Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κρητικό παζάρι στην Αθήνα

Έκθεση με τίτλο: «ΚΡΗΤΗ: η Μεγάλη Συνάντηση» οργανώνεται στην Αθήνα 24 έως 27 Μαΐου στις εγκαταστάσεις του Tae Kwon Do στο Φάληρο.


Η έκθεση θα είναι μικτή, κοινού και εμπορική, µε ιδιαίτερη έμφαση στις Business to Business επαφές ανάμεσα σε Κρήτες επιχειρηματίες και εταιρείες της ημεδαπής και της αλλοδαπής και θα καλύπτει έκταση 3.700 τ.μ. Θα πραγματοποιηθεί σε έναν ενιαίο χώρο, σε δυο τμήματα, ένα τμήμα προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες και ένα μόνο για τους επαγγελματίες.


Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα: του Υπουργείου Τουρισμού, των Επιμελητηρίων Ηρακλείου Λασιθίου, Ρεθύμνης, Χανίων, του Παγκοσμίου Συμβουλίου Κρητών, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κρητικών Πολιτιστικών Σωματείων, της Παγκρήτιας Ένωσης, του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, του Συνδέσμου Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης, του Γενικού Προξενείου της Σαγκάης, των Δήμων Ηρακλείου, Χανίων, Ρεθύμνης, Ιεράπετρας, Σητείας, Σφακίων, Αγ.Βασιλείου και άλλων δήμων.

Επίσης τελεί υπό την αιγίδα των παρακάτω διμερών Επιμελητηρίων: Αραβοελληνικού, Ελληνοβραζιλιανικού, Ελληνογαλλικού, Ελληνογερµανικού, Ελληνοϊταλικού, Ελληνοκαναδικού, Ελληνοκινεζικού, Ελληνορωσικού και της Ελληνοσερβικής Εμπορικής και Βιομηχανικής Ένωσης.


Στη Μεγάλη Συνάντηση θα δώσουν το «παρών» επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και στους τρεις τομείς της παραγωγικής διαδικασίας:
Μονάδες παραγωγής και μεταποίησης αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, συνεταιριστικές οργανώσεις, εταιρείες από τον ευρύτερο χώρο του τουρισμού καθώς και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής και επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Στόχος είναι η ανάπτυξη των εμπορικών συναλλαγών και η επαφή του σύνολου των επισκεπτών µε τα κρητικά προϊόντα, τις παραδοσιακές γεύσεις και τις υπηρεσίες τουρισμού.

Η έκθεση, εκτός από το εμπορικό της μέρος, θα πλαισιώνεται από εκδηλώσεις πολιτιστικού και μουσικού χαρακτήρα οι οποίες θα αναδύουν το άρωμα και την κουλτούρα της Κρήτης. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι µε την στήριξη της Παγκρήτιας Ένωσης προγραµµατίζονται εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο των 100 χρόνων από την Ένωση της Κρήτης µε την Ελλάδα, τη συμβολή της στην οικονομία και στον πολιτισμό, καθώς και εκδηλώσεις για την επέτειο της Μάχης της Κρήτης.

Επίσης το Σάββατο 25 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί ημερίδα με θέμα: «Παραγωγή – Τυποποίηση – Γαστρονομία - Τουρισμός: ένα ενιαίο παραγωγικό σύμπλεγμα», με συντονιστή τον πρώτο Υπουργό Τουρισμού κ. Νίκο Σκουλά ενώ τις θεματικές ενότητες θα αναπτύξουν διακεκριμένες προσωπικότητες.

Περισσότερες πληροφορίες για το πλήρες πρόγραμμα της ημερίδας αλλά και για την έκθεση μπορείτε να βρείτε στο site της διοργανώτριας αρχής
www.pomexpo.gr καθώς και στα παρακάτω τηλέφωνα και διευθύνσεις:


Ηράκλειο Κρήτης: Σπύρου Λούη 1, Φιλοθέη, T.K. 714 09 | Tηλ. κέντρο: 2810 213318 | Fax: 2810 288050
Αθήνα: 3ης Σεπτεμβρίου 77, Τ.Κ. 104 34 | Τηλ. κέντρο: 210 8846429 | Fax: 210 8827139

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.