Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Festivalaki 2013



TO ΦΕΣΤΙΒΑΛΑΚΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ, ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ, ΕΜΕΝΑ, ΕΜΑΣ ... ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ?

Καταρχήν ας ξεκινησουμε με το δεδομένο πως η συμμετοχή σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχημένη υλοποίηση. Γενικότερα ο κα...
νόνας λέει πως όσο μεγαλύτερη η συμμετοχή σας τόσο αντιπροσωπευτικότερο και αρτιότερο θα είναι το περιεχόμενο του φεστιβάλ.

Υπάρχουν δύο γενικοί τρόποι συμμετοχής:



1) Ο πρώτος έχει να κάνει με το να παίρνετε μέρος στον καθημερινό διάλογο, να προτείνετε ιδέες, να ψηφίζετε και να λέτε την γνώμη σας σε κάποιες ερωτήσεις που κατά καιρό θα αναρτούμε ζητώντας την γνώμη σας (εν είδει κάποιες φορές ποσοτικής ή ποιοτικής έρευνας) και βέβαια να κοινοποιείτε στους φίλους σας ότι θεωρείτε ενδιαφέρον όπως διαγωνισμους, προσκλήσεις καλλιτεχνικής φύσης πχ τον διαγωνισμό φωτογραφίας, μαντινάδας, δημιουργίας αφίσας κλπ ή πρόσκλησεις σε εικαστικους κλπ)

2) Στα θεματικά πεδία του φεστιβάλ ως καλλιτέχνης ή εθελοντής μέσα από αίτηση συμμετοχής στις εκθέσεις και τα δρώμενα του φεστιβάλ που θα αναρτούνται στην πορεία (πχ διαγωνισμός φωτογραφίας, μαντινάδας, δημιουργία αφίσας ή στις εκθέσεις εικαστικών, ως λαικός τεχνίτης κάποιας παραδοσιακής τέχνης κλπ)

Να σημειώσουμε εδώ πως η ομάδα παραγωγής σαφώς πρέπει να φιλτράρει την πληροφορία και να παίρνει στην πορεία κάποιες αποφάσεις απο μόνης της και σύμφωνα με την εμπειρία της προκειμένου να προχωράνε τα πράγματα. Σίγουρα δεν θα μπορούμε να προβάλλουμε την δουλειά όλων αλλα σίγουρα πρέπει να προβάλλουμε τις δουλειές που αξίζουν περισσότερο και αυτό εν μέρει θα το αποφασίσουμε μαζί. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.