Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλοκαιρινές απολαύσεις!!!

Απο τον Μάρκο Σμυρνάκη

Διανύουμε το καλοκαίρι του 2013. Για κάποιους αυτό είναι καλό και για κάποιους άλλους όχι. Ωστόσο εμείς από εδώ θα παροτρύνουμε τα άτομα της πρώτης κατηγορίας να συνεχίσουν να βρίσκουν τρόπους ώστε να περνούν καλά. Ενώ τα άτομα που ανήκουν στην δεύτερη κατηγορία, να βρουν τρόπους έτσι ώστε κι αυτά να περάσουν τέλεια.

Το καλοκαίρι, όπως και να το δει κάποιος, έχει σίγουρα πολλά περισσότερα να προσφέρει, απ’ ότι ο χειμώνας! Οι τρόποι ψυχαγωγίας ποικίλουν ανάλογα τα γούστα καθ’ ενός.

· Θαλάσσια σπόρ, κολύμβηση
· Εκδρομές, εξερευνήσεις, Ορειβασία
· Ποδηλασία
· Πολιτιστικές εκδηλώσεις
· Νυχτερινή ζωή
· Θέατρα, Συναυλίες.


Υπάρχει άραγε κανείς που να μην του αρέσει κάτι από τα παραπάνω? Δεν νομίζω. Την ίδια στιγμή όμως, σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που απεχθάνονται το καλοκαίρι λόγο ζέστης, ή γιατί απλά δεν έχουν δοκιμάσει να κάνουν κάτι από τα παραπάνω.


Τα θαλάσσια σπορ, αποτελούν φυσικά καλύτερο τρόπο ψύξης, απ’ ότι τα κλιματιστικά. Οπότε τολμήστε το. Αφήστε που μπορούν εκτός από το να μας δροσίσουν, να μας ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία για να μπορέσετε να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει. Κάποια από αυτά, banana, jet ski, surfing, ιστιοπλοΐα, polo, Bunging jumping, καταδύσεις, κλπ. Εσείς απλά διαλέγεται το βαθμό δυσκολίας που θέλετε να ξεπεράσετε.


Μπορείτε να κάνετε άφοβα εξορμήσεις ανακαλύπτοντας πράγματα που θα σας ευχαριστήσουν, όπως ψάρεμα, φωτογραφίσεις, εξερευνήσεις φυσικών τοπίων, και γνωριμίες με νέες κουλτούρες. Υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και camping να σας φιλοξενήσουν.


Για τους ποδηλάτες τι καλύτερο από ποδηλατο-βόλτες χωρίς βαριά ρούχα, νερά στους δρόμου και βροχές… λίγο υπομονή με τους πεζούς και η βόλτα σας θα είναι πολύ αναζωογονητική.


Για τους Λάτρεις των πολιτιστικών εκδηλώσεων, οι συναυλίες και τα θέατρα έχουν ήδη ξεκινήσει τις περιοδείες τους στην επαρχία. Οπότε το μόνο που πρέπει να κάνουν, είναι να ενημερώνετε σωστά. Αξίζει σε αυτό το σημείο να πούμε ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους διοργανωτές, που καταφέρνουν να μας ψυχαγωγήσουν με τόσο χαμηλές τιμές, η ακόμα και με δωρεάν είσοδο.


Μετά την ανάγνωση του κειμένου, ελπίζω να έδωσα ερεθίσματα για νέες δραστηριότητες σ’ αυτούς που αποτελούν ενεργά μέλη του καλοκαιριού. Ενώ από την άλλη πλευρά να έδωσα κίνητρα σε αυτούς που λόγο ζέστης προτιμούν να μείνουν κλεισμένοι μέσα.

Σίγουρα υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορείτε να κάνετε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού τα οποία δεν αναγράφονται εδώ. Απαραίτητο συστατικό για την επιτυχία των παραπάνω, αποτελεί η καλή παρέα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη