Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σεμινάριο "Συμπαραστέκομαι σε αυτόν που έχει ανάγκη‏"

H κίνηση ενεργών πολιτών Ηρακλείου Minoistas διοργανώνει τη Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, το απόγευμα 19:00-21:00, σεμινάριο με θέμα: "Το σύνδρομο του επιζώντα και οι ψυχολογικές επιπτώσεις στα θύματα από φυσικές καταστροφές, τροχαία ατυχήματα: Οργάνωση και διαχείριση υποστηρικτικής φροντίδας και αντιμετώπισης του ψυχικού τραύματος από πολίτες-εθελοντές".

Στο σεμινάριο μπορούν να συμμετέχουν μέλη από κάθε εθελοντική ομάδα του Ηρακλείου, είτε ασχολούνται με τη διάσωση και την ψυχολογική υποστήριξη του θύματος, είτε όχι. Η δήλωση συμμετοχής δεν είναι υποχρεωτική. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Δήμου Ηρακλείου στη δημοτική αίθουσα της παλιάς λαχαναγοράς, στην παραλιακή οδό Ηρακλείου, έναντι του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας. Κεντρική ομιλήτρια θα είναι η κα Δέσποινα Λιμνιωτάκη, Παιδαγωγός - Ψυχολόγος (Msc).

Το σύνδρομο του επιζώντα (Survivor Guilt) παρατηρείται πολύ συχνά σε άτομα τα οποία έχουν βιώσει ένα πολύ έντονο τραυματικό γεγονός, π.χ. φυσική καταστροφή, πόλεμο ή ακόμη και ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Το σύνδρομο αυτό χαρακτηρίζεται συνήθως από έντονες τύψεις και ενοχές, οι οποίες προέρχονται από την υποσυνείδητη εσφαλμένη αντίληψη του επιζώντα ότι δεν θα έπρεπε να είχε επιζήσει.


Το βίντεο που θα προβληθεί κατα την παρουσίαση του σεμιναρίου, είναι μονταρισμένο απο τον Μάρκο Σμυρνάκη.


Ως ομάδα, οι Minoistas, επιδιώκουμε πάντα να συμπαραστεκόμαστε στο συνάνθρωπο που χρειάζεται τη βοήθεια μας. Στο πλαίσιο αυτό διοργανώνουμε αυτό το σεμινάριο, για να μπορέσει κάθε εθελοντής να ενημερωθεί σχετικά με την ψυχολογική υποστήριξη, ακόμη κι αν δεν αποτελεί μέρος της εθελοντικής του δράσης.


Σας περιμένουμε όλους!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ