσα Ενημέρωσης -Media Relations .
CSR – Corporate Social Responsibility – Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη .
Image Making + Innovative Thinking on Building Brands – Branding .
Corporate Communication – Εταιρική Επικοινωνία + Internal Public Relations – Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις .
Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνικά Δίκτυα .Φυσικά και Ηλεκτρονικά . Twitter – Facebook – SEO – ROI – WEB DESIGN + Data Mining – Machine Learning on PR Software + Start Up Your Own Business .

Σεμινάρια του Diploma In Public Relations ( τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε και επιλεκτικά , δηλαδή κάποιο από όλα ή 2 ή 3 ή …όσα επιθυμείτε . Το Δίπλωμα παραλαμβάνουν όσοι παρακολουθήσουν όλα τα σεμινάρια ) .
Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις ( Public Relations Management ) 8 ώρες .
Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Χορηγία ( Event Management & Sponsor – Sponsorship ) 8 ώρες .
Εξυπηρέτηση Πελατών και Δημόσιες Σχέσεις (Εμπειρία Εξυπηρέτησης Customer Service & Relationship Management ) 8 ώρες .
Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων και Εκπαίδευση απέναντι στα Μέσα Ενημέρωσης ( Crisis Communication Management & Media Training ) 8 ώρες .
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ( Corpoarate Social Responsibility ) 4 ώρες .
Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνικά Δίκτυα (Public Relations & Social Media) 4 ώρες .
Εταιρική Επικοινωνία – Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις ( Internal Public Relations) 8 ώρες .
Image Making – Branding ( Διαμόρφωση Προσωπικότητας ) 8 ώρες .
Ξεκινήστε την Επιχείρηση σας / Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων ( Start Up Your Own Business / Public Realations Plan ) 8 ώρες .


Διδάσκει με τη συνεργασία επισκεπτών ομιλητών , ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) , συγγραφέας 2 βιβλίων και διευθυντής δημοσίων σχέσεων στην Kiss Α.Ε , την εταιρεία στην οποία ανήκει ο ραδιοφωνικός σταθμός Kiss Fm .


Έχει μελετήσει και ερευνήσει την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων όσο κανένας άλλος επαγγελματίας ή ακαδημαικός .


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ :


Πότε ;


Φεβρουάριο – Μάρτιο 2014 .


Γιατί να επιλέξω αυτό το Δίπλωμα ;


Έχει πρακτική , προσφέρει πιστοποίηση απο ένα παγκόσμιο ηγέτη στην εκπαίδευση στελεχών ( Careerbuilder ) , έχει γνώση που δεν γνωρίζει κανένας άλλος στις Δημόσιες Σχέσεις , διδάσκουν καταξιωμένα στελέχη των Δημοσίων Σχέσεων ( Γιώργος Παπατριανταφύλλου κ.άλ.) με άμεση πρόσβαση στην αγορά , διοργανώνεται απο τον κορυφαίο οργανισμό εύρεσης εργασίας στην Ελλάδα ( kariera ) , η επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων είναι η πιο αναγκαία στην οικοδόμηση των επιχειρήσεων απο εδώ και στο εξής , το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων είναι το μόνο στους τομείς της επικοινωνίας που έχει ανοδική πορεία παγκοσμίως ( στοιχεία διεθνών οργανισμών ) , οι Δημόσιες Σχέσεις είναι το μοναδικό τμήμα της επικοινωνίας το οποίο οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις διαρκώς επανδρώνουν και εκπαιδεύουν .


Μπορώ να παρακολουθήσω μόνο κάποιο απο τα σεμινάρια ;


Και βέβαια μπορείτε να παρακολουθήσετε όσα και όποια σας ενδιαφέρουν .


Ποιοί όμως , παίρνουν το Δίπλωμα ( Diploma ) ;


Όσοι παρακολουθήσουν και τις 8 ενότητες .


Θα μου φανεί χρήσιμο το Δίπλωμα αυτό ;


Και βέβαια .Το Kariera , μέλος του διεθνούς οργανισμού Careerbuilder είναι ένας απο τους καλύτερους , πιό έμπειρους και αποτελεσματικούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ανάπτυξης επαγγελματιών και στελεχών, με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες .Ότι “υπογράφει” έχει παγκόσμιο κύρος .


Ο εισηγητής κος Παπατριανταφύλλου Γεώργιος , είναι γνωστός στον ακαδημαικό και επαγγελματικό χώρο , πεδία στα οποία διατηρεί περισσότερα απο 20 χρόνια άριστη εικόνα και φήμη τα οποία συνοδεύονται απο τις αξίες του ήθους , της αξιοπιστίας , της ειλικρίνειας , της συνέπειας και της διαφάνειας .


Γνωρίζει και έχει συνεργαστεί με τους πιο ξεχωριστούς και έμπειρους ακαδημαικούς και επαγγελματίες .


Διαθέτει τεράστια εμπειρία η οποία μετουσιώνεται συνεχώς σε έργο . Εκπαιδεύει στελέχη και φοιτητές , διαμορφώνει άριστη , ειλικρινή εικόνα σε ανθρώπους και επιχειρήσεις , είναι μεθοδικός και θα σας επιδεικνύει συνεχώς εργασίες του με άριστα αποτελέσματα .


Χαίρει άκρας εκτίμησης της αγοράς , και θα σας περιγράψει με ακρίβεια πως θα μπείτε και πως θα πετύχετε στον μαγικό κόσμο της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων .


Ποιοί μπορούν να παρακολουθήσουν το Δίπλωμα και να δηλώσουν συμμετοχή ;


Στελέχη επιχειρήσεων , σε τμήματα επικοινωνίας , δημοσίων σχέσεων , εμπορικής επικοινωνίας , διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού και κάθε στέλεχος που θέλει να ξεχωρίσει να αυξήσει τις αποδοχές του και την αποδοχή στην επιχείρηση όπου εργάζεται .


Επαγγελματίες , που θέλουν να βγούν απο την πεπατημένη της “δουλίτσας” και να πετύχουν τα πάντα στην καριέρα τους , λαμβάνονταςγνώση και πρακτική για να ξεκινήσουν την επόμενη ημέρα την υλοποίηση του οράματος τους


Φοιτητές που θέλουν να μάθουν πως λειτουργεί ένας επαγγελματίας πρακτικά στην αγορά και όχι ατελείωτες , παλαιομοδίτικες θεωρίες οι οποίες εκτός του ότι είναι ξεπερασμένες δεν προσφέρουν καμία πρακτική γνώση . Στο Δίπλωμα στις Δημόσιες Σχέσεις θα βιώσετε μία συναρπαστική πρακτική εμπειρία .


Εταιρείες που επιθυμούν να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους ώστε να δημιουργήσουν άριστη εικόνα και φήμη , να μεγιστοποιήσουν όλα τα μεγέθη τους και να έχουν συνεργάτες που να γνωρίζουν πως θα πετύχουν οτιδήποτε με στρατηγικό τρόπο .


Πως μπορώ να ενημερωθώ για τη θεματολογία , και για το κόστος ; και πως μπορώ να δηλώσω συμμετοχή ;


Πληροφορίες και έγκαιρη κράτηση θέσεων στην εταιρεία Καριέρα ( Kariera business seminars ) , στο 210 81.15.300 κες Κοροβέση Μαρία Maria.Korovesi@careerbuilder.com και Αγγελική Παναγιώτου Angeliki.Panagiotou@careerbuilder.com Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται στις αίθουσες του Καριέρα , Αποστόλου Παύλου 10 στο Μαρούσι ( πίσω από το νοσοκομείο Υγεία ) .


Ακολουθεί η θεματολογία των ενοτήτων :


1. Introduction to Public Relations – Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .


Ακολουθεί η θεματολογία που θα αναπτυχθεί στα πλαίσια του σεμιναρίου:
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη .Πως πρακτικά ο Σύμβουλος Δημοσίων Σχέσεων σχεδιάζει την Κοινωνική Δράση .
Eσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις .Πως θα σχεδιάσετε την εσωτερική εικόνα η οποία εκπέμπει τη συνολική εικόνα της επιχείρησης .
Οι Δημόσιες Σχέσεις και η ιστορία τους στην Ελλάδα .
Ιστορική αναδρομή των Δημοσίων Σχέσεων .
Ποιοτική έρευνα στις Δημόσιες Σχέσεις .
Έρευνα τάσεων
Δημιουργία Εταιρικής Εικόνας και Εταιρικής Φήμης .
Σχεδιασμός της αξιακής βάσης .
Σύνταξη του Business Plan .
Κουλτούρα και Όραμα στην επιχείρηση .
Η δράση του Συμβούλου Δημοσίων Σχέσεων .
Πως σχεδιάζεται η Στρατηγική των Δημοσίων Σχέσεων .
Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων .
Καμπάνια Δημοσιότητας και Επικοινωνίας στα Μέσα Ενημέρωσης .
Στρατηγικός σχεδιασμός Δημοσιότητας στα Social Media ( στα site Κοινωνικής Δικτύωσης )
Ανάλυση των πιό γνωστών Social Media και τα οφέλη από μία σχεδιασμένη καμπάνια δημοσιότητας σε αυτά .
Σύνταξη Δελτίου Τύπου .
Διοργάνωση Συνέντευξης Τύπου και Συνάντησης Τύπου .
Ποιά είναι όλα τα ειδικά μέσα επικοινωνίας των Δημοσίων Σχέσεων .
Media Training .Εκπαίδευση απέναντι στα ΜΜΕ με test και εργαστήρια .
Image Making . Διαμόφωση προσωπικότητας .
Εκπαίδευση σε όλα τα είδη γραπτού λόγου στις Δημόσιες Σχέσεις .
Σχεδιασμός προγράμματος Lobbying . Γιατί οι Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων στις Βρυξέλλες που σχεδιάζουν Lobbying είναι τα πιό ακριβοπληρωμένα στελέχη στην Ευρώπη ;
Διοργάνωση εκδηλώσεων , στρατηγικός σχεδιασμός . Πως θα αποφέρει η κάθε εκδήλωση οφέλη – κέρδη και θα διαμορφώσει θετική εικόνα .
Εσωτερικές εκδηλώσεις ( στην επιχείρηση ) .
Πράσινα event .
Check List , πρακτική σε περισσότερα από 20 είδη εκδηλώσεων , προτάσεις σε υποστηρικτές .
Πως θα κάνετε προτάσεις και θα σχεδιάσετε επιτυχημένες εκδηλωσεις σε τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα .
Event Plan .
Xορηγία . Πως θα συντάξετε προτάσεις χορηγίας . Δεσμοί και σχέσεις εμπιστοσύνης με τους υποστηρικτές .
Eπικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων .
Πρόληψη και Διαχείριση Κρίσεων .
Social Media και e-crisis .
Risk Management .
Δημόσιες Σχέσεις και Ψυχολογία .
Εξυπηρέτηση Πελατών . Πρακτική και εργαστήρια .
Πως θα εκπαιδεύσετε στην επικοινωνία τους τα στελέχη στην επιχείρηση σας .
Πολιτική Επικοινωνία . Πως θα σχεδιάσετε μία πολιτική καμπάνια .


2. Event Management – Διοργάνωση Εκδηλώσεων .


• Branding Εκδηλώσεων – Κάθε εκδήλωση , θα είναι Brand .ñ Διοργάνωση Special Event .

• Κατηγορίεςεκδηλώσεων .

• Μega Event – Hallmark Events – Major Event – Local Or Community Event – Festival – Sports Event – Business Event .

• Η σπουδαιότητα της στρατηγικής διοργάνωσης εκδηλώσεων στον Τουρισμό .

• Οργανισμοί προσέλκυσης ομάδων Τουρισμού , με βάση τη διοργάνωση εκδηλώσεων .

• Η διαμόρφωση της εικόνας του οργανισμού , από τη διοργάνωση εκδήλωσης .

• Η επιχειρηματική ανάκαμψη από την στρατηγική διοργάνωση εκδηλώσεων .

• Η κουλτούρα και ο πολιτισμός μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων .

• Η δομή του στρατηγικού σχεδιασμού . Πως ξεκινάμε και πως συνεχίζουμε .

• Η διαχείριση των ανθρώπινων αναγκών στις εκδηλώσεις .

• Παρουσίαση νέων προϊόντων – υπηρεσιών και η προώθηση πωλήσεων μέσω της επιτυχημένης εκδήλωσης .

• Η τοπική κοινότητα στη διοργάνωση εκδηλώσεων .

• Ο εθελοντισμός στα Special Event .

• H Xoρηγία και το Sponsoring.

• H Βασική ιδέα της εκδήλωσης.

• Τα ΜΜΕ και η προβολή των εκδηλώσεων .

• Ο Event Manager .

• To πρότυπο της Disney.

• Σχεδιασμός εκδήλωσης . Χρόνος – τόπος – κίνητρα .

• Η έρευνα πριν από κάθε εκδήλωση .

• Το κοστολόγιο – το Check list .

• Όραμα και αποστολή της εκδήλωσης .

• Operation Plans.

• To προσωπικό των εκδηλώσεων.

• Ομάδες εργασίας .

• Swot Analysis, της εκδήλωσης.

• Ο άξονας επικοινωνίας των εκδηλώσεων .

• Το Budget – το εξοδολόγιο.

• Απειλές και κρίσεις στις εκδηλώσεις .

• Επικοινωνιακή Διαχείριση κρίσεων σε εκδηλώσεις .

• Ticketing.

• Oι προσκεκλημένοι.

• Φωτισμός – ήχος – ειδικά εφέ – οπτικοακουστικά μέσα – οι προσκλήσεις – διακόσμηση – Μέσα Μεταφοράς – το αναμνηστικό δώρο .

• Experimental Event Management.

• Διοργάνωση Συνεδρίων – εκθέσεων – δεξιώσεων – cocktail – Party – Συνέντευξης Τύπου – επισκέψεις ξεναγήσεις – συναυλιών .

• Εκπαίδευση προσωπικού .

• Σαβουάρ Βίβρ.

• Catering


3. Customer Experience Relationship Management – Εμπειρία Εξυπηρέτησης Πελατών .
Ερευνητικά στοιχεία .
Πρόγραμμα Business To Consumer
Πρόγραμμα Business To Business
Πρόγραμμα Virtual Communities
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Δημιουργία εναλλακτικών off line και οn line μέσων.
Πελατοκεντρική νοοτροπία.
Τοποθέτηση στόχων.
Γνώση νέων τεχνολογιών.
έρευνα Pitney Bowes .
νέες παρεχόμενες υπηρεσίες στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών.
Η τεχνολογική εξέλιξη στην εξυπηρέτηση.
Δημιουργία στόλου στελεχών με κατάρτιση και δεξιότητες στις υπηρεσίες Δημοσίων Σχέσεων και εξυπηρέτησης πελατών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
να ξεπερνάμε τις προσδοκίες των πελατών .
Η κουλτούρα και το όραμα του οργανισμού .
Η προτεραιότητα στον πελάτη .
Εξυπηρέτηση δεν είναι να χαμογελάμε στον πελάτη αλλά να χαμογελά ο πελάτης.
Το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης είναι ο πελάτης.
Ο πελάτης πηγαίνει στον οργανισμό που τον εξυπηρετούν καλύτερα
Ικανοποίηση του πελάτη.
ποιότητα στην εξυπηρέτηση.
πλαίσιο συμπεριφορών άρτιας εξυπηρέτησης .
Γνωρίζουμε καλά τους πελάτες μας και κατανοούμε τις προσδοκίες τους.
πελάτες, τις τάσεις και τις στάσεις τους.
τα τέσσερα Π .Προσόντα – Προιόντα – Παρουσίαση – Πρακτικές .
σαφή μηνύματα.
Οι Ενέργειες μας
Image Making .
Στους πελάτες εφαρμόζουμε τον κύκλο ΣΕΑΠ
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
next a competitive battlefield.
η σκηνοθεσία των εμπειριών που απολαμβάνουν οι πελάτες.
Total customer experience.
H θεατρική τέχνη στην εξυπηρέτηση των πελατών .
Predictive Analytics (ανάλυση πρόγνωσης).
Data Mining (εξόρυξη δεδομένων).
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον
Branding
Συμβουλές για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών .
η υπεροχή στην εξυπηρέτηση πελατών.
Ξεπερνώντας τις προσδοκίες των πελατών τους.
Φροντίζοντας τις ανάγκες του πελάτη .


4. Crisis Communication Management – Media Trainaing – Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων , Εκπαίδευση στα Μέσα Ενημέρωσης .
Εντοπισμός σεναρίων κρίσεων .
Πρόληψη κρίσεων .
Αποτελεσματική προετοιμασία για την αντιμετώπιση των κρίσεων .
Οι καθημερινές κρίσεις στην εταιρεία .
Η διοίκηση των ανθρώπων σε περιπτώσεις κρίσεων .
Πείτε στην κοινή γνώμη μέσω των ΜΜΕ τη σωστή ιστορία .
Εταιρική Εικόνα και Εταιρική Φήμη – Αξίες .
Οι κατηγορίες των κρίσεων .
Η δυναμική και η αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης .
Άμεση ανάληψη δράσης διαχείρισης .
Οι κρίσεις στη βιομηχανία της εστίασης και των ειδών διατροφής / στη φαρμακοβιομηχανία / στις αεροπορικές εταιρείες / στον τραπεζικό κλάδο / στις πωλήσεις / στην αυτοκινητοβιομηχανία / στον τουρισμό / στην εξυπηρέτηση / απειλές τρομοκρατίας .
Θετική δημοσιότητα και πως την πετυχαίνουμε .
Ποιούς πρέπει να εκπαιδεύσουμε .
Ποιά στελέχη αναλαμβάνουν την ενημέρωση και ποιών ομάδων κοινού .
Ποιοί πρέπει να κάνουν την εκπαίδευση .
Ποιά είναι τα ΜΜΕ .
Πως δημιουργούμε τα μηνύματα της επικοινωνιακής διαχείρισης .
Πως « παίζουμε» στους κανόνες του παιχνιδιού .
Οι σωστές κινήσεις , σε κάθε κρίση .Διαχείριση κρίσεων .
Τα νέα Μέσα στο internet .Νέα μέσα – νέες ευκαρίες για επιτυχημένη διαχείριση .
E- crisis . Eπικοινωνιακή Διαχείριση στα blog – στο facebook – μέσω της επίσημης ιστοσελίδας και στα υπόλοιπα Social Media .
Eταιρική επικοινωνία .
Διαφημιστική επικοινωνία .
Risk Managers .
Branding – Rebranding .
Eταιρική διακυβέρνηση .
Το Check list της επικοινωνιακής διαχείρισης .
Πως θα έχετε την πιό κατάλληλη Media List .
Εκπαίδευση στην κάμερα και εντοπισμός λαθών .
Suvival Kit .
Εκπαίδευση των στελεχών απέναντι στα ΜΜΕ .
Έξοδος από την κρίση .
Η σπουδαιότητα των δύο πρώτων ωρών .
Λόγος – ομιλία – ορθοφωνία .
Ποιότητα φωνής – ρητορία .
Εξάσκηση ατομικά σε κάθε συμμετέχοντα στις τεχνικές παρουσίασης εργασιών – μελετών – ερευνητικών διαδικασιών .
Σωματική επικοινωνία και πως τη χρησιμοποιούμε στις παρουσιάσεις .
Απόδοση λόγου .Πως χρησιμοποιούμε τον προφορικό λόγο σωστά και αποτελεσματικά για να αυξήσουμε την προσοχή και τη συμπάθεια του κοινού πρός το πρόσωπο μας .
Εμφάνιση στελέχους κατά τη διαδικασία παρουσίασης .
Φωνή . Χαρακτηριστικά και βελτίωση της ώστε να παραχθεί το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα .
Πως ελέγχεται η φωνή , η ένταση της , ο ρυθμός , η ποιότητα της σε παριπτώσεις παρουσίασης .
Βιβλιογραφία .
Παράδοση πινάκων ορθοφωνίας .
Image Making .
Το μέσο είναι οι ανθρωποι που διαχειρίζονται την κρίση .
Εκπαίδευση του υπεύθυνου ενημέρωσης σε σκληρές συνθήκες πίεσης κατά τη διάρκεια εξέλιξης κρίσης .






5. CSR – Corporate Social Responsibility – Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη .
Bιώσιμη Ανάπτυξη .
Αειφόρος Ανάπτυξη .
Ορισμοί της ΕΚΕ .
Η πράσινη Βίβλος .
Χαρακτηριστικά της ΕΚΕ .
ΕΚΕ και Ελληνικές Επιχειρήσεις .
Πως αντιμετωπίζει το Ελληνικό και το παγκόσμιο κοινό την ΕΚΕ των επιχειρήσεων .
Η Παγκόσμια κατάταξη των εταιρειών βάση της Εταιρικής τους Υπευθυνότητας .
Η μέθοδος μέτρησης Accountbility Rating .
ΕΚΕ το πρότυπο Ευρωπαικών χωρών .
Κατηγορίες δράσεων ΕΚΕ .
Benchmarking .
Corporate Social Responsibility .
Ethical trade .
Socially Responsible Investing .
Triple Bottom Line .
Αποστολή , Αξίες και Όραμα της ΕΚΕ .
Εργασιακό Κλίμα .
Κοινωνικός Διάλογος .
ΕΚΕ : ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ .
ΕΚΕ : ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ .
Ανάπτυξη Τοπικών Οικονομιών .
ΕΚΕ : ΗΘΙΚΗ .
ΕΚΕ : ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ .
ΕΚΕ : ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ A.S.B.I. – ΕΥΡΗΜΑΤΑ .
Εργομετρικό test μέτρησης του βαθμού Κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων .Μετρά 10 διαφορετικούς τομείς Κοινωνικής Δράσης των Επιχειρήσεων , και αξιολογεί περισσότερες από 50 δραστηριότητες τους στην Κοινωνική ευθύνη τους .


6 . Internal Public Relations – Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις .
Η ανάπτυξη σχέσεων εσωτερικά στην επιχείρηση .
Η αύξηση της αποτελεσματικότητας .
Τα οφέλη κάθε επιχείρησης από την καλή εσωτερική ψυχολογία .
Εταιρική φιλοσοφία και κουλτούρα .
Όραμα – στρατηγική –αποστολή .
To εργασιακό κλίμα .
Οι ανθρώπινες Σχέσεις .
Βιομηχανική Ψυχολογία .
Η έννοια της αποτελεσματικής Διοίκησης .
Ο ηγέτης manager .
Βασικές αρχές του προγράμματος Εσωτερικών Δημοσίων Σχέσεων .
Cooperation ( Συνεργασία ) – Coordination ( Συντονισμός ) – Confidence ( Εμπιστοσύνη ) .
Σύστημα αξιών .
Κοινωνική θέση .
Εργονομικό test , αξιολόγησης στελεχών .
Οι ρόλοι των στελεχών.
Βασικές Αρχές του Human Resaurces .
Κοινωνική Ψυχολογία της Εργασίας .
Ηλικακή κατανομή στελεχών ( κατηγορίες, Generation x – y – Baby Boomers …..)
H ικανοποίηση των στελεχών .
Θεωρίες φιλοσοφίας της διοίκησης .
Κατηγορίες Manager .
Tα κίνητρα στην εργασία .
Προσωπικές συνεντεύξεις .
Διαδικασίες εκπαίδευσης στελεχών .


7 . Innovative Thinking on Building Brands – Branding .






· Στον πυρήνα του Branding .


· Love It Or Leave It .


· Brand Management vs Cost Management .


· Αξιακή Βάση .


· Ο Ανθρώπινος παράγοντας .


· Brand Re-energization .


· Brand Revitalizing .


· Υπερήφανοι για το Brand .


· Μικροστόχευση .


· Η ιδέα του Branding .


· Brand PYramid .


· Brand Essence .


· Η προσφορά εμπειρίας .


· Τεχνικές επικοινωνίας Branding .


· Η πιστότητα – η εμπιστοσύνη στο Brand .


· Storytelling – αφήγηση της ιστορίας της επιχείρησης .


· Nation Branding .


· City Branding .


· Πολιτικός και Επικοινωνιακός σχεδιασμός .


· Στρατηγική .


· Η Ελλάδα ως Brand .


· Τομείς διαμόρφωσης της εικόνας χώρας .


· Brand Nation’s Plan .


· Το ανθρώπινο δυναμικό .


· Branding στην πράξη .


· Νέες τάσεις σατο branding .


· Αλλαγές στην εικόνα , την άποψη και τη γνώμη .


· Παγκόσμια δίκτυα επικοινωνίας .


· Εικόνα προόδου .


· Ταυτότητα ( εταιρική – προσωπική – χώρας – πόλης ) .


· Branding Cluster .


· Αισθητική – επενδύσεις – χώρα να ζείς .


· Τα πιό ξεχωριστά σημεία του Branding .






8. Image Making .
Facial Coding .
H Πρώτη εντύπωση .
H ψυχολογία σε κάθε προσωπικότητα .
Σωματική επικοινωνία
Καθρεπτικοί νευρώνες .
Η αλλαγή στον τρόπο σκέψης .
Φήμες – ψίθυροι .
Οι εντυπώσεις που αφήνουμε .
Με τι ακριβώς εικόνες μας ταυτίζουν οι άνθρωποι και γιατί .
Εκπαίδευση στο να διαβάζετε τους ανθρώπους .
Η ενσωμάτωση των αξιών , στην προσωπικότητα .
Ο άνθρωπος που αγαπούν οι άνθρωποι και θέλουν να συνεργάζονται μαζί του
Το αρχικό συναίσθημα που εκπέμπουμε .
Η εικόνα που δίνουμε πρός το εξωτερικό περιβάλλον .
Αναγνώριση των συναισθημάτων των άλλων .
Το στύλ .
Η εξωτερική εμφάνιση .
Το άρωμα – το ντύσιμο – τα αξεσουάρ .
Τα υποδήματα – η επιλογή των ρούχων – το ρολόι – τα γυαλιά .
Καλή ζωή .
Υγιές σώμα .
Συνήθειες –τρόπος ζωής .
Προβάλλεται καλά την προσωπικότητα σας .
Ιδανική προσωπική ζωή .
Ιδανική ψυχολογία .
Η δύναμη του υποσεινήδητου .
Συμβουλές ιδανικής επικοινωνίας .
Ιδανική προσωπικότητα .
Ασφαλείς λέξεις .
Απόδοση ομιλίας .
Ρητορία .
Κλίμακα διαγνωστικών διαταραχών .
Προσωπική νοημοσύνη.
Κοινωνική νοημοσύνη .
Απόδοση ομιλίας.
Ιδανικός λόγος .
Μιλώντας κατανοητά – σύντομα – περιεκτικά .
Αποφεύγοντας τις ασθένειες της φωνής .
Ορθοφωνικοί πίνακες .
Ταχύτητα ομιλίας .
Λάθη στην καθομιλουμένη .


9. Χορηγία .
Ιστορική αναδρομή της Χορηγίας.
Τα είδη των Χορηγιών.
Ορισμός της Χορηγίας.
Διαφορές της Χορηγίας από το sponsoring.
H Χορηγία στην Ελλάδα.
Ο ΟΜΕΠΟ – Όμιλος Ενίσχυσης Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων.
Χορηγικά Κεφάλαια.
Ανάπτυξη του Προγράμματος της Χορηγίας.
Πως ταυτίζετε ο Χορηγός με την Χορηγία.
Συγγραφή άρθρων από τον Χορηγό.
Το σύχρονο νομοθετικό πλαίσιο για τη Χορηγία.
Η Χορηγία είναι μακριά από την εμπορευματοποίηση των εκδηλώσεων.
Η Χορηγία είναι ενέργεια με υψηλά ιδανικά.
Διοργάνωση Συνέντευξης Τύπου , για την ανακοίνωση της Χορηγίας από τον οργανισμό.
Ενέργειες δημοσιότητας της ανάληψης Χορηγίας από τον οργανισμό.


10. Corporate Communication – Εταιρική Επικοινωνία .
Eταιρική εικόνα – εταιρική φήμη – εταιρική ταυτότητα :

H εγκεφαλική δράση στην εντύπωση της εικόνας – φήμης .
Η αξιακή βάση ή η βάση των αξιών .
Η αγοραστική συμπεριφορά .
Επηρρεάζοντας αυτούς που επηρρεάζουν .
Ο Ηγέτης Manager .
Εταιρικό όραμα .
Εταιρική κουλτούρα .
Διαδικασίες – τεχνικές ανόδου αναγμωρισιμότητας . Η αξία του δυνατού ονόματος .
Στο εσωτερικό της επιχείρησης .Ανθρωποι και Διοίκηση – Storytelling – αποτελεσματικό στέλεχος – τέστ στελεχικών δεξιοτήτων – οργανόγραμμα .
Ψυχολογία της εργασίας .
Διοίκηση Στρατηγική / H δημιουργία και η διαδρομή των φημών / media training :
H χάραξη της στρατηγικής .
Ο άξονας των τακτικών .
Επιχειρησιακή έρευνα .
Ποιοτική έρευνα .
Εκπαίδευση στελεχών . Πως θα εκπαιδεύετε τα στελέχη στη διαχείριση της εεταιρικής εικόνας και φήμης .
Η διαδρομή της υλοποίησης της Εταιρικής Στρατηγικής .
Ενσωμάτωση στελεχικού δυναμικού στον στρατηγικό άξονα .
Φήμες , σκάνδαλα .
Το φαινόμενον του ψιθυρισμού .
Η εικόνα της εταιρείας στα ΜΜΕ .
Media Training για στελέχη / CEO / spokesperson .
Η κλινική ψυχολογία στο Image Making , για πωλητές / ceo / στελέχη / managers .
Branding / Risk Management :
Nation Branding .
Εικόνα χώρας πρός τουριστική προβολή .
Εικόνα νομού – γεωγραφικής περιφέρειας .
Kοινωνικά δίκτυα .
Εταιρική επικοινωνία στο διεθνές περιβάλλον .
Κοινωνική Ψυχολογία των Μέσων Ενημέρωσης .
Το αποτύπωμα της εταιρείας στο μυαλό του καταναλωτή .
Risc & Crisis Management .
Informative Manager .
Διαμορφωτές κοινής γνώμης .
Ρωγμές στην εικόνα . Image Crevice .
Διάβρωση εικόνας .Image Corrosion .
Βλάβη στην εικόνα . Image Breakdown .
Κοινωνική Υπευθυνότητα .
Εταιρική Ηθική .
Εσωτερική Κοινωνική δομή .
Η ενσωμάτωση των αξιών στην καρδιά της επιχείρησης .
Η Αξιακή αρχιτεκτονική .
Οι επιχειρησιακές αξίες .
Οι στελεχικές αξίες .
Ερευνητικές διαδικασίες στην Κοινωνική υπευθυνότητα .
Κοινωνικές στάσεις και τάσεις .
Social Event Management .
Συστήματα καινοτομίας / Στο εσωτερικό της επιχείρησης / Ηλεκτρονική Φήμη .
Συστήματα καινοτομιών .
Η ανάγκη της καινοτομίας .
Το χθές και το αύριο των επιχειρήσεων .
Οι άνθρωποι στις καινοτόμες επιχειρήσεις .
Η έρευνα στην καινοτομία .
Ανάλυση των τομέων .
Job Description .
Oι ρόλοι των στελεχών στη διαμόρφωση της εικόνας της εταιρείας .
Στελέχη υποδοχής .
Η τεχνική της Εταιρικής σκηνοθεσίας .
Πελατοκεντρική στρατηγική .
Η διαχείριση της εταιρικής φήμης , από τα στελέχη .
Η εταιρική φήμη στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον .
Strong Ties = Ισχυροί Δεσμοί .
Weak Ties = Ασθενέστεροι Δεσμοί.
Η εταιρεία και τα στελέχη στα Social Network Website.
Μηχανές αναζήτησης .
Blog .
Social net .
Επίσημα site .
E- crisis .
Ενημερωτικές σελίδες .
Σελίδες σχολιασμού .
Mail .
Ομαδικά mail .


11. Media Relations .
Κοινωνική Ψυχολογία των ΜΜΕ . Ανάλυση .
Η ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ
McGuire Communication Model , το μοντέλο των 12 μεταβλητών .
Το μοντέλο της πιθανότητας επεξεργασίας – Elaboration Likelihood Model των Petty και Cacioppo .
Το ευρετικό – συστηματικό μοντέλο, Heuristic – Systematic Model των Chaiken και Eagly .
Η επιρροή των μηνυμάτων .
Τα περιφερειακά στοιχεία .
Τα περιφερειακά συστήματα επικοινωνίας .
ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ .
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ .
Οι μεταβλητές που επηρεάζουν την πορεία αφομοίωσης των μηνυμάτων .
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ MEDIA RELATIONS .
κατηγορίες των Μέσων Ενημέρωσης.
Λίστες με βάσεις δεδομένων .
Ποιοτικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά των δημοσιογράφων.
Ραντεβού, συζητήσεις και προσωπική επικοινωνία, προς δημιουργία σχέσεων αμοιβαίου συμφέροντος .
Σύστημα διαχείρισης των πληροφοριών μας .
ΤΟ ΑΡΘΡΟ .
ΔΥΝΑΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.
ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ανακοίνωση Τύπου .
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΥΠΟΥ.
Οργανώνοντας τη συνέντευξη τύπου .
Συναντήσεις Τύπου .
Ο Γραπτός Λόγος .
Η συνέντυξη .
Νewsletter .
Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων .
Ο spokesperson .
Ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος .
Μedia Training .
Image Making .


12 . Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνικά Δίκτυα .Φυσικά και Ηλεκτρονικά . Twitter – Facebook – SEO – ROI – WEB DESIGN .
Τι είναι τα Κοινωνικά Δίκτυα .
Κοινωνική Ψυχολογία .
Η ψυχολογία των Δικτύων .
Η σπουδαιότητα των Δικτύων .
Έξι βαθμοί διαχωρισμού – τρείς βαθμοί επιρροής .
Η διαδρομή στην κεντρικότητα των δικτύων .
Πως θα μπείτε στα δίκτυα .
Κοινότητες .
Καινοτομία .
Data Mining .
Social Network .
Facebook – Twitter – Linkedin – Skype – Wiki .
Seo – Roi .
Web Design .


13. Relations Management .
Κοινωνική Ψυχολογία της Επικοινωνίας .
Values Management .
Status & Image Management.
Ερευνητικές διαδικασίες και ερευνητικά εργαλεία για αποτελεσματικό Relations Management .
Strategic stractures .
Μέθοδοι Επικοινωνίας στα Κοινωνικά Δίκτυα .
Συνδεδεμένοι στα Κοινωνικά Δίκτυα .
Σωματική Επικοινωνία .
Αρχές Human Resources Management .
Επαγγελματικά Ραντεβού – Επαγγελματικές Συναντήσεις .
Τεχνικές Παρουσίασης – Oresentation Skills .


14. Start Up Your Own Business .
Όραμα – πως θα το εντοπίσετε .
Ποιοί είναι οι στόχοι σας ; Προσωπικοί και επαγγελματικοί .
Εντοπίστε ευκαιρίες και απειλές .
Στρατηγική , το Α και το Ω .
Στρατηγικός άξονας .
Μετάβαση στην επιχειρηματικότητα .
Νέες αγορές .
Από το παλαιό στο νέο .
Key Points .
Ποιές είναι οι εμπειρίες σας .
Τι ακριβώς θέλετε να κάνετε ;
Πως θα επικοινωνήσετε τη νέα σας ιδέα .
Δημιουργήστε το μήνυμα σας .
USP – Unique SellingPoint .
Ποιοί μοιράζονται τον ενθουσιαμό σας .
Πως θα μετατρέψετε την ιδέα σας σε προιόν και υπηρεσία .
Ονοματοδοσία προιόντος και υπηρεσίας .
Ποιά είναι η μεγάλη σας ιδέα .
Έρευνα αγοράς .
Ποιές είναι οι αγορές σας ;
Πως η έρευνα θα μεγιστοποιήσει τη διείσδυση σας στις αγορές .
Data Collection .
Προφίλ των πελατών σας .
Κατανοώντας τις καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες .
Προιόν – τιμή – επικινωνία – προώθηση .
Viral – η σημασία του website .
Δημιουργώντας την ιστοσελίδα σας .
Business Plan .
Πως θα δημιουργήσετε το Business Plan .Οικονομικά στοιχεία – action plan – η αποστολή .
Αναλύσεις οικονομικού περιβάλλοντος – κοινωνικού .R.H.R.I Analysis .
Παρουσίαση του business plan .
Cashflow planning .
Τα οικονομικά της επιχείρησης .
Χρηματοδοτήσεις – επιδοτήσεις .
Ομάδα συνεργασίας . Ποιά ομάδα πλαισιώνει και υλοποιεί την ιδέα σας .
Διοικητικές ικανότητες .
Οργανόγραμμα – επιχειρησιακό πλάνο – αρμοδιότητες – job description .
Εγκαταστάσεις – εξοπλισμός .
Περιοχή έδρας .
Άνοιγμα στις αγορές .
Ξεχωριστά σημεία .
Σημεία υπεροχής .
Αναγνωρισιμότητα .
Πηγές βοήθειας και συνεργασίας .
Ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων .
Ο Νόμος .Επιμελητήρια . Start Up . The Law Steps .
Η αρχή.
Τι πρέπει να γίνει στους πρώτους 6 μήνες .
Διοίκηση – επικοινωνία – Human Resources – Οικονομικά μεγέθη – Αποτελεσματικότητα .






Πηγή: http://georgepapatriantafillou.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ