Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην κορυφή η καμπάνια «Keep Walking Greece»!

H The Newtons Laboratory βραβεύτηκε με την παγκόσμια διάκριση «Best Earned Award» για την ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια «Keep Walking Greece», για τη μάρκα Johnnie Walker στο πλαίσιο των Diageo Marketing Brilliance Awards

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά και ο Αndy Fennell, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Diageo, «εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τις μάρκες μας κάθε μέρα, δημιουργώντας απίστευτα δυναμικές σχέσεις, που λειτουργούν καθοριστικά για την διαρκή επιτυχία της δουλειάς μας. Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας. Αισθάνομαι εξαιρετικά ενθαρρυμένος από την αδιάκοπη επιδίωξη των συνεργατών μας να υλοποιούν πρωτοπόρες καμπάνιες, αλλά και να τις υλοποιούν με άψογο τρόπο».



Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Newtons Laboratory η καμπάνια «Keep Walking Greece» «ήρθε να απαντήσει στην απογοήτευση και την ψυχολογική αμηχανία της Ελληνίδας και του Έλληνα μέσα στη δίνη της κρίσης. Κάλεσε τον κόσμο να μοιραστεί εικόνες και μηνύματα αισιοδοξίας. Να επενδύσει στην ωριμότητα της σκέψης και των ικανοτήτων του. Να συνθέσει απόψεις και να «περπατήσει» προς τα δικά τους οράματα, αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό. Πρόβαλλε με λίγα λόγια τη δημιουργική δύναμη της συλλογικής ψυχής».

Η καμπάνια βασίστηκε στο τραγούδι «You will never walk alone». Στηρίχθηκε σε μια ιδέα δημιουργίας «εμπνευστικού διαλόγου», που απλώθηκε τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα συμβατικά μέσα. Πέτυχε μέσα σε μικρό χρόνο την ευρύτατη εμπλοκή των καταναλωτών στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, δημιουργώντας θετικά συναισθήματα και προδιάθεση απέναντι στο brand.



Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ως προς την εμπλοκή του κοινού ήταν εντυπωσιακά. Συγκεκριμένα :

Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%).

Το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube.

Προστέθηκαν 20,000 καινούργιοι Facebook fans, με 7,000 likes, 6,000 shares και 1,200 σχόλια στις αναρτήσεις.

Διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.

H δημοσιότητα που κερδήθηκε στα μέσα (άρθρα, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιοφωνικές αναφορές) ξεπέρασε τα €1,200,000.


Πηγή: rethemnosnews.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.